"Yalnız baya iyiymiş bu çocuk he" dedi Miray. Kafamı sallayıp ona katıldım.
"İyi bir çocuğa benziyor"
Şuanda Naz'ın telefonundan bize gösterdiği yeni flörtü hakkında konuşuyorduk.
"Abi bu tostun fiyatı ne. Tost yeto gerçekten yeto" diye söylenerek yanımıza oturan Arda'ya baktım.
"Manitan nerde lan?"
"Kayınvalideciğimin yanında işleri varmış, gelecek az sonra."
"Jonathan'ın yeni vlogunu izlediniz mi?"
"Of izledim abi çok iyiydi."
Günlük bir vlog çekmişti ama Kerimcan Durmazın vloglarındaki gibi arkasından geçen insanlara türkçe küfretmeye çalışıyordu. 'Yelloyza bak' dediği kadın türk çıkınca kavga çıkmıştı.
Yanağıma konan öpücükle geri çekildim ve kimin öptüğüne baktım.
Yunan tanrısı gibi olan aşk adamım hayatımın anlamı mükemmeliyetin kanıtı olan sevgilim dibimde bana gülümsüyordu.
tamam knk en çok senin sevgilin var tmm yeter amk
"Napıyorsunuz?"
"Ders boştu aşağıya inelim dedik canım. Sen napıyorsun?"
"Güzelimi özledim. Antreman var daha göremem seni diye yanına geleyim dedim."
"İyi yapmışsın." dedim ve yanağını öptüm.
Miray bize bakıp ah ah çekerken Naz telefonuyla ilgileniyordu. Arda ise masadan kalkmış manitasını karşılamaya gitmişti.
Alazla dün yaşadığım küçüklük mevzusu hakkında söylediği şeyin yalan olduğu ortaya çıkmıştı fakat bunu ona söylememiştim.
Miraya sorduğumda bana 'senin bende küçük fotoğrafın yok ki oğlum nasıl göstereyim' demişti. Olay daha farklıydı ve Alaz bana anlatmak istemiyordu. Bir gün anlatacağına eminim tabi ama o bir gün gelena kadar meraktan ölebilirim.
Kafamı Alazın omzuna koymuş bize doğru gelen Kaan ve Arda'ya baktım.
İnsanların zihniyeti yüzünden hala normsl sevgili davranamıyorlardı. Sadece evde rahattılar başka yerlerde maalesef sarılmaya bile çekiniyorlardı.
Aslında sarılmalarında saçma zihniyetteki insanların yanlış anlayacağı bir şey yoktu. 2 yakın arkadaş birbirine sarılıyordu işte.
Ama yine de korkuyorlardı.
Ben "Vay vay geldi yürüyen cinsellik" derken Alaz ise Kaan'a bakarak "Naber sarı pipi" dedi.
"Ben sana sarı pipiyi evde göstereceğim kardeşim"
hop hop sidelya ne diyor bu ne evi ne pipisi
Diklendim ve mahalle abisi havasına bürünerek "Hayırdır kardeşim kime neyi gösteriyorsun" dedim.
Kaan bize gözlerini devirdi ve sandalyeye oturdu. Arda da onun yanındaki sandalyeye kendi attı.
"Güzelim ben şimdi gidiyorum. Çıkışa yetişirsem seni ararım" dedi ve yanağıma hızlı bir öpücük kondurup gitti.
"O Jonathanıma vuran ellerine kıracağım o kadının"
"Of Miray sen hala orda mısın?"
🏀
fıstıklı baklavam: napıyorsun güzelim (23.02)
ben: marsla oynuyorum (23.04)
ben: sen napiyorsun(23.04)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketcim 🏀
Chick-LitHer şey beden hocasından kaçarken onun dolabına saklanmamla başlamıştı. Ya da ben öyle sanıyordum. 🏀 Kapıya en uzak olan dolaba doğru koşmaya başladım. Dolabı açtığım gibi kendimi içine attım. Kapının gıcırtısını duyduğum gibi nefesimi tuttum. All...