1.6

11K 358 106
                                    

"Sidelya Doğuş abiyi engelledin herhalde. Engeli açmanı istiyor"

Minibüs yolculuğumuz Alaz'ın benle konuşma çabaları fakat benim onun yüzüne bakmamla geçmişti. Sonrasında okula gelmiştik zaten. Şuan öğle arasındaydık ve ben onu geldiğimizden beri hiç görmemiştim.

"Açmayacağım engeli. Boşuna rahatsız etmesin sizi"

Çikolatamı aldım ve ayağa kalktım "Sınıfa çıkıyorum ben. Uyuyacağım biraz"

Beni onaylayınca merdivenlere yöneldim ve çıkmaya başladım.

Tekrar bir adım atacağım sırada birinin sert bir şekilde omzuma çarpmasıyla korkuluklardan tutundum ve düşmekten son anda kurtuldum.

"Yavaş lan"

"Kusura bakma Sidelya"

"Arda? Ne oldu sana?"

Gözleri ve burnu kıpkırmızıydı.

"Yok bir şey" diyip yanımdan geçmek için hamle yapınca kolunu tuttum.

"Ne olduğunu söyle bana. Kim üzdü seni gidip döveyim onu"

Dediğim şeyle hafif güldü.

"Zamanın var mı anlatayım?"

Kolumdaki saate baktım.

"Öğleden sonraki derslerim boş çantamı alayım çıkalım okuldan. Kantine in beni bekle" dedim ve sınıfa doğru çıkmaya başladım.

Zaten toplu olan çantamı aldım ve sırtıma takıp sınıftan çıktım. Merdivenlerden inecektim ki arkamdan biri "Sidelya" diye bağırdı.

geldi şrfsz ama yakışıklı şahıs

Durmadım ve merdivenlerden inmeye başladım. Ama tahmin ettiğim gibi beni kolumdan tutunca durmak zorunda kaldım.

"Ne var Alaz? Acelem var."

"Nereye ki?"

"Bir şey mi söyeleyeceksin?"

"Şey" dedi ve elini ensesine atıp kaşıdı. "Çıkışta müsaitsen seni biryere götürmek istiyorum"

"Üzgünüm ama Arda ile işim var. Hem olmasa bile gelmezdim" dedim ve kollarımı önümde bağladım.

"Zaten kendimi affettirmek için şey etçektim"

"Başka zaman şey edersin, işim var. İyi dersler" dedim ve merdivenlerden inmeye başladım.

Kantinin olduğu bölüme gelince Arda'nın tek başına bir masada oturduğunu gördüm. Parmaklarımı dudağıma götürüp ıslık çaldım.

Bu hareketim bütün kantinin bana dönmesine sebep olmuştu ama pek önemli değildi.

Arda beni fark edince ayağa kalktı ve yanıma geldi.

"Gel bakalım koca bebek" dedim ve kolunu tutup onu okuldan çıkardım.

🏀

Arda'ların evine gelmiş ve Arda'nın bana olaylarını anlatmasını bekliyordum.

"Arda kafana silah mı dayayım illa. Çabuk anlat olanları" 

"Ama bizi yargılama"

"ULAN ANLAT"

"Tamam anlatıyorum. Şimdi Kaan ve ben..."

Durmasıyla derin bir nefes aldım.

"Arda sikice-"

"Sevgiliyiz"

Söylediği şeyle durdum. 

Kocaman olmuş gözlerle Arda'ya bakmaya başladım.

Basketcim 🏀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin