İyi okumalar hepinize aşklarım <3
Önlüğümü çıkardım ve askılığa astım.
"Melek ben çıkıyorum"
"Tamamdır Sidel"
Çantamı sırtıma takıp Meleğe döndüm "Kolay gelsin"
"Saol"
Kapıyı açıp dışarı çıkınca yüzüme vuran soğuk hava ile yüzümü buruşturdum.
İncecik giyindiğim zaman hava buz gibi kalın giyindiğimde de sıcak oluyordu.
amk havası
Çantamdan kulaklığımı çıkarmaya çalışırken duyduğum ses ile kafamı kaldırdım.
"Sidelya?"
"Agah?"
"Selam"
"Selam" diye mırıldandım ve kulaklığımı aramaya devam ettim.
"Burdan geçiyordum da seni görünce yanına geleyim dedim. Hem aynı yere gidiyoruz birlikte gideriz diye yanına geldim"
"İyi yapmışsın"
Hiç de iyi yapmamışsın. Daha yeni sevgili yaptım Agah. Aramızı bozarsan ananı sikerim.
"Gidelim mi o zaman?"
Daha yeni bulmuş olduğum kulaklıklarımı tekrar çantama sokuşturdum.
"Gidelim"
"Ne yaptın bugün?"
"Okula gittim, işe geldim çalıştım. Sen ne yaptın?"
"Arkadaşlarımla buluştum"
"İyiymiş"
"Aynen"
Aramızda kısa bir sessizlik oluştukran sonra bu sessizliği Agah bozdu.
"Gizem'de Alazlaymış sanırım"
nE?
"Evet biliyorum"
aynen kardeşim biliyorsun hıhı
"Gizem bana Alaz'dan hoşlandığını ve ona bugün duygularını açacağını söyledi."
sikerim lan ben bu kızı
"Gizem Alaz'ın ablası yaşında"
"Bende senin abin yaşında mı oluyorum yani?"
ya ne alaka ne alaka??????
"Ne alaka?"
"Hiç öyle sorasım geldi"
bir daha olmasın aslanım
Daha sonrasında herhangi bir şey konuşmamıştık. Doğrusu Agah kendi kendine konuştu ben ise dinlemedim.
"Ne dersin?"
"Neye ne derim?"
"Dinlemiyor musun beni?"
"Üzgünüm, kafam bugün çok dolu"
"Akşam hep beraber dışarı çıkıyoruz Ada, Gizem, Alaz ben falan. Gelir misin sende?"
"Gelirim tabii"
Alazımı o silikon makinisine bırakır mıyım sanıyorsun.
Apartmanın önünde durduğumuzda çantamdan anahtarı çıkartıp kapıyı açtım ve ayağımla destek vererek tuttum. Agah tuttuğum kapıdan geçip asansörün tuşuna bastı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketcim 🏀
ChickLitHer şey beden hocasından kaçarken onun dolabına saklanmamla başlamıştı. Ya da ben öyle sanıyordum. 🏀 Kapıya en uzak olan dolaba doğru koşmaya başladım. Dolabı açtığım gibi kendimi içine attım. Kapının gıcırtısını duyduğum gibi nefesimi tuttum. All...