ay arkadaşlar azıcık yorum yapın sohbet edelim sıkılıyorum yaa.
nys hadi iyi okumalar <3
(medya partideki kıyafetler ve pasta)
Önlüğümü çıkardım ve askılığa astım. Akşama Miray ve Naz'ın partisi vardı, ondan kafe kapalıydı bugün. Yaklaşık 2 saattir bahçeyi süslemeyle uğraşıyorduk. Begüm abla bir kaç saattir pasta için uğraşıyordu ve bence çok güzel olmuştu.
"Melek sende geliyorsun değil mi?"
"Sidelya gelmesem mi acaba tanıdık yok orda."
"Şaka mı yapıyorsun canım tabiki de geleceksin o kadar hazırladık burayı gel pastadan da ye. Hem Alaz var, Ada var en kötü onlarla oturursun olmaz mı?"
"Anneme sorayım bi izin verirse gelirim."
"İyi o zaman. Ben şimdi çıkıyorum eve gidip hazırlanayım. Görüşürüz bir kaç saat sonra."
"Tamam canım."
"Begüm abla ben çıktım"
"Tamam güzelim görüşürüz"
Kafeden çıktım ve seri adımlarla eve doğru yürümeye başladım.
10 dakika sonra evin olduğu sokağa girdiğim de anahtarımı çantamdan çıkardım ve hızlı adımlarla kapıya yürüyüp açtım. Merdivenleri de çabucacık çıkıp eve girdim.
Sessizliğe bakacak olursak evde kimse yoktu. Kapının ordaki saate baktığımda saatin 7 yi gösterdiğini gördüm. 7 buçuk gibi insanlar toplanmaya başlardı. Benim acil hazırlanmam gerek.
Hızlı adımlarla odama girdim ve dolabımdan Miraydan arakladığım elbiseyi çıkarıp yatağın üstüne koydum.
Üstümdekileri çıkarıp deodorantımı sıktım ve hızlı bir şekilde kıyafetleri üstüme geçirdim.
cu
number1: sidel ar yu redi
number2: amerikalarda okudu ama daha are you ready yazamıyor
number1: sen olmasan yazamazdım iyi ki öğrettin bana çok teşekkür ederim çok iyisin
ben: hazır sayılırım bi yarım saate geçerim kafeye
number2: tamam biz evden çıkıcaz az sonra bi yarım saate geçeriz herhalde
ben: tmaam
Çok abartmadan hafif bir makyaj yaptım ve kırmızı rujumu sürüp ayağa kalktım. Yasemin kokulu parfümümü de sıkıp, kolyemi taktım ve çantamı alıp odadan çıktım.
Topuklularımı giyerken çoraplarıma bakıp gülümsedim. İlkokula giderken annem almıştı bir kere. 2 ay boyunca aynı çorabı giydiğim için yırtılmıştı. Daha da almamıştı bana.
Şu sıralar ikisinden de arama ya da mesaj almıyordum. Annemin paraya ihtiyacı yoktur ondan aramıyordur. Ama babam? O niye aramıyordu ki. Yeni sevgilisiyle çok mu mutluydu acaba? Benim yokluğumu hissettimiş midir? Odamı o kadına vermiştir belki de.
Gözlerimin dolmaya başlamasıyla daldığım düşünceler sıyrıldım ve evden ayrıldım.
Hızlı adımlarla yürüyerek 15 dakikada kafeye gelmiştim. Dışardan gördüğüm kadarıyla içerisi dolmaya başlamıştı. Kalabalık gibiydi.
Kapıyı açıp içeri girdim. Etrafta göz gezdirirken bahçede bizimkileri gördüm. Miray Jonathan'ın yanında ona bakarak gülümsüyordu. Naz'ın yanında da bir çocuk vardı ve Naz onunla konuşuyordu. Bu çocuk geçen bize gösterdiği çocuktu büyük ihtimal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketcim 🏀
ChickLitHer şey beden hocasından kaçarken onun dolabına saklanmamla başlamıştı. Ya da ben öyle sanıyordum. 🏀 Kapıya en uzak olan dolaba doğru koşmaya başladım. Dolabı açtığım gibi kendimi içine attım. Kapının gıcırtısını duyduğum gibi nefesimi tuttum. All...