İyi bayramlaaarrr♡
Vapura binmek için verdiğimiz savaşı zorla da olsa kazanmıştık ve şuan oturacak bir yer arıyorduk.
Balkonumsu gibi olan yerde 2 kişinin sığabileceği bir boşluk gördüğümde Alaz'ı kolundan tuttum ve oraya doğru sürükledim.
Sonunda oturduğumuzda rahatladım ve kafamı Alaz'ın omzuna koydum.
"Yoruldun mu güzelim?"
"Ne yorulması daha gün başlamadı."
Saçlarıma öpücük kondurdu ve eliyle elimi okşamaya başladı.
"Müzik mi dinlesek?" Soru ondan gelmişti.
"Olur" dedim ve kulaklık çıkarmasını bekledim fakat herhangi bir hareket olmadı.
"Ne bekliyorsun Alaz?"
"Seni bekliyorum ya sevgilim."
"Bende neyi bekliyorsun?"
"Sidel ordan bakınca kulaklığım yanımdaymış gibi mi gözüküyorum?"
"Nerden bileyim be ben senin kulaklığın nerde? Ordan bakınca müneccin gibi mi gözüküyorum?"
"Müneccin misin bilmem ama büyücü olduğun kesin."
"Hii yaptığım ritüelleri mi buldun?"
"Beni kendine büyülediğin için- Bi dakika ne? Ne ritüeli?"
"Ne ritüeli?"
"Sen dedin ritüel diye."
"Ben öyle bir şey demedim?"
"Az önce dedin ya"
"İyice manyağa bağladın sevgilim" dedim ve olaydan sıyrılmış olmanın verdiği rahatlıkla kulaklığımı çıkardım.
kız yakalatıyordun bizi
Ucuz kurtulduk
Kulaklığımı telefona bağladım ve tekini Alaz'a verdim. Kulağına kulaklığı takınca ben de taktım ve spotifya girdim.
Çalma listesine göz gezdirirken karar veremeyince karışık seçe bastım ve kafamı tekrar Alaz'ın omzuna koydum.
Çorba gibi playlistimde yaptığım en büyük hata karışık çala basmaktı galiba.
Çünkü bu playlistde lana del rey'den tut serdar ortaç'a, kalben'den tut sinan akçıl'a kadar bütün şarkılar vardı.
Göz ucuyla telefon hangi şarkıyı seçmiş diye bakarken bir anda kulağıma gelen Kobra murat- Kaliteyiz Markayız Havalıyız ile hemen diğer şarkıya geçtim.
Allah'ım 700 şarkılı playlisten açılan şarkı bu mu cidden?
Bu seferki felaket ne olcak diye beklerken açılan Pera- Uyu Bebeğim ile rahat bir nefes aldım.
Ben burda ecel teri dökerken Alaz ise gayet sakin bir şekilde denizi izliyordu.
Bazı sözler var nasıl yaralar
Nasıl yaralar açar yüreğinde
Bir başkası aöyler de hiç aldırmazsın
Ben bir söz edince kırılmış bir camsın
Toplayamam seni sen de yaralarsın''Güzel şarkıymış"
"Dinlemedin mi daha önce?"
"Açıp dinlememiştim"
"Yani benimle bir ilk"
"Seninle bir ilk daha"
Diklendim ve yanağını öpüp eski pozisyonuma döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketcim 🏀
ChickLitHer şey beden hocasından kaçarken onun dolabına saklanmamla başlamıştı. Ya da ben öyle sanıyordum. 🏀 Kapıya en uzak olan dolaba doğru koşmaya başladım. Dolabı açtığım gibi kendimi içine attım. Kapının gıcırtısını duyduğum gibi nefesimi tuttum. All...