0.8

15K 558 121
                                    

Arkadaşlar merhaba. Bu hafta bölüm atamamım nedeni okulumdu. Sabah yedi de evden çıkıyorum eve uğramadan dershaneye geçiyorum akşam 9 gibi eve geliyorum , testimi çözüp direk uyuyorum. Yemek yiyecek zamanım bile kısıtlı. Normalde dün atacaktım bölümü fakat regl oldum ve hastaneye gidip serum taktırmak zorunda kaldım yoksa geçmiyor ağrısı. Anlayacağınız bölümü anca tamamlayıp atabildim. Bundan sonra pazar ve cumartesi günleri bölüm atacağım. Bölüm bekleyen kişiler varsa onlardan özür dilerim, bu hafta bölüm atamadığım için.

İYİ OKUMALAR <3

"Böyle oldu işte"

O halde evden çıktıktan sonra direk Miraylara gelmiştim. Gidecek başka yerim yoktu.

"Doğuş abinin böyle bir şey dediğine inanamıyorum"

"Naz'a katılıyorum. Doğuş abi sinirli olsa bile kırıcı konuşmayan bir adam. Şimdi böyle konuşması çok saçma"

"Herneyse kızlar. Şu yer yatağını serin de uyuyayım çok yorgunum"

Tamam tamam diyip dolaptan yatağı çıkardılar ve yere serdiler.

Naz çekmeceden çarşafı çıkarıp bana uzattı ve diğer çekmeceyi açtı. O çekmeceden de yastık kılıfı çıkarıp Miray'a uzattı. Çarşafı yatağa geçirdikten sonra Miray'ın elinden yastığı alıp yatağa koydum. 

"Seni sabah uyandıralım mı kuzum?"

"Yanımda hiçbir şeyim yok yarın gitmesem de olur"

"Sen bilirsin , iyi geceler"

"Hıhım" dedim ve gözlerimi yumdum.

🏀

"Sesiz olsana amınakoyayım kızı uyandıracaksın."

"Ulan ben naptım şimdi"

"Baya sessizsiniz" dedim ve yastığı kafamın altından çekip, kafamın üstüne koydum.

"Al uyandırdın kızı"

"Ben mi uyandırdım ? Asıl sen uyandırdın. Neymiş efendim sevgili telefonlarımı açmıyor başına bir şey mi geldi falan filan. Gerizekalı saat orda gece 4 "

"Olsun o açardı telefonlarımı kesin bir şey oldu"

"Miray boşa kuruntu yapıyorsun. Allah aşkına gidin evden valla atlayacağım üstünüze."

"Kız haklı Miray hadi" dedi Naz ve kapı sesi geldi.

Benimde kalkıp annemin yanına gitmem lazım. Babam bugün evde yokken gidip eşalarımı toplayayım.

Kafamdan yastığı çektim ve ayağa kalktım. Direk karşımda olan dolabı açtım ve içinden eşofmanla büyük ihtimal Ahmet abinin olan tişörtlerden birni aldım.

Ahmet abi ikizlerin kuzeniydi fakat biz de çok yakındık. Olmayan abim gibi benim için. Mal değilim, Ahmet abinin tavırlarından bana bir şeyler hisettiğini anlıyabiliyorum ama ben ona asla o gözle bakmıyorum. Bakmam da.

Çıkardığım pijamaları kalayıp yatağın üzerinde koydum ve dağılmış olan ev topuzuma hiç dokunmadan odadan dışarı çıktım. Dış kapıyıaçtım ve ayakkabılıktan herhangi bir terlik alıp giyindim. Sessizce kapıyı kapadım ve kaldırımıma adımımı attım. 

Saat büyük ihtimal 8 civarıydı.

Kafamı yere eğdim ve yürümeye başladım.

🏀

Zile bastım ve beklemeye başladım.

"Kim o?"

"Sidelya" dedim.

Basketcim 🏀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin