Arkadaşlar alışveriş yaptıkları zamanı okula gittikleri yeri direk atladım. Partiye gitmelerine bir kaç saat var şu anda. Kafanız karışmasın.
İyi okumalar<3
Poşetleri yere koyup Naz'a döndüm. Miray sevgilisyle otelde hazırlanacaktı. Biz de evde hazırlanalım demiştik.
Saat şuan 5ti ve partinin başlamasına tam 2 saat vardı. Parti kadromuz ise şöyleydi;
Ben, Miray ve Jonathan, Naz ve Esra.
Ahmet abiyede sormuştuk fakat bugün hastanede olması gerektiğini söyleyip gelmemişti.
Normalde partiye sadece okuldan olan kişiler geliyordu fakat ben Gözdeyle konuşup Esra'yı kabul ettirmiştim.
Kendime kıyafet seçene kadar kıçım yırtılmıştı. Ama seçtiğim kıyafet için değerdi. Bu aylık bütün paramı bu kıyafete yatırmıştım ama bu son cadılar bayramı partimizdi ve akılda kalmam lazım.
Aldığım şeyin bedeni büyük geldiği için dün terziye vermiştim. Bugün de alıp Naz'lara geldim.
"Bence ilk önce saç ve makyajı yapalım. En son kıyafeti giyelim"
"Bencede. O zaman ilk senin makyajını yapalım seninkisi daha detaysız bir şey olacak ya" dediğimde Naz beni onaylarcasına kafasını salladı.
Nazın yüzündeki tek zorlayıcı yer eyelinerdi. Diğer ufak şeyleri kendisi yapacaktı gözünü de ben.
Naz masaya oturmuş hazırlanmaya başlarken bende düzleştirici prize takıp çalıştırdım.
Bir kaç dakika sonra Naz bitti dediğinde yanına gittim ve eyelineri elime aldım. Telefondan göterdiği modele baktım ve yapmaya başladım. Bütün kombini siyahtı tek renkli yer mavi gözleriydi. Ve gözleri çok güzel duruyordu.
İki gözünü de bitirdiğimde geri çekildim.
"Hadi sen açını yap, benim makyajım uzun sürecek"
"Tamam" dedi ve düzleştiriciyi eline aldı.
🏀
"SİDELYA PERİ GİBİ OLMUŞSUN"
"Ne bağırıyorsun Esra bağırma"
"Hepimiz hazırlanmış ve saat tam 7 de buluşmuştuk. Şu anda uberin gelmesini bekliyorduk. Takiye sığmayacağımız için uber çağırmıştık. Yan gözle Esra'yı süzdüm. Yeşil saçlarını alttan sıkı bir at kuruğu yapmıştı. Oklarını sırtına almış bekliyordu. Ondan bakışlarımı çekip gözümüzün önünde durmadan öpüşen çifte çevirdim. İkisi birbirine uyumlu giyinmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketcim 🏀
ChickLitHer şey beden hocasından kaçarken onun dolabına saklanmamla başlamıştı. Ya da ben öyle sanıyordum. 🏀 Kapıya en uzak olan dolaba doğru koşmaya başladım. Dolabı açtığım gibi kendimi içine attım. Kapının gıcırtısını duyduğum gibi nefesimi tuttum. All...