2.Pariul celor doi

633 25 29
                                    

•𝘼 𝙙𝙤𝙪𝙖 𝙯𝙞•
[𝙡𝙪𝙣𝙞 ,27 septembrie]

°perspectiva autoarei°

Cei doi se aflau acum în fața liceului.
Cu ghiozdanul ei mic și verde în spate și cu mâinile pe bretelele ghiozdanului care îi susțineau umerii ,Anna se uita la clădirea mare din fața ei.

°perspectiva Annei°

-Ok,am încercat...se pare că nu pot,hai acasa, dă să plece dar fratele ei își pune mânile pe umerii fetei și o întoarce cu fața către liceu.

-Yaaaa, credeam că am lămurit ieri...ești aici de 5 minute și nici nu ai intrat înăuntru să vezi cum e, nu ai cum să îți dai cu părerea despre ceva fără ca măcar să fi încercat.

Poate până la urmă are dreptate și doar exagerez...și de ce să îmi fac atât de multe griji... Ce se poate întâmpla înafară să fiu ciudata clasei? Nu e de parcă ar fi prima dată.

-Știi ceva?Ai dreptate ,fata inspiră și expiră.Sunt pregătită , aceasta îi zâmbește.

-Așa te vreau! ,zambește și o ia în brațe,vorbeau în timp ce se îndreptau catre ușa pe unde elevi intrau în liceu.Deci înainte de toate ține minte regula lui Seokjin..,, Orice băi...

- Știu știu..,, Orice băiat frumos înafară de el, este o pierdere de timp" , îl întrerupe sora sa arătând că are temele făcute, făcându-l pe băiat să râdă.

-Lăsând gluma la o parte, chiar te rog să ai grijă cu cine vorbești și cu cine stai , știm amândoi cât de inocentă poți fi, îi spune băiatul serios de data aceasta.

-Tae...arăt eu a persoană care are sau a avut mulți prieteni de-a lungul timpului încât să fiu sociabilă?...Ai uitat că singurele persoane cu care am interacționat sunteți voi? , îi spune fata.

-Nu mă refer neapărat la prieteni sau prietene.Adică uită-te la tine ești foarte deșteaptă și...

-Și drăguță...doar atât.

-Haide Anna...știi că ai o grămadă de calități, plus că semeni cu mine,deci esti și foarte frumoasă, îi spune acesta mândru.

Nu Tae...tu esti ăla frumos, eu sunt doar tocilara drăguță din familie. M-am obișnuit cu titlul meu de ,, doar deșteaptă și drăguță " sau de multe ori ,, doar deșteaptă ".Cu toate că m-am prins că următoarele sale cuvinte care urmau erau ,, Esti foarte deșteaptă și drăguță, băieții ar vrea să fie cu tine", așa cum spune mereu... Dar eu știu că nu e așa si spune asta doar pentru că e fratele meu, dar de ce omul ăsta crede că sunt atât de specială încât atunci când merg pe strada în orice clipă o să se îndragostească cineva instant de mine.

°perspectiva lui jungkook°

Băiatul stătea pe banca din curtea școlii vorbind cu iubita sa Ara și prietenul său Jimin.

-Ai să-mi dai niște bani?, discuția lor fu întreruptă de Aura care apare din senin.

-Oh bu...bună Aura!Ce..ce...adică ești foarte mișto îmbrăcata azi! , se uita Jimin la ea bâlbaindu-se.

-Da știu...Așa mi-ai zis și ieri... Și alaltăieri...și în fiecare zi de altfel, se uita fata la el și îi zâmbește ironic.

Jungkook îi dă banii surorii lui.

-Mersiiii! ,Aura ia banii și pleacă.

-Cine sunt ăia? întreabă Ara fixându-i din priviri pe cei doi frați care intrau pe ușa liceului.

Cei trei se uitau acum în aceeași direcție cu o oarecare aroganță.

Evident că Jungkook și prietenii lui erau la punct cu toate bârfele din liceu,deci era de așteptat ca ei să fie puși la punct cu elevii nou-veniți.

-Eu știam că o să avem elevi noi dar nu mă așteptam să apară chiar Betty cea urâtă, spune jimin în timp ce râdea.

-Deci dacă bufnița aia cu ochii bulbucați e noua elevă eu mă mut din școală,spune Ara iritată de prezența fetei.

-Mda,ce să spun..., zice Jimin în șoaptă în timp ce își dă ochii peste cap.

Jimin și Ara nu prea aveau o relație de prietenie bună. Defapt cei doi nu aveau o relație de prietenie deloc, deoarece Jimin o considera pe Ara, doar o fițoasă care stă după banii lui Jungkook și profită de reputația acestuia...Dar niciodată nu i-a spus asta lui Jungkook.. Pentru că... Cine e el să comenteze despre viața amoroasă a prietenului său?

-Acum ești invidioasă pe ea sau ce? , Jungkook își pune brațul în jurul gâtului fetei zâmbind.

-Stai puțin,iubire eu știam că ție îți plac fetele frumoase cu personalitate, care arată bine exact așa ca mine, nu o virgină de asta, îi spune fata iubitului ei fiind încă iritată.

-Păi de unde știi că e virgină?

-Cum adică? Tu o vezi cum e îmbrăcată?, ridică fata o sprânceană.

-Nu mă interesează cum e, oricum o să stea și asta după mine, spune Jungkook, făcându-l pe Jimin să se gândească.

-Pui pariu că asta nu o să facă la fel? intervine repede jimin.

-Și eu cred asta, se bagă Ara cu un zâmbet de satisfacție pe buze.

-Fii atent că pun la bătaie ceasul meu nou, că tu nu o arzi pe aia până la revelion.

-Păi atunci pariez și eu boxele mele, spune Jungkook în timp ce se uita la Jimin.

-Ideea e că nu mă interesează boxele tale...eu vreau mașina ta nouă primită de la taică-tu luna asta, îi spune jimin zâmbind.

Jungkook se uita mirat la prietenul său.

-Boxele sunt mai scumpe ca mașina, aici e problema, spune băiatul mândru încercând să îl convingă.

-Ce e? Îți e frică că o să pierzi? , îl întreabă jimin cu o privire fixă.

Întrebarea îl facu pe Jungkook să râdă în colțul gurii într-un mod plin de aroganță.

-De acord, dă mână cu el,fii sigur că până la revelion o să treacă prin patul meu.


Alt cuvânt pentru iubire //Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum