29.Trebuie să fac ceva!

344 19 17
                                    

Anna și Jungkook erau acum în supermarket-ul din centrul orașului,făcând cumpărături.
În seara asta era aranjată o petrecere pentru a sărbătorii munca depusă pe parcursul excursiei dar și pentru a putea petrece timpul împreună.

-Deci până acum avem popcorn cu unt și cu sare,chips-uri cu cașcaval, câteva sticle de bere, oh...era să uit, ciocolata Aurei, spune Jungkook în timp ce citea lista de cumpărături primită de la prietenii lui pe telefon. Oare mai trebuie ceva?...

-Ăm...cred că ne-ar prinde bine și niște suc,zise Anna în timp ce se îndrepta către raftul cu sucuri.

-Să ghicesc, suc de rodie?

-Nup, greșit! Suc de zmeură evident! Anna pune sticla de suc în căruț.

-Pe care îl bei doar tu...și cred că bea și Chen mai nou, spune băiatul gândindu-se mai bine.

-Chen bea suc la petreceri?...Wow, de când? Se miră Anna uitându-se la el.

-Cred că de la ultimul incident cu Suzy,știi tu..când s-a îmbătat ca un porc.

-Suzy?Suzy nu e sora lui Nari?..

-Ba da,dar asta nu a contat pentru Chen atunci când s-a culcat cu ea.Spune Jungkook adăugând niște biscuiți în coșul care ușor-ușor se umplea.

Anna se oprește în loc privindu-l pe Jungkook cu gura căscată.

.....E tipic Chen,nu ar trebui să mă mire dar...

-Tu vorbești serios?! Zise revoltată.De ce băieții sunt așa de...

-Așa de cum? Ridică băiatul sprânceana fixându-și privirea pe fată.

-Nesimțiți.

-Yaa...de ce îi bagi pe toți în aceeași oală? Nu e de parcă și eu sunt nesimțit sau ceva.

-Hmm,mai gândește-te un pic, se apropie fata de el încet poziționându-se direct în fața lui.

-Bine, poate că eram în trecut...,îi pune băiatul mâna pe talie.

-În trecut? Neh...încă ești.

-Eh poate, dar..., băiatul se apropie de urechea ei și îi șoptește,nu poți spune că nu ești îndrăgostită de nesimțitul ăsta.

Vocea șoptită a băiatului o făcea pe Anna să se topească și îi făcea inima să bată al naibii de tare.
Cum putea băiatul acesta să îi provoace atâtea stări fără ca măcar să se chinuie?
Anna era îndrăgostită de el și înainte dar acum era limpede că tânără era îndrăgostită până peste cap.
Se simțea ca într-un basm,era un vis.Jungkook o făcea să se simtă în al nouălea cer,iubea relația dintre ei,iubea deschiderea și sentimentul de liniște pe care îl avea de fiecare dacă când era lângă el.Nu îi venea să creadă că e în sfârșit fericită, alături de cel pe care îl iubește.
Dar până la urmă,în aceste circumstanțe...cine nu ar fi fericit?

-Ce ar fi să luăm și niște biscuiți,
schimbă Anna subiectul luând produsul de pe raft.

-Am luat deja biscuiți...

-Nu strică mai mulți, nu îmi place să îmi împart biscuiții cu nimeni. Zise fata mergând înainte ca o divă, lăsându-l pe băiat să o privească uimit din urmă.

*****

-Sucul ăsta de zmeură e super mișto! Spune Chen și după bea cu poftă din sticlă.

-Știu!Trebuia totuși să iau și de rodie..., zise Anna uitându-se gânditoare.

-Sau de Aloe Vera....recomand! Intervine Aura.

-Eu rămân la bere, zise Jimin cu sticla în mâna stând într-o poziție comfortabilă pe canapea.

-În ritmul ăsta te faci mangă și să îți fie clar, eu până la tine acasă nu te car, îl anunță Aura luându-i sticla din mâna și ia o gură din băutură.

Jimin face o față de cățeluș și se uită la Jungkook.

-Te descurci singur,zice Jungkook și își desface o sticlă nouă de bere.

-Gata! Toată lumea e pregătită?Întreabă Chen nerăbdător punând un bol mare de sticlă pe masă.

-Pregătită pentru ce?

-Pentru noul meu joc! Își păstrează Chen tonul.

-Ce e aia? Adaugă Aura.

-Nu îmi plac jocurile tale. Spune Nari privindu-l serioasă.

-Ador seara asta! Exclamă Ara știind despre ce e vorba împărțind fiecăruia câte o bucată de foaie.

-Tot ce trebuie să faceți e să scrieți o singură dorință pe foaia pe care ați primit-o și s-o puneți în bol.

-O dorință?...de ce? Pentru ce facem asta? Întreabă Anna bulversată.

-O să vezi.

Răspunsul scurt al băiatului o făcea pe fată și mai derutată, neștiind ce va urma.

De ce când stau cu ei am impresia că din clipă în clipă o să se întâmple ceva neplăcut?...nu că ar fi prima oară.

Fata se uită la ceilalți cum scriu din zori după la bucata de coală din mâna ei gândindu-se ce ar putea scrie.

Și eu ce ar trebui să scriu?N-am dorințe, adică am dar sunt ireale și acum nu îmi vine nimic în minte....,privirea fetei cade pe iubitul ei venindu-i instant o idee,....sau poate...GATA ȘTIU!

Fără alte gânduri se apucă de scris imediat, după care urmează exemplul celorlalți participanți la joc și împaturește foaie mai apoi punând-o în bol.

-Ne poți explica acum ce e cu jocul ăsta?Spune Jungkook.

-Să vă explic regulile jocului, fiecare dintre noi am scris câte o dorință pe bucata de hârtie, iar ca să fie totul mai distractiv pe rând o să extragem câte un bilețel iar fiecare dorința va fi citită cu voce tare! Îi informează Chen vesel.

Toți încep să râdă și să vorbească între ei părând să fie încântați de ideea jocului...mai puțin Anna care se agită imediat cum aude știind că se va face de râs dacă îi va citii cineva biletul.

Oh nu...trebuie să fac ceva!De ce am scris așa ceva?!

Alt cuvânt pentru iubire //Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum