•După o lună•
Săptămânile acestea au fost foarte ciudate...Cel puțin pentru Anna.In scurt timp tot liceul a aflat de aparenta relație a celor doi, surprinzător unii au primit această veste în mod plăcut, dar acest lucru nu se poate spune și despre Ara care părea să o ucidă pe Anna din priviri atunci când o vedea lângă fostul ei iubit, Jungkook.
Nimeni nu știa că e o relație falsă...Intre Jungkook și Anna era mereu o oarecare tensiune inconfortabilă și presată,din acest motiv cei doi nu erau prea apropiați,așa cum ambii își imaginau.
Băiatului nu îi păsa de pedeapsa penibilă a directorului pentru că...Era o regulă total nouă,stupidă și fără sens pe care directorul o consideră esențială în școala lui,iar pe Jungkook îl interesa doar atitudinea tatălui său vizavi de această pedeapsă,de aceea prefera să se supună fetei. Anna știa că a fost o idee proastă și în același timp un lucru rău să îl oblige oarecum pe băiat să formeze un cuplu cu ea...dar în același timp îi plăcea situația.
Chiar dacă ea era conștientă că nu sunt sentimente reale și din partea lui, îi plăcea să îl aibă lângă ea aproape,să îl țină de mână sau în brațe.Jungkook nu era cea mai caldă persoană din lume....tocmai de aceea nici ea nu știa de ce voia să stea cu el în aceste condiții.
°perspectiva lui Jungkook°
-Aish! Pot să ma uit și eu la film fără să aud cum vă lingeți? Întreabă Jungkook enervat.
-Ah, ups...nu știam că te deranjează. Dacă te simți singur ia o pernă, vezi că ai una fix lângă tine, îi spune Jimin prietenului său pentru al enerva mai tare.
-Yaaa! Nu fă mișto de fratele meu, doar eu am voie! Spune Aura.
-Ai noroc că suntem prieteni...și mai ușor cu sor-mea, las-o să respire!
-Of... Bine,bine, spune Jimin oftând uitându-se la ceas.Cred că ar trebui să plec,aparent sunt babysitter.
-Nu știam că ești bonă. Adaugă Jungkook amuzat, făcându-l pe Jimin să se încrunte.
-Ce drăguț e când se încruntă,îmi vine să îl mănânc! Zise Aura pupându-și iubitul pe obraz.
-Ew sis...Taci, e cringe.Spune Jungkook scârbit.Și pentru cine esti bonă?
-Babysitter....pentru Eunjin. Mama lucrează până mâine dimineață și nu îl poate lăsa la bunica,deci eu am rămas singura obțiune.
-Eunjin...cine era Eunjin? Întrebă Aura bulversată.
-Fratele meu mai mic.
-Și eu abia acum aflu că ai un frate?!
-Păi nu știam că e atât de important...spune Jimin scărpinându-se după ceafă.
-Normal că e! Câți ani are?
-E mai mic, are 6 ani...
-Deja îl ador! Iubesc copii,eu vreau să am cât mai mulți copii care să fie la fel de superbi și minunați așa ca mine! spune Aura fiind absorbită de moment.
-Nu esti normală...zise Jungkook privind-o stupefiat.
-Hai să te conduc, zâmbește Aura și se ridică de pe canapea, băiatul făcând asemenea.
-Jungkook nu îți mai pune picioarele pe masă!De câte ori să iți zic...Intervine mătușa Yoora care ieșea pe ușa de la bucătărie.
-Mătușă, nu mănâncă nimeni de pe masa asta,pot să stau..spune baiatul dându-și ochii peste cap.
-Ești la fel ca tatăl tău...
Băiatul nu mai spune nimic, doar își dă picioarele de pe masă și pleacă în camera lui afișând o figură serioasă.
-Chiar tata trebuie să ajungă din clipă în clipă, nu l-am mai văzut de o lună de când a plecat în America pentru întâlnirile alea de afaceri..., spune Aura cu un zâmbet mare pe buze. Dar știu că o să plece înapoi în maxim 2 zile deci...
-Lasă asta, ajută-mă să pregătesc masa, o să luăm cina toți. Ce zici Jimin, rămâi cu noi la cină?Îi propune mătușa Yoora.
Nu era pentru prima dată când Jimin participa la serile în care toată familia Jeon lua cina împreună.Băiatul era ca un al doilea fiu pentru mătușa și tatăl celor doi, aveau o relație foarte bună.
-Nu... Nu vreau să deranjez iar, plus că nu pot că trebuie să stau cu Eunjin. Dar vă mulțumesc oricum.
-Îl poți aduce și pe el,nu e problemă.
-Haide Jimin, stă femeia asta și se roagă de tine așa... Te duci, îl iei pe Eunjin și veniți înapoi. Se uita Aura cu o privire caldă la el, băiatul încuviințează din cap după pleacă.
Yoora se uita la el suspicioasă în timp ce acesta ieșea pe ușă.
-Băiatul ăsta nu știe să se poarte cu o fată...Nici măcar nu te-a pupat când a plecat, spune ea dezamăgită.
-Știu!!! Zi și tu cât de nesimțit poate să fie! Exclamă aceasta.
-Bărbatul trebuie controlat, ține minte! Să nu îți scape din lesă. Spune femeia râzând.
-E totul sub control mătușă, nu îți fă griji, râse Aura.
-Dacă tot e o cină în familie, cheam-o și pe Anna, cred că s-ar bucura, mi-am făcut o părere foarte bună despre ea ultima dată.
-Știu, păi eu ți-am spus că e o fată super de treabă. Știu să îmi aleg prietenii. Spune fata mândră.
-Dacă ar ști și fratele tău să își aleagă prietenii sau mai bine zis prietenele așa cum o faci tu... Cred că ar fi și el altfel.
-Ce vrei să spui?...Deja face asta, Anna e iubita lui,e o persoană foarte bună pentru el, măcar mai învață și el ceva.
-Nu știam că Anna și Jungkook sunt atât de apropiați! Mă bucur pentru ei, în sfârșit nu îmi mai aduce acasă toate ușuraticele alea! spune femeia bucuroasă.
-Exact, deci e o ocazie bună să o chemăm și pe ea la cină!
-Sigur că da, mă duc să îl anunț pe Jungkook. Femeia dă să plece dar Aura o oprește.
-Și dacă nu îi spunem? Să îi facem o surpriză plăcută, poate se mai detensionează și el. Nu e prea vesel că vine tata, măcar venirea Annei poate îl bucură.
-Bună idee! Acum hai să pregătim cina.
CITEȘTI
Alt cuvânt pentru iubire //Jeon Jungkook
Fiksi Remaja•Totul incepe atunci când Kim Anna, o adolescenta de 17 ani este nevoita sa se mute intr-un alt oras si sa locuiasca alaturi de fratii ei mai mari.Schimbarile majore îi dau batai de cap fetei pentru ca bineînteles...oras nou înseamna si liceu nou un...