^°^ Știu că mă urâți cu tot cu capitolele astea boring, pe care vi le bag pe gat. But ily and thank u sm besties ♡♥︎♡ ^°^
*****
Seara
Anna era deja de 10 minute în fața casei lui Jungkook, încercând să își ia inima în dinți să apese o data pe sonerie.Trebuia să îi ceară niște explicații extrem de ferme băiatului.
Merita asta...merita niște explicații din partea acestuia,începând cu faptul că în ultimul timp își schimbase comportamentul total, până la motivul pentru care o mințea că e ocupat cu echipa când defapt el era ocupat cu Hana...Sau poate doar asa bănuia Anna?
-Ai dreptate.Ce poate fi așa greu...?Spune fata cu voce tare fiind acum în dreptul ușii de la intrare având telefonul la ureche vorbind cu prietenul ei.Dar dacă îl bănuiesc degeaba? Dacă nu era el? Dacă mă fac de râs? Dacă crede că îl spionez?Aceasta oftează lung gândindu-se la următoarea ei mișcare.Cred că mai bine plec..
-Ce tot spui acolo?!Normal că nu pleci.E iubitul tău, ai tot dreptul să îți pui niște semne de întrebare și să primești niște explicații!
Dacă nu v-ați dat seama încă acel prieten cu care vorbea la telefon era nimeni altul decât Sunghoon.
-Dar dacă..
-Dacă ce? Nu te mai gândi atât.E simplu poți să te duci acasă , să îți bagi capul în perna și să plângi toată noaptea gândindu-te la ziua de azi sau poți să vorbești cu el, să vă despărțiți și după să plângi toată noaptea...Dar măcar ai scăpat de golan.
-Nu înțeleg care e partea bună dacă oricum ar fi finalul rămâne trist?Își pune aceasta un semn mare de întrebare.
-Care parte bună? Oh haide..apeși pe sonerie, ușa se deschide și te despărți de el.Iți țin pumnii!
Fata oftează puternic pentru a zecea oară fiind categoric convinsă că asta e cea mai bună soluție.
-Bine,deci o să apăs pe sonerie și el îmi deschide ușa.Spune ea în timp ce face cu grijă pașii indicați adineauri.
-Ai uitat de partea când te desparți de el!O atenționează tânărul în grabă.
-Și el îmi deschide ușa...,zise ea neluând în seamă ultima propoziție și îi închide imediat telefonul in nas.
De ce sunt atât de bleagă câteodată? Gândi în timp ce își dă ochii peste cap.
După o lungă așteptare în care Anna a stat cu sufletul la gură și cu emoțiile mai ceva ca la un test de fizică, acel moment mult așteptat apăruse,cineva îi deschise ușa dar...
-Aura?Zise Anna fiind luată prin surprindere așteptându-se să apară cu totul altă persoană.
-Bună!Haide intră.Adaugă aceasta părând binedispusă de venirea fetei, Anna urmând-o până în casă.De ce nu m-ai anunțat că vii? Zise mai apoi în timp ce închidea ușa de la intrare.
-Nu voiam să te deranjez..., se uita tânără prin încăperea întunecată, nefiind nici măcar o lumină aprinsă.Ești singură? Întreabă aceasta subtil.
-Sunt cu Jimin.Tata are treabă la firmă ca de obicei și mătușa Yoora se vede cu prietena ei,deci am rămas singură.Vorbea cu Anna în timp ce urcau scările.
-Singură?Păi nu ziceai că esti cu Jimin?Se uită tânăra la ea neînțelegând.
-Ba da dar e ca și cum as fi singură. Zise Aura râzând, făcând-o automat pe fată să râdă la rândul ei. Pari tensionată, esti bine? Se oprește acesta în fața unei uși urmată de Anna.De fapt ce zic aici...stau de vorbă cu tipa care se agită dacă nu are creioanele așezate perfect în penar.
-Yaa!Dacă nu sunt așezate la locul lor nu pot să mă concentrez la ce am de făcut,adică e un fel de....,stă aceasta să se gândească pentru a găsi o comparație potrivită.
-Un fel de boală?...
-Voiam să spun terapie...
-Neh, rămânem la boală.Ei bine, aici e.Îi face semn spre ușa din fața lor.
Aici e?...Ce să fie aici?Oh doamne știu ce e aici!
-Aici e camera lui Jungkook, știu că pe el îl cauți.Zice Aura când vede că Anna se uita straniu la ea.
-Oh ce?Zâmbește strâmb încercând să ascundă adevăratele ei intenții.Nu pe el îl caut, doar eram în trecere și am zis să văd ce faci.
Te rog să mă crezi, te rog să mă crezi!
-Mă crezi?Adaugă ea pe urmă având aceeași expresie facială.
-Stai liniștită.O ia Aura în brațe sincer surânzând.Oricum noi ne vedem des, hai du-te,după acestea se desprinde din îmbrățișare și se îndreaptă către dormitorul ei unde o aștepta iubitul acesteia. Oh și..., se întoarce fata pe vârfuri acum privind-o pe prietena ei, succes la despărțirea aia de care vorbeai adineauri.
Pufnește în râs atunci când îi vede expresia facială a tinerei când auzi cele spuse.
-Cum ai..,întreabă Anna simțindu-se vinovată.
-Aveam geamul deschis, camera mea e fix deasupra ușii de la intrare.
-Aura uite eu...Vru să spună ceva dar Aura interveni.
-Nu trebuie să îmi dai explicații, Jungkook poate fi un bou uneori deci nu te condamn.Dacă îți face ceva să mă chemi, îl liniștesc eu am facut doi ani de karate în generală. Zice ea atălându-și mișcarile, apoi intrând în cameră,Anna doar privind-o amuzată în tot acest timp.
E cineva care ține la mine mai mult decât ea? E plăcut să știi că e cineva care ține la tine.
Fata scutură energic din cap ieșind din gândurile sale atunci când privirea îi cade pe clanța ușii din dreptul ei, își dă imediat seama că are de terminat o treabă importantă.
Și evident că nu avea de gând să se despartă de el.Nu putea să facă asta, în ciuda relației toxice în care era prinsă de curând încă mai spera că totul e bine și că e doar o bănuială idioată de a ei și că Jungkook nu i-ar face asta nici în ruptul capului.
Însfârșit visul la care visa încă din copilărie se îndeplinise, acela de a găsi dragostea ei eternă asa cum toate fetele anonime de vârstă ei din romanele de dragoste se îndrăgosteau de baietii aroganți și populari din liceu, după trăiau o poveste pasională de dragoste până la adânci bătrâneți.
Ei bine,desigur toate astea erau doar povești. Deoarece în mod normal o relație nu e alcătuită doar din lapte și miere, vor exista multe momente tensionante care să te pună pe jar. Exemplu poate fi acest "mic" incident, Anna fiind prea naivă să își dea seama de gravitatea situației în care se afla.
Era practic la marginea prăpastiei sperând ca prin magie cineva să vină și să o tragă de acolo cât mai repede.
E amuzant dar și frustrant în același timp cum toate romanele de dragoste nu vin la pachet și cu indicații cum să ajungi la acel tip de iubire unde totul se întâmplă spontan și flacăra aia dintre cei doi nu se stingea niciodată,finalul mereu fiind unul fericit.
S-a întrebat vreodată cineva ce se întâmplă cu relația celor doi după finalul fericit al poveștii? Că eu cu siguranță da! Mereu m-am întrebat cum evoluează cei doi împreună și cum decurg cu adevărat lucrurile,atunci când faza cu "îndrăgostitul" dispare.
Oare să fi fost ăsta finalul ascuns din spatele poveștii de iubire dintre Anna și Jungkook? Sau doar o iluzie de moment?
CITEȘTI
Alt cuvânt pentru iubire //Jeon Jungkook
Novela Juvenil•Totul incepe atunci când Kim Anna, o adolescenta de 17 ani este nevoita sa se mute intr-un alt oras si sa locuiasca alaturi de fratii ei mai mari.Schimbarile majore îi dau batai de cap fetei pentru ca bineînteles...oras nou înseamna si liceu nou un...