19.Ce se întâmplă cu el?

368 22 20
                                    

Băiatul se uită în timp ce fuma la oamenii care dansau.

-Revin, spune acesta ridicându-se de la masă ducându-se către baia băieților.

Jungkook era în baie, acum spălându-se pe mâini, când cineva intră pe ușă.

-Bună iubitule! Spune Ara închizând ușa în urma ei.

-Mda, bună...spune acesta stergându-se pe mâini cu un șervețel.

-Ce faci aici?

-Chiar vrei să știi?

-Nu lasă, zi-mi...ce e intre tine și ciudata aia? Zise Ara plină de aroganță acum fiind lângă băiat.

-De ce îți pasă? ridică Jungkook din sprâncene.

-Credeam că ai gusturi bune la fete, dar m-am înșelat.Chiar ții la aia?

-Ce vrei?

-Mă gândeam că dacă tot suntem aici...nu ar fi rău dacă am profita. Știi tu, de dragul vremurilor bune...zise fata apropiindu-se de gâtul lui sarutandu-l.

-Așa te gândeai tu?spune băiatul nefiind impresionat de gestul fetei, la care fata doar încuviințează din cap fiind ocupată cu gâtul băiatului.Doar că știm amândoi că nu ai o gândire prea dezvoltată așa că... Nu mersi. Băiatul o dă la o parte pe fată și pleacă din baie,lăsând-o pe Ara cu ochii în soare.

Anna încă era la masă singură, părând plictisită,așteptându-l pe Jungkook.

-M-am întors, se pune Jungkook pe scaun lângă fată.

-Observ.

...să mă prefac că nu văd semnul ăla mare de pe gât?

-Ce ai facut la baie?

-Aish curioasă mai ești!...ce puteam să fac la baie?

....ce pun așa multe întrebări,chiar că sunt enervantă, e treaba lui.

-Scuze...ai dreptate.Spune fata deschizându-și sticla de suc.

-Mâine...ora 13:00 , în fața școlii, excursia de la munte. Îi spune băiatul dându-i o broșură.

-Stai! Excursia era pe 20 noiembrie? Credeam că e pe 20 decembrie...

-Păi teoretic în decembrie a fost în fiecare an,dar se pare că s-a anulat și e cu o lună mai devreme anul ăsta.

-...chiar trebuie să vin?...spune fata regretând faptul că i-a promis că o să vină.

-Tu ai vrut să avem reguli, iar una din ele e să vii în excursie, deci... Nu negociem.

-Bine...

-Îți vine prietenul, își dă acesta ochii peste cap.

-Bună Anna!De când nu te-am văzut!spune Hyunjin zâmbind larg luând-o pe fată în brațe prietenește. Oh salut Jungkook, dă mână cu el. Ce faceți aici?

-Am venit la ziua lui, arată Anna cu degetul către Chen care era în centrul atenției pe ringul de dans.

-Ce ciudat...eu nu am fost invitat...

-Da..Cum a fost în Suedia? A decurs bine festivalul de câini? Întreabă Anna.

-A decurs mai bine decât mă așteptam. Suedia are atât de multe atracții turistice încât nu am avut timp să le vizitez într-o lună cât am stat acolo.

-Mă bucur să aud asta!

Hyunjin e un băiat foarte de treabă...îmi face plăcere să vorbesc cu el, mă atrage într-o oarecare măsură.

Alt cuvânt pentru iubire //Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum