30.Am scăpat..sau poate nu..

338 21 22
                                    

|talk w me: ^•^ heii besties!💞🌸

îmi cer scuze pentru inactivitatea din ultimele zile,programul meu e foarte încărcat din cauza liceului dar promit că încerc să postez cât de des pot.💫🌱

oh era să uit!Mulțumesc mult pentru voturile și mesajele voastre frumoase,mă încurajează enorm!
Acum să ne întoarcem la poveste! ^•^|

-Ce?! De ce nu ai spus asta de la început?Întreabă Anna cu ochii mari.

-Dacă știați de dinainte că o să citim ce ați scris nu mai era amuzant. Răspunde Chen zâmbind.

-Dar nu e amuzant nici acum...Zise Anna.

-Ba da e mai fun,cine știe ce a scris fiecare pe foaie!Zise Ara cu un zâmbet provocator pe chip.

-Eu nu vreau să mă mai joc..., adaugă Anna păstrându-și aceeași expresie facială.Pot să îmi iau biletul înapoi? Scotocea haotic prin bol.

-Nu ai voie! Așa sunt regulile jocului! Spune Chen fără să îi dea nicio șansă.

-Dar măcar lasă-mă să scriu altceva!

-Nu mă interesează, regulile sunt reguli. Nu schimbi nimic.

-Dacă e atât de insistentă înseamnă că a scris ceva interesant,râde Nari.

-Calm Anna...E un joc, îi pune Aura mâna pe umăr.

...o să mor...

Tânără își îndepărtează mâna din bol tăcută și stupefiată pe urmă se așează înapoi la locul ei sub privirile fixe ale celorlalți, iar Jungkook o apucă de mâna încet pentru a o liniștii.

-Deci cine începe? Spune Jimin schimbându-și poziția, așezându-se mai bine pe canapea.

-Începe tu.

-Eu?...ok.

Jimin se apleacă, întinzându-și mâna către bol și alege un bilet la întâmplare,Anna uitându-se la el cu teamă și rugându-se în gând să nu pice biletul ei.

Toți din încăpere îl priveau pe Jimin plini de curiozitate cum despăturea biletul,vrând să afle ce scrie.

-Vreau două studente sexy, citește acesta făcându-i pe ceilalți să se gândească cine ar putea fi.

Am scăpat de data asta...

-Ce vrei tu?! Strigă Aura la el, lăsând jos sticla de bere.

-Nu nu nu...nu eu, așa scrie pe foaie! Îi explică Jimin iute Aurei înainte ca aceasta să se supere.

-Da și legat de bilet e Chen,cine altcineva să fie..., zise Nari folosind un ton deprimat.

-Am înțeles, dar de ce studente?Studente la ce? Întrebă Jungkook cu o față derutată neînțelegând.

-La orice! Am vrut doar să pun accentul pe sexy.Mărturisește Chen punându-și whiskey în pahar.

Cum poate să fie atât de relaxat când spune asta știind că iubita lui e lângă el...?

-Bine acum e rândul meu!Spune Ara nerăbdătoare, întrebându-se către bol extrăgând iute un bilet.

Oh iar începem....

-Auziți cred că ne-am jucat destul, nu vreți mai bine să ne uităm la un film?Propune Anna zâmbind forțat așteptând un răspuns.

-Și eu aș avea chef să mă uit la film..., zice Aura părând plictisită.De fapt ar merge o kdrama.

-Oh te rog! Urăsc kdramele, ăia nici măcar nu știu să se sărute...,adaugă Nari făcând o față dubioasă.

-Înseamnă că nu ne uităm la aceleași kdrame...

Cei șapte prieteni continuă râzând și distrându-se pe seama jocului și amuzându-se pe fiecare bilețel în parte, văzând ce au putut scrie ceilalți.

Dar Anna nu își putea lua gândul de la biletul ei,încă regretând amarnic întrebându-se la ce se gândea atunci când a scris așa ceva.

Și dacă se află ce am scris acolo asta e...nu e prima oară când mă fac de râs,gandi Anna analizând năucită ultima foiță din bol care deocamdată era necitită.

A mai rămas doar unul...care cred că e al meu.De fapt ce zic aici?! Normal că e al meu, toată lumea știe că e al meu...

-E rândul tău Jungkook, după cuvintele lui Jimin Jungkook ia biletul și îl citește prima oară în gând, uitându-se la iubita lui reținut, iar Anna înghite în sec.

Perfect...mă pregătesc să mă fac de râs în 3...2...1

-Să studiez la Facultatea de drept. Spune Jungkook sigur pe el ascunzând biletul în buzunarul blugilor.

Dar nu asta am scris pe bilet...

-Haide Anna...asta deja știm.Spune Aura terminând cutia de biscuiti cu vanilie.

-Îmi pare rău dar ești descalificată...trebuia să scrii o dorință nemaiauzită de nimeni din jur, îi spune Chen.

-Asta e, oricum s-a terminat jocul. Zise Jungkook și își pune brațul după gâtul iubitele sale, fata rămânând încremenită și buimacă în același timp.

În câteva ore petrecerea luă sfârșit, iar pe rând fiecare pleacă acasă,așa cum urma să facă și Anna văzând că ceasul este trecut mult peste miezul nopții.

Tânăra era acum pe pat în camera lui Jungkook,acesta s-a oferit să îi aducă fetei o sticlă de suc înainte ca aceasta să plece acasă, așa că tânăra îl aștepta tensionată.

Voia să își scoată din cap cele întâmplate și să creadă că soarta a fost de partea ei făcând o minune iar în acest fel biletul ei real teleportâdu-se în ocean.

-Ai pățit ceva?

Vocea groasă a lui Jungkook o face pe Anna să tresară fiind prinsă în propiile gânduri,neconștientizând când a apărut băiatul în cameră.

-Ce...? Îl întreabă fata nesigură de ceea ce a auzit.

-Ești bine? Pari neliniștită.Spune el apropiindu-se de ea și îi înmânează sticla.

-Da...da sunt bine.Se ridică aceasta de pe pat.

-Apropo vrei să vorbim despre ceva?...adică ai ceva să îmi spui,zise băiatul făcând referire la biletul fetei.

-..N...nu cred..ce să-ți spun...?Întreabă confuză.

-Păi mă gândeam că vrei să vorbim despre ăsta,spune Jungkook scoțând biletul din buzunar ținându-l între două degete.

Se pare că nu a dispărut în ocean...

Anna rămâne nemișcată privindu-l pe iubitul ei cu cea mai mare jenă posibilă, smulgându-i rapid biletul din mâna.

-Ce?... Ce să vorbim...nu am nimic de zis. E doar un gând prostesc și neimportant..., zise cuprinsă de rușine,iar obrajii acesteia capătă o nuanță roșiatică.

-Faptul că ai scris "Să mă culc cu Jungkook" e neimportant?..., își încrucișează brațele privind-o pe fată amuzat.

Aish!....cum ies din asta?...

Alt cuvânt pentru iubire //Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum