6.Pare drăguț...

467 23 15
                                    

Evident că lui Jungkook nu îi părea rău pentru ce făcuse și nici nu avea în plan să se revanșeze față de ea, doar profita de situație pentru a putea ajunge în punctul dorit. Și încerca să facă tot ce îi stă în putință să câștige pariul, fie și dacă era nevoit să se poarte drăguț cu ea.

-A...adică?Un..unde? zise fata încremenind.

-Adică te invit în oraș, ca o întâlnire. Băiatul arătându-i un rânjet.

...El chiar vorbește serios?...Simt că își bate joc de mine

-...Nu te cred.

Era pentru prima dată când un băiat o invita în oraș, ea nemaiavând vreun iubit până acum, de fapt ea nu a mai avut niciun contact de orice fel cu băieții înafară de frații ei și mai nou Sunghoon,nu știa ce ar trebui să îi spună băiatului sau cum să reacționeze, mai ales că întrebarea băiatului a venit brusc.

-De ce nu? o întreabă băiatul și își pune mâna peste mâna ei, fata înroșindu-se la față, Jungkook observând acest aspect.

-....Păi...păi...nu aveai iubită? fata își trage până de sub mâna lui.

-Ba da..și?

-Păi...dacă ai de ce te dai la alte fete? fata se uita în jos.

Băiatul râse când auzi acestea.

-Crezi că mă dau la tine?zise Jungkook pe un ton amuzat.

Toanto,crezi că un băiat ca el se uită la tine?

-Nu te invit la o întâlnire romantică. Ieșim ca prietenii.Și prieteni își dau întâlnire, nu?

-Dar noi nu suntem prieteni...

-Exact,tocmai de aceea întâlnirea ar fi o ocazie bună să ne cunoaștem ca să putem fi.

-Bine,spune pe un ton slab.

Până la urmă ce poate să fie atât de rău...cred ca ar trebui să ascult sfatul lui Tae să nu mă mai închid în mine și să fiu mai socială cu lumea.

Un zâmbet victorios îi apare pe buze băiatului,fiind mulțumit de răspuns.

-Oh,eu sunt Jungkook apropo, întinde mâna fata făcând la fel.

-Știu... adică,încântată!

-La 19:00.

Băiatul își luă ghiozdanul,profitând de neatenția profesorului care se afla acum la geamul de lângă catedră vorbind la telefon și se furișează subtil reușind să iasă din clasă lăsând-o pe fata să îl privească din urmă.

Ok...Și acum ce?

*****
°perspectiva lui Jungkook°

Jungkook intră pe ușa casei lui, lăsându-și ghiozdanul pe jos îndreptându-se spre bucătărie.

-Aish! De ce nu e nimic de mâncare?!Aura! strigă acesta cotrobăind prin frigider nervos,alegându-se doar cu o doză de bere. Aura!

-Ce e! Jay Park era pe scenă gata să-și dea tricoul jos,de ce întrerupi momentul? vine aceasta rapid în bucătărie.

-Fă-mi și mie ceva de mâncare,spune băiatul deschizându-și doza de bere.

-C..Ce să-ți fac? spune fata privindu-l cu gura căscată.

-Mâncare sis ,mâncare.

-Ai glume în program? Sunt sora ta nu sluga ta, descurcă-te.

Băiatul oftă apăsat.

Alt cuvânt pentru iubire //Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum