-Jimin, am spus că vreau pufuleți cu lapte, nu cu sare! Exclamă Aura nervoasă.
-Nu am găsit cu lapte, asta e tot ce mai aveau...
-Ugh! Bine, stai jos...pentru asta trebuie să mă scoți în oraș.
-Îmi convine! Spune iubitul ei așezându-se lângă ea sărutând-o.
-Sper că nu aveți planuri în seara asta,spune Nari uitându-se pe telefon.
-Păi eu si Jimin ieșim în oraș...zise Aura.
-Ah... Înseamnă că nu veniți diseară.
-Ce e diseară?
-Aura,nu pot să cred că ai uitat de ziua mea..., spune Chen dezamăgit.
-N-am uitat...doar nu îmi mai aduceam aminte....Scuze,o să fim acolo.Spune aceasta zâmbindu-i.
-Ce zici? Vii și tu? Îl întreabă Ara pe Jungkook cu o privire șireată, stând lângă el.
-Cred că da,spune acesta serios.
-Ce zici Anna vii și tu? Întreabă Chen cu un zâmbet pe buze.
-Luni am test la mate...
-Oh te rog...E vineri seara, cine învață vineri seara? Spune Chen.
-Chen e doar o tocilară, la ce te așteptai?Nu o să vină,zise Ara râzând.
...nu prea mă tentează invitația lui Chen, ultima dată când m-am dus la o petrecere, am fost agresată....dar aș vrea să merg doar ca să îi dau peste nas Arei.
-Ok, o să fiu acolo! Spune Anna sigură pe ea.
-Anna...îi spune Jungkook în șoaptă, nu trebuie să demonstrezi nimic nimănui...
-Știu ce fac...
De când lumea a aflat că Anna și Jungkook sunt împreună, reputația Annei în liceu se schimbase.Devenise una dintre elevii populari, prietenii lui Jungkook nu aveau nimic împotrivă să li se alăture grupului, însă Ara nu era de aceeași părere. Era invidioasă pe Anna pentru că acum ea era cea care primea atenția tuturor, fiind iubita lui Jungkook. Pentru Anna era un lucru nou, nu era deloc obișnuită cu atâta atenție,se simțea mai bine cu vechea Anna cea din umbră, dar era bucuroasă că putea fi aproape de Jungkook.
-Așa te vreau! Bate Chen palmă cu ea.
-Și unde e această petrecere?Întreabă Anna.
*****
-Într-un club!? Nici vorbă, nu ai ce caută acolo, mai ales noaptea! Spune Seokjin indignat luându-și grăbit sacoul pe el.
-Te rog Seokjin...Nu o să se întâmple nimic...o să am grijă.
-Nu discut!Pe acolo sunt numai golani, nici nu vreau sa mă gândesc ce se poate întâmpla. Zise acesta căutându-și servieta care nu era de găsit, prin casă.
-O să vin acasă repede,promit...plus că nu sunt singură, o să fie toți acolo. Spune Anna în timp ce se plimba după el.
-Exact și asta e o problemă, nu îmi plac deloc prietenii ăștia ai tăi care merg noaptea prin cluburi!
-Hyung, asta fac toți adolescenții din ziua de azi...Eu chiar mă bucur că Anna preferă să meargă prin cluburi în loc să stea închisă în camera ei citind cărți, apare Tae auzind discuția.
-Taehyung, nu îi da și tu apă la moară...
-Doar vreau să își trăiască și ea adolescența...ce fac greșit? Și o să fie în siguranță... E și Jungkook cu ea.
CITEȘTI
Alt cuvânt pentru iubire //Jeon Jungkook
Teen Fiction•Totul incepe atunci când Kim Anna, o adolescenta de 17 ani este nevoita sa se mute intr-un alt oras si sa locuiasca alaturi de fratii ei mai mari.Schimbarile majore îi dau batai de cap fetei pentru ca bineînteles...oras nou înseamna si liceu nou un...