17.Băiatul ăsta e prea bipolar...

375 21 18
                                    

*****
-Ce face fata asta?...Jungkook du-te sus și cheam-o pe sora ta la masă, spune Yoora în timp ce așeza farfuriile.

-Chiar trebuie? O să vină ea, spune Jungkook plictisit jucându-se pe telefon.

-O chem eu, spune Jimin ridicându-se de pe scaun.

-Nu lasă! Mă duc eu... Cine știe ce idei mai ai tu cu sor-mea în cameră.

Băiatul urcă scările și intră în camera fetei fără să bată la ușă.

-AHH! Mă schimbam și eu,dacă eram dezbrăcată idiotule?! Exclamă sora sa când îl vede în cameră.

-Scuze...dacă te ajută să știi că am mai văzut fete dezbrăcate.

-Da...dar nu pe mine!E o diferență,eu sunt sora ta!Zi ce vrei!

-Hai la masă,spune băiatul după care pleacă.

Jungkook cobora scările îndreptându-se către bucătărie...când aude o bătaie în ușă.

-Jungkook deschizi tu te rog?Strigă mătușa lui din bucătărie.

-Nu ai zis că tata vine mai încolo? Spune băiatul pufnind.

-Cred că e poștașul Chin! Nu a putut ajunge dimineață și m-a anunțat că vine în seara asta.

-Eu să le fac pe toate..ce poștaș vine la ora asta? spune acesta mai încet.

Fără să se uite pe vizor deschide ușa.

-Salut Jungkook!spune poștașul cu un zâmbet.

-Salut...

-Cred că astea sunt ale voastre, îi înmânează acestuia câteva plicuri. Mulțumesc pentru înțelegere, o seară bună! Spune acesta plecând.

-Cum spui tu...Foarte bună o să fie seara asta...spune acesta ironic intrând în casă și închizând ușa.

Imediat se mai aude încă o bătaie în ușă, iar băiatul o deschide.

-Ce mai e Chin?! strigă băiatul indispus.

-Bu... Bună, spune Anna uitându-se la el.

-An... Anna, ce cauți aici? Se uita Jungkook la ea confuz.

-Eu și mătușa Yoora ne-am gândit că ar fi frumos dacă am invita-o și pe Anna la cină. Se aude Aura de undeva din spatele băiatului. Hai intră, nu sta in ușă! Îi spune fata Annei.

-Nu știam că vii și tu...îi zise băiatul in șoaptă.

-Stai liniștit oricum nu stau mult...zise Anna descăltându-se la intrare.

*****
°perspectiva Annei°

Cu toții erau acum la masă luând cina.

-Jimin, ce mai fac părinții tăi? Nu i-am mai văzut de mult, întreabă domnul Hyun-Ki tatăl Aurei și al lui Jungkook.

-Nici eu nu prea îi văd în ultima vreme.Sunt ocupați cu munca mereu. Spune acesta mâncând.

-Câteodată e nevoie și de o mică pauză.

-Ai dreptate, Hyun! Încuviințează Jimin.

-Anna îți place mâncarea? Intervine Yoora stând în celălalt colț al mesei.

-Da, e foarte bună! Mulțumesc. Spune fata zâmbind.

Mă simt un pic inconfortabil, asta e o cină în familie....eu nu fac parte din familie, ce caut aici?

Alt cuvânt pentru iubire //Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum