39.Consiliul si majoretele

363 15 33
                                    

^°^Două zile la rând, e un nou record pentru mine, anyway enjoy this💗^°^

Totul intra în făgașul normal.Anna și Jungkook se vedeau, bine..ce e drept nu chiar des dar ce e important e că SE VEDEAU.Iar deși proiectul voluntariatului se sfârși, Anna continuă să facă voluntariat deoarece îi făcea plăcere și ce altceva să facă în zilele când nu se vedea cu iubitul ei?

-Deci cereale, biscuiți și lapte degresat cu 2% grăsime , bifat. Ce altceva mai dorești?

-De ce mă intrebi cu tonul ăsta în voce? Întreabă Tae , vorbind cu sora lui la telefon care era acum în supermarket.

-Poate pentru că în loc să fiu la școală învățând pentru testul la chimie stau aici și caut lapte cu 2% grăsime? Întreabă ea plictisită bătând apropouri.

-Yaa! Nu e vina mea că nu pot să beau lapte care are grăsime mare!Și cine se duce la școală atât de devreme, e șase dimineața.

-Biblioteca e deschisă la ora asta, iar eu vreau să mă pregătesc. Nu sunt gata să iau o notă mică tocmai la chimie.

-Atunci ar trebui să te grăbești dacă nu vrei sa pierzi autobuzul.Zise băiatul fiind concentrat.

-Azi mă duc cu Jungkook la școală. Spuse ea cât se poate de calm.

-Se pare că iubitul tău și-a schimbat planul. Tocmai ți-a trimis un mesaj în câte îți spune că a intervenit ceva și nu mai poate ajunge.

..iar?

-Trebuia să mă aștept la asta...

-Nu fi suparata să stii că e mai sănătos să mergi pe jos până la autobuz decât cu mașina...daca asta ajută cu ceva.

-Da...ajută Tae, mersi.Spune ea cu o privire pierdută.Stai...de unde ai știut de mesaj?

-Oh păi sunt la tine în cameră și aveai laptop-ul deschis și uuu...ce e cu folder-ul ăsta "Jungkook♡" sună interesant. Zise el lăsând telefonul pe masă dându-l pe difuzor că să poată cotrobăi mai bine prin laptop-ul fetei.

-Nu Tae! Nu îmi mai umbla prin lucruri!

-Glumeam, glumeam. O să îl inchid imediat..

-Așa mersi...

-Imediat ce mă uit prin poze. Continuă el cu un zâmbet malefic.

-TAE!!!

*****

Așa cum se aștepta drumul cu autobuzul până la școală nu era unul plăcut, fiind iarnă evident că era și aglomerat, dar Anna nu putea să se plângă, nu era prima oară când mergea cu autobuzul și oricum altă variantă nu avea.

În pauza de masă Anna era la cantină citind romanul ei preferat "Inimi chimice".Avea o legătură puternică cu Grace fata nepopulară din liceu. Grace avea inima frântă trecând prin foarte multe lucruri tulburătoare care nu îi dădeau pace, trecutul acaparând-o cu toate puterile. La fel ca în cazul Annei.

Era fascinată de aceste romane, cu fiecare rând citit simțea și trăia acea emoție transmisă. În acele romane totul era atât de lin, de pur și totul avea sens.

Acolo lumea era plină de vise și de finaluri mult dorite care te făceau să stai cu sufletul la gură și care te făceau să vrei din nou și din nou să recitești.Totul se simțea atât de liber și plin de viață. Dorința cea mai mare a tinerei era să trăiască măcar pentru o clipă acea dragoste de care au toate personajele parte.

-Ce citești? Jungkook se pune lângă ea, așezând două tăvi cu mâncare pe masă.

-Un roman..

-De dragoste.Continuă el înainte ca fata să spună, acest fapt făcând-o să zâmbească.

Anna doar strânge din buze și se întoarce imediat la romanul ei, având intenția sa il ignore pe acesta.

-Oh haide.Acum nu mai vorbești cu mine?

-Încă nu ți-ai cerut scuze. Zise ea dând pagina.

-Bine ai dreptate. Scuze că te-am lăsat singură când am vorbit să mergem împreună. Și scuze că am anulat toate planurile. Spune sincer.

-Bine, parcă așa e mai bine. Zise și îl pupă pe obraz. Totuși de ce nu ai putut veni?

-Îți spun mai târziu, acum vreau să te felicit pentru rolul tău în echipa de majorete.

-Rolul meu unde?!

-În echipa de majorete?Te-ai inscris și ai fost aleasă, voiam să îți dau eu vestea. Zâmbi acesta mândru. Nu tu te-ai înscris ca să petrecem mai mult timp împreună?

Nu...dar știu pe cineva care ar face asta.

-Ba da, tocmai de asta m-am înscris.

*****

-Nu pot să cred că m-ai băgat în așa ceva!

-Ar trebui să îmi mulțumești, ți-am făcut un serviciu. Spune Aura stând pe una dintre treptele scării însoțită de prietena ei.

-Un serviciu să ma fac de râs în tot liceul,o să râdă toți de mine.

-Nu că ar fi prima dată...dar de data asta chiar nu o să te faci, din contră majoretele sunt sexy și atrag multe priviri.

-Exact...eu nu vreau să atrag multe priviri, nu sunt obișnuită cu atâta atenție. Zise Anna speriată uitându-se în pământ. Ce o să zică consiliul elevilor despre mine acum?

-Cui îi pasă?

-Mie. Sunt președinta consiliului, consiliu care urăște echipa de baschet și care se luptă să le fure toate drepturile. O să îi dezamăgesc.

-Știu că echipa liceului e cam toxică și au mai multe drepturi decât ceilalți elevi dar nu v-ați săturat să concurați atât? Adica oricum directorul nu vă ascultă, echipa câștigă la fiecare meci deci asta crează popularitate liceului, de ce să le ia drepturile?

-Fac asta pentru siguranța fetelor unii băieți le denigrează iar directorul nu face nimic, nu ia atitudine la acțiunile lor, nici atunci când e vorba de o agresiune...

-Eu nu te înteleg, nu ar trebui să fii în extaz că acum o să te vezi cu iubițelul tău non stop? Întreabă ea ridicând din sprânceană.

-Sunt doar că nu și când sunt în fustă scurtă, fluturând pompoane. Spune și își ridică privirea asupra Aurei , făcând ochii mici.

-O să te distrezi,plus că ce băiat nu își dorește o majoretă sexy? O să îl faci pe Jungkook să se simtă mândru.

-Dar tu nu vrei sa îl faci pe Jimin mândru? Zise ea mulțumită de întrebare.

-Oh nu, n-ai să vezi! Nu mă îmbrac în fustiță doar pentru Jimin.

Anna mai aruncă o ultimă privire asupra tinerei, după care își ia geanta de jos și fuge.

-Nu Anna stai! SĂ NU CUMVA SĂ MĂ ÎNSCRII! Strigă și fuge după ea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 10, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Alt cuvânt pentru iubire //Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum