13.E gelos?

423 19 20
                                    

*****
Weekend-ul Annei fu unul extrem de ,,distractiv",tot ce a făcut în aceste zile a fost să învețe pentru testul la fizică și să se gândească la Jungkook.
Chiar dacă prietenii ei au insistat să vină cu ei în oraș sau să mai iasă din casă, aceasta îi refuza.
Ultima sa experiență într-un colectiv mare de oameni nu a fost una plăcută și nu mai voia să repete aceeași greșeală.

Fata intră in clasă așezându-se lângă prietenii ei.

-Oh woww!Te văd și eu la față însfârșit! spune Aura mirată când își vede prietena.Ai ieșit din văgăună?

-Am ieșit din casă...

-Tot aia, o asigură Aura.Bănuiesc că ai învățat pentru testul la fizică,nu?

-Normal! Tu nu? Exclamă Anna.

-Normal că nu... spune Aura, Jay Park a avut concert aseară și cum nu m-am putut duce, m-am uitat online.E mult mai important decât un test.

*****
Dacă era ceva ce ura Anna din tot sufletul când venea vorba de liceu, era cantina elevilor.Bine...o ura și pe Ara dar ea se afla pe locul doi.Cantina elevilor pe lângă că era maxim de gălăgioasă,nu aveai cum să supraviețuiești acolo singur, trebuia neapărat să ai un prieten sau o cunoștință. Dacă nu aveai imediat ți se punea eticheta de ,, Loser ".Asta era o regulă pusă de unii elevi populari.Și nu era cel mai agreabil lucru din lume să ai o poreclă nasoală în liceu.

Iar din păcate pentru Anna,azi urma să se transforme în una din acele zile.

Nu pot să cred că Sunghoon lipsește fix azi...

Își spune Anna stând în mijlocul cantinei neștiind unde să se așeze sau cu cine.
Primul gând plecă către Aura, dar nu putea sta cu ea, era ocupată stând la masă cu noul ei iubit Jimin și prietenii lui, dintre care făceau parte desigur Jungkook, Ara, Nari și o parte din băieții din echipa de baschet.Anna era foarte sigură că ei nu voiau să stea cu ea, nici Anna nu voia doar că prefera să îndure câteva minute stând la masă cu elevii populari decât doi ani de chin.

Asta e,trebuie să mă obișnuiesc cu gândul că în următorii ani, o să am o poreclă de vis...

De la distanță Aura își zărește prietena care stătea pe loc părând haotică, iar aceasta îi face semn să vină la ea, Anna făcând întocmai.

Jimin o trage puțin de mânecă pe Aura.

-Iubire,de ce o chemi aici?Nimeni de aici nu vrea să stea cu ea, spune acesta în șoaptă, fără să îl audă cineva.

-Dacă vrei să rămân eu, atunci rămâne și ea.Zise apoi se uită urât la iubitul ei.

-Bine..,băiatul se întoarce la mâncarea lui.

-Bună, deci ea e Anna,e prietena mea cea mai bună, așa că o să stea cu noi, pentru că așa am hotărât eu! spune Aura luând-o de umeri pe fată.

-Trebuie să stea neapărat și San Francisco cu noi la masă? Întreabă Ara cu un aer de divă.

-Stai, mai întâi să ne aducă câte o înghețată că e obișnuită! Replica lui Nari făcându-i pe toți să râdă.

-Yaaa! Terminați! Strigă Aura dar ei continuau să se amuze.

-Râdem și noi,oricum numănui nu îi pasă cum se simte ciudată asta....spune Chen.

-Aura mai bine plec...

-Mie imi pasă! Se face Hyunjin auzit din capătul mesei.

-Cred că glumești...,spune Jimin.

-Chiar deloc. Haide Anna, poți să stai lângă mine, îi face acesta loc.

-Nu pot să cred..,zise Nari uitându-se la Ara cu gura căscată.

Aura îi dă un ghiont fetei uitându-se pervers la ea, Anna așezându-se lângă Hyunjin sub privirile lui Jungkook, ceilalți văzându-și acum de treaba lor.

-Hei, eu sunt Hyunjin! întinde acesta mâna, fata făcând la fel.

-Îmi pare bine, îi zâmbește fata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Îmi pare bine, îi zâmbește fata.

-Îmi cer scuze pentru prietenii mei, câteodată sunt cam...lipsiți de respect,spune acesta zâmbind tâmp.

După acestea a urmat o lungă discuție între cei doi, văzand că au multe lucruri în comun. Fata aflase de la băiat că îi place baschetul la fel de mult ca literatura, ăsta fiind și motivul pentru care a participat la târgul de lectură de săptămâna trecută.Avea note mari la școală fără să facă efort,găsea învățatul ca fiind ceva relaxant pentru el și în același timp ceva productiv. Acesta făcea voluntariat pentru protecția animalelor,tocmai de aceea avea multe animale de companie acasă, în special câini.Iar în timpul liber avea grijă de bunicii săi și de frații lui mai mici care mergeau la grădiniță.

Wow....Băiatul ăsta chiar e perfect.

-Din când în când organizez diferite festivaluri speciale pentru animale. Îi dă acesta un pliant unde era notată locația festivalurilor.Esti binevenită oricând!

-Oh ,mersi!

Băiatul o atrăgea foarte mult pe Anna, începând de la părul lung și moale, buzele bine definite, corpul bine făcut și terminând cu stilul vestimentar al acestuia care era fără cusur,rupt parcă din revistele de modă.Anna avea o părere proastă despre băieții frumoși, pentru că nu a văzut un băiat frumos care să fie și politicos, până azi! Era surprinsă că un băiat ca Hyunjin i-a luat apărarea în fața celorlalți și vorbea cu ea atât de deschis despre el.

Se simțea și ușor intimidată de prezența lui Jungkook care stătea fix lângă ea mâncând și părând serios.Era tăcut și concentrat asupra tavei sale cu mâncare, ignorând pe toată lumea.

Antrenorul echipei îi face semn cu mâna lui Hyunjin,chemându-l la el.

-Mi-a făcut plăcere Anna!Sper să ne mai vedem! spune acesta printr-un surâs în timp ce se îndepărta.

Anna îi face cu mâna băiatului.

-Era să uit!Jungkook ți-am făcut tema la mate, caută aceasta în ghiozdan și îi înmânează foile zâmbind.

-Nu mai am nevoie. Du-te la Hyunjin. spune acesta fără să o privească pe fată și se retrage de la masă.

Ce e cu el?...

Alt cuvânt pentru iubire //Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum