*****
-Sunt sută la sută sigură că ne-am rătăcit..., zise Anna uitându-se prin jur.Cei doi erau deja în pădure de mai bine de o oră jumătate, căutând să se întoarcă înapoi de unde au plecat,dar drumul nu era de găsit.
-Termină, nu ne-am rătăcit. GPS e porecla mea, luăm curba aia și ajungem, o lămurește Jungkook.
-Aura și Jimin nu trebuiau să vină cu noi? A trecut destul de mult timp și ei tot nu au apărut...
-Probabil s-au întors la cabană.Unde ar trebui să fim și noi acum.Hai mai repede că mi-e frig.Spune băiatul mergând mai departe.
-...mi se pare că am mai fost pe aici.
-Nu am mai fost pe aici...
-Cum nu?...N-am plecat din partea aia și ne-am dus în colo, am ajuns aici și ne-am învârtit aproape două ore în cerc ca niște tâmpiți, GPS-ule?! Spune Anna punând accent pe cuvinte,făcând semne cu mâinile.
-Păi și acum ce vrei să fac? Oftează Jungkook.
-...ți-a trebuit ție plimbare în pădure, nu știu ce să facem,e târziu. Dacă se înnoptează nu e bine...
-Eu propun să fim calmi și pozitivi, zise băiatul aprinzându-și o țigară sub privirile ucigătoare ale fetei.Ce? Vrei și tu o țigară?
-Nu fumez.
•După câteva ore bune•
Se lăsase întunericul, iar cei doi încă nu găsiseră drumul spre cabană, afară era incredibil de frig și o liniște amenințătoare, iar partea cea mai rea era că se pornise ninsoarea.
-Nu mai pot, se oprește fata sprijinindu-se de un copac.
-Nu avem cum să ne oprim, trebuie să mergem...spune Jungkook imitându-i gestul.
-Unde să mergem?...ne învârtim în cerc de o grămadă de timp.Nici nu știu unde suntem,fata se uita la el lipsită de speranță.
Deodată se aude un zgomot ciudat venind din depărtare.
-Stai..ce s-a auzit?...
-Eu n-am auzit nimic..spune băiatul.
Acel zgomot ciudat se aude din nou,de dată asta mai puternic și mai aproape.
-Nici acum nu ai auzit...? zise fata speriată.Sper să nu fie un urs...
-Ce tot spui?Urșii hibernează iarna.
-Da...dar se pare că nu toți, fraza fetei îl făcu pe băiat să se agite trăgând-o rapid în spatele unui copac.
-Ascultă, dacă e un urs, te intinzi pe jos,ei nu mănâncă mortăciuni.
-M-ai făcut mortăciune?! Zise fata serioasă.
-Ups...am uitat să zic și de partea când te prefaci că ești moartă, deci te prefaci.
Ce romantic...
Jungkook ia o bucată de lemn în mâna care semăna cu o bâtă și se poziționează în spatele copacului fiind gata să atace ursul.Cat ai zice pește auzi zgomotul venind chiar din partea lui dreaptă, iar acesta sare la atac țipând.
-Wow! Stai,Stai! Sunt eu, lasă ăla jos! Îl oprește Jimin înainte ca băiatul să îl lovească.
-Ușor cavalerule! Ce sari așa? zise Aura.
-Aura! Îi sare Anna în brațe rapid. Cât mă bucur că nu ești un urs!
-Ce urs...?
-Am crezut că voi sunteți ursul...spune Jungkook uitându-se la ei respirând liniștit având mână pe inimă.
-Vedeți!V-am zis eu că sunt urși peste tot!
-Unde ai mai văzut tu urși pe vremea asta?
-Bine, acum haideți la cabană,mi-e foame,continuă Anna.
-Păi hai...după voi, zise Aura privind-o.
-Vrei să spui că nu ați venit să ne ajutați și că nu știți drumul spre cabană?
-Nu...ne învârtim ca proștii în cerc de când am plecat, indicatoarele astea nu au nicio logică,adaugă Jimin.
-Nu ne-am învârtit în cerc ca proștii, ne-am învârtit în cerc și atât! Exclamă Aura.
-E clar...o să murim aici înghețați.
-Ba nu...hai să mergem mai departe, vedem noi unde ajungem că trebuie să ajungem undeva,spune Jimin.
-Nu știu ce să zic...facem asta de câteva ore și e degeaba, zise Anna așezându-se jos.
-Nici semnal nu avem la telefon, am obosit. Îi urmează Aura gestul.
-Ce faceți...? Trebuie să mergem.Le atenționează Jimin.
-Jimin,nu are rost să mergem toți.Mă duc eu singur.Tu rămâi cu ele, o iau în partea opusă,sper să găsesc ajutoare și mă întorc după voi,spune Jungkook.
-Nu! Nu te duci singur... vin cu tine! Se ridică Anna în picioare.
-Ai fost până acum cu mine și tot nu mi-ai fost de folos.
-Da știu dar...nu te las singur. Spune tânăra privindu-l abătută.
-Anna,e mult prea frig și ești obosită, mai bine mă astepți aici...
-Are dreptate, o să vină repede,cu ajutoare și pe urmă mergem toți la cabană fericiți și soarta e de partea noastră,îngână Jimin.
-Dacă soarta era de partea noastră, acum eram în pat la căldură, nu în mijlocul pădurii...spune Aura dârdâind de frig.
-Te rog să ai grijă...îi spune Anna lui Jungkook apropiindu-se de el, la care băiatul doar dă afirmativ din cap după care pleacă.
-Anna...hai aici, trebuie să vorbesc ceva cu tine, zise Aura încă stând jos.
-Cum ar fi?...
-Păi eu și Jimin...
*****
Băiatul s-a rătăcit de câteva ori, dar până la urmă a găsit drumul cel corect, iar în jumătate de oră a ajuns înapoi la prietenii lui cu tot cu ajutoare,ducându-i pe aceștia la cabană deoarece erau înghețați de frig.
Anna era în pat,înfofolită în pătura ei cea moale si groasă având o căciulă pe cap.
-Bun, acum bea ăsta. Intră Jungkook în camera fetei cu un pahar mare în mână pe care i-l pune fetei pe noptieră.
-Ce e aia?...
-Ciocolată caldă, îți mai este frig?spune băiatul așezându-se la marginea patului lângă ea.
-Un pic...spune fata scoțându-și o mână din pătură si bea din pahar.
-Ești sigură că nu vrei să te învelești cu o pătură mai subțire? O să mori de cald.
-Mai bine mor de cald decât să mor de frig.Apropo,mersi pentru tot, cum de ai știut care e drumul?
-Telent.Ți-am spus deja că le am cu orientarea în spațiu.
-Ne era de folos dacă îți foloseai talentul mai devreme...
-Da, dar era mult mai nașpa dacă nu îl foloseam deloc.
CITEȘTI
Alt cuvânt pentru iubire //Jeon Jungkook
Teen Fiction•Totul incepe atunci când Kim Anna, o adolescenta de 17 ani este nevoita sa se mute intr-un alt oras si sa locuiasca alaturi de fratii ei mai mari.Schimbarile majore îi dau batai de cap fetei pentru ca bineînteles...oras nou înseamna si liceu nou un...