21.O altă fată în peisaj?

349 20 17
                                    

Anna se afla acum în cabana sa, alături de un doctor.

-Nu sunt motive de îngrijorare, e o luxație ușoară, zise doctorul examinând piciorul fetei.Îmi pare rău că îți ruinez vacanța un pic dar ar fi de preferat să nu faci efort cel puțin pentru 24 de ore.

Se pare că e adevărat...chiar nu pot concura cu Ara la nimic.Oare să mă fac și eu blondă?

-E deja ruinată...spune Anna cu un oftat.

-Și te rog să renunți la schiurile alea, zise acesta pe un ton amuzat, făcând-o pe Anna să schițeze un zâmbet mic.

Acesta își ia trusa de pe patul fetei și pleacă dar nu înainte să își ia la revedere de la Anna.

Oricum am venit aici doar de gura lui Jungkook...nici nu prea am ce face, deci o zi nu e mare pierdere.

Anna se uita prin cabana ei analizând-o mai bine.

De ce am primit cea mai mică cabană din toate?...Nici nu am loc să mă mișc aici...,gândi fata.

Cineva deschide ușa cu putere intrând iute în cabana fetei.

-Îmi pare rău!zise Aura cu un ton plin de compătimire punându-se pe patul fetei,luând-o strâns în brațe.Zi-mi te rog că ești bine și că nu e nimic grav...

-Sunt bine, stai liniștită.E doar o luxație inofensivă.Își ia prietena în brațe.

-Nu trebuia să te las singură pe pârtie...

-Yaa...Nu e vina ta, plus că nu e nimic grav.

-Înseamnă că poți să vii mâine pentru amenajarea târgului de iarnă!

-Ce târg?.. spune Anna privind-o ciudat.

-Îți spun mai încolo...auzi, cum merge cu Jungkook?întreabă Aura uitându-se pe geam buimacă.

-...Bine cred...de ce?

-Deci încă sunteți împreună?...

-...D...da, zise prietena ei confuză.

-Păi și ce caută el cu aia? Arată Aura cu degetul pe geam, Anna apropiindu-se privind locul indicat de prietena ei.

Cele două fete îl urmăreau atent pe Jungkook și pe o tipă blondă,cum râdeau fiind aproape de cabana fetei respective.

-Cine e aia?...întreabă Anna.

-Nu știu sigur, dar din câte mi-a spus Nari...,o cheamă Hana e fiica organizatorului Wang...e primul an când vine în excursie cu noi.

....nu e fata de azi care a trecut pe lângă mine și Jungkook?

Următorea zi•

Excursia la munte era organizată în fiecare an, aceasta se putea numi cu ușurință o tradiție a liceului.
Domnul Wang organizatorul excursiei, avea o părere diferită față de elevii care veneau aici doar ca să se distreze.Concepția lui fiind  ,, După muncă și răsplată ", așa că an de an în excursie, acesta îi supunea pe elevi să îndeplinească o sarcină foarte importantă....și anume amenajarea târgului de iarnă. Elevii trebuiau să amenajeze dar și să ajute la organizarea târgul pentru a putea lăsa o amprentă frumoasă oamenilor din oraș.

-Toată lumea adunarea! Strigă Wang pentru a se putea face auzit.

Imediat toți formează un cerc în jurul său.

Întâmplarea făcu ca în dreptul Annei să fie Hyunjin, aceștia salutându-se din priviri.Fata aducându-și aminte de incidentul din autocar de ieri, aceasta se simțea prost că l-a pus pe băiat într-o asemenea ipostază neplăcută.

Alt cuvânt pentru iubire //Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum