După multe gânduri și curaj acumulat Anna pune mâna pe clanța ușii și intră în dormitorul băiatului.
Cred că trebuia să bat mai întâi la ușă..
Dormitor în care fusese și înainte împreună cu iubitul său, dar nu pentru ce credeti voi, doar s-au uitat la filme. Filme mult prea plictisitoare pentru gustul lui Jungkook și mult prea de groază pentru Anna, deci nu prea aveau gusturi asemănătoare dar ceea ce era important e că savurau din plin momentele în care petreceau acel timp doar ei doi.
Anna scana fiecare colț din camera întunecată dar nici urmă de Jungkook.
Dacă nu e acasă atunci am convingerea clară că el era cu Hana..., își spune ea în gând în cel mai deprimat mod.
-În 20 de minute sunt acolo.
Pe nepregătite Anna e luată prin surprindere de glasul acestuia, care părea să vină de undeva de prin baie.
Oare a ajuns mai devreme acasă? Sau poate nu era el? Sper din suflet că nu era el.
Cu o ultimă speranță înaintă în cameră apropiindu-se de ușa băii, vocea acestuia se făcea auzită din ce în ce mai tare părând că are o discuție importantă la telefon.Din pură curiozitate Anna apleacă capul ascultând cu atenție conversația.
-Chiar nu putem să purtăm o discuție fără să aduci vorba de asta?spune el deranjat.
..nu cred ca ar trebui să ascult,îi invadez intimitatea.
Gândește ea având intenția de a se îndepărta de lângă ușă.
-Anna nu o să afle nimic.Ce te freacă pe tine grija?
Ochii fetei se făcu cât cepele la auzirea numelui ei.Acum fiind și mai curioasă de cum va decurge conversația.
Ce să nu aflu?...
Avea oare Jungkook secrete față de ea?Să o fi mințit în tot timpul ăsta? Nu..nu era posibil, o iubirea. Ea a fost prima fată pentru care simțea ceva special,prima fată care l-a făcut să se schimbe...dar oare s-a schimbat în totalitate?
Iar sunt implicată într-o discuție despre care nu știu nimic,de ce s-a oprit din vorbit? Acum nu mai aud nimic.
-Bine te sun eu, trebuie să închid! Fu ultimele cuvinte apoi închide telefonul punându-l în buzunarul pantalonilor.
Încă o dată Anna face ochii mari când își dă seamă că Jungkook va ieși în orice clipită din baie, dând automat nas în nas cu ea.
Tânăra se dă câțiva pași mai în spate uitându-se într-o parte și în altă căutând un loc unde să se ascundă.Într-un final se duce repede către un dulap și îl deschide.
Ugh!Băiatul ăsta nu are și el un dulap mai încapator?
Fără să mai stea pe ganduri aceasta se îndreaptă către ușa dormitorului, schimbându-și complet planul dar..
-Iubito? Zice Jungkook confuz.
Anna rămâne pe loc pentru câteva secunde fâstâcindu-se, apoi se întoarce iute către el.
-Hei..., spune fără expresie în voce.
-Ce faci aici? Zise păstrându-și expresia confuză.
-E-eu..am venit la Aura să îmi dea un..un caiet. Minte aceasta,știind că se pricepe de minune la inventat lucruri..
-Și unde e caietul? Schiță acesta un rânjet în colțul gurii apropiindu-se cu pași mici de ea.
-P-păi...îl căutăm că nu îl găsește.
-Și te-ai gândit să îl cauți în camera mea?
-Eu..., încerca să scoată o scuză plauzibilă însă distanță aprope inexistentă dintre cei doi îi lua întreaga suflare, emoționându-se.
Idioato vorbește!
Fata oftează realizând că cea mai bună soluție e să îi spună adevărul.
-Bine,nu am venit după niciun caiet, am venit pentru că voiam să vorbim despr.., spune evitând contactul vizual.
Înainte să termine fraza băiatul își izbește numai decât buzele peste ale ei, astfel trăgând-o într-un sărut așteptat de mult timp, plimbându-și mâinile pe spatele ei.
Fiecare mângâiere îi făcea fetei pielea de găină si îi crea fiori în tot corpul. Atât de mult au visat la acest moment, atât de tare le-a fost dor de atingerea fiecăruia încât își doreau ca acest moment să nu se termine niciodată.
Însă..lucrurile nu erau atât de simple pentru nici unul dintre ei. Jungkook avea multe secrete și multe probleme în care s-a băgat fără să realizeze, iar ideea că iubita lui e posibil să afle nu îi oferea liniște.
Cât despre Anna...Anna se simțea ca între două lumi,dar ce era frustrant e că ambele lumi o derutau.Voia să afle adevărul, adevărul adevărat.Nu mai putea să audă nicio minciună din partea acestuia.
Cei doi se desprind din sărutul care părea să nu se mai termine, tânăra simțindu-se puțin stânjenită.
Tânărul se uită călduros în ochii ei până când realizează că e posibil ca iubita lui să fi auzit întreaga discuție, făcându-l să își schimbe expresia de pe chip.
-Ai venit demult? Întreabă el încercând să ascundă orice urmă de bănuială.
-N-nu, nu am venit demult.
Băiatul o ia de mâna și se așează pe pat, dând impresia că e obosit, făcând-o pe Anna să își pună semne de întrebare. În momentul de față îl scana și fiecare gest era urmărit cu atenție vrând să afle ce se întâmplă cu iubitul ei de la o vreme,cine era persoana cu care a vorbit la telefon și cel mai important lucru,ce nu trebuie să afle.
-Despre ce vrei să vorbim? Spune Jungkook distingând atmosfera tensionantă.
Hai acum e momentul!
-Oh p-păi...nimic important, voiam să văd ce ai mai făcut..
-Adică vrei să îmi spui că ai venit până la mine acasă în toiul nopții doar că să vezi ce am mai făcut? Rânjind din nou.
-D-da..îmi pasă de tine, plus că nu ne-am mai văzut de mult și..
Și e totul extrem de ciudat, nici nu pare că i-a fost dor de mine, cred că mai mult îl încurc.
-Cum merge cu echipa? Întreabă ea văzând că Jungkook nu mai spune nimic, aceste cuvinte făcându-l să își înghită limba.
-Păi umm...e din ce în ce mai bine.Campionatul e în curând așa că avem nevoie de cât mai multe antrenamente,dar o să fac tot posibilul să ne vedem. Promit, îi mângâia ușor mâna, tânăra arătându-i un zâmbet cald în loc de răspuns.
Nu uita de ce ai venit aici!
-Și ai fost pe undeva în seara asta?
-Nu chiar, am stat pe teren.
-Singur? Întreabă ea dorindu-și să afle cât mai multe.
-Da...de ce îmi pui atâtea întrebări?
-Păi..nu vreau sa fii distras de altceva și să te concentrezi pe antrenamente.
-Stai liniștită, spune el râzând de răspuns.
Dacă mă gândesc mai bine nici mașina nu e în fața casei. Atunci unde să fie?
CITEȘTI
Alt cuvânt pentru iubire //Jeon Jungkook
Teen Fiction•Totul incepe atunci când Kim Anna, o adolescenta de 17 ani este nevoita sa se mute intr-un alt oras si sa locuiasca alaturi de fratii ei mai mari.Schimbarile majore îi dau batai de cap fetei pentru ca bineînteles...oras nou înseamna si liceu nou un...