•perspectiva autoarei•
Trecuse câteva zile în care Anna a încercat să își consume energia doar pe amenajarea târgului. Pentru ea era o metodă de relaxare, mai ales că era în permanență cu Jungkook.
Cât despre Aura și Jimin....au profitat de neatenția fratelui fetei împlinindu-și dorința carnală, facând în sfârșit sex.•perspectiva Annei•
Într-o clipă Jungkook se apropie de Anna și o sărută apăsat.
-Anna...Te plac!Îmi pare rău că nu am recunoscut până acum...zise Jungkook privind-o fix în ochi.
Anna rămâne stană de piatră uitându-se la băiat șocată.
-Jungkook ce se...
Băiatul o ia în brațe zâmbind.
-M-am saturat să formăm un cuplu fals,vreau să fim un cuplu adevărat!Vrei să fim împreună?
Cei doi se apropie unul de altul simțind dorința arzatoare de a se sărută, dar un sunet sâcaitor se tot repeta pe fundal stricându-i visul frumos al Annei, făcând-o pe fată să se trezească instant din somnul ei cel dulce,bulversată.
...Ce se...?Ah...doar visam, logic că doar visam...Ew trebuie să recunosc că a fost extrem de cringe...
Aceasta se ridică dezorientată din pat, dându-și cu mâna prin păr fiind conștientă că acesta era în toate părțile și își deschide telefonul pentru a se uita la ceas.
-Cât am dormit?! zise fata făcând ochii mari zburând către dulap pentru a se îmbrăca. Sunt moartă, sunt moartă! Domnul Wang o să mă omoare!exclamă fata repezită.
Anna pleacă repede de tot către locul de întâlnire, ajungând acolo în mai puțin de 10 minute.
-Imi pare rău că am întarz...spune Anna deschizând ușa sălii dar se oprește atunci când constată că nu e nimeni.
Unde sunt toți?... Am ajuns prea târziu?..
-Bună Anna, ce faci aici? Se auzi o voce.
-Domnule Wang..., se întoarce cu fața la el pentru a-i vorbi. Îmi pare rău că am întârziat, promit că nu se va mai repeta!
-La ce să întârzii? Azi nu v-am chemat să ne întâlnim, sunteți liberi.Nu ți-a comunicat nimeni?
-Se pare că nu...
-Data viitoare te anunț personal. Acum du-te,profită de timpul tău liber.
-...încerc.
Anna se întoarce la cabana ei,își scoate cheile din buzunarul gecii pentru a putea deschide ușa, însă atenția îi este deranjantă atunci când îl vede cu coada ochiului pe Jungkook cum intra într-o cabană urmat de Hana. Anna fiind convinsă că nu acolo era cabana tânărului în mod normal.
....dacă el crede că îl las să se joace cu mine așa cum vrea...se înșeală!
*****
•După-amiază•
-Ok deci, nu mergem prea departe ca să nu ne rătăcim și ne întoarcem repede, zise Jungkook uitându-se la ceilalți.
-Da... Să trăiți, face Aura mișto de el. Oh haide, de când respecți tu regulile?Strici tot farmecul distracției...
-Eu tot cred că e o idee proastă să mergem...dacă vin urșii și ne mănâncă? spune Jimin înfiorat.
-Urși?....Deșteptule urșii hibernează iarna. Îl informează Jungkook.
-Pe unde umblă fata asta?...zise Aura uitându-se în zare după prietena ei.
-La cine te referi?
-La Anna, i-am dat mesaje unde să vină ca să meargă cu noi, dar nu răspunde...
-Uite-o că vine.
Anna ajunge lângă prietenii ei într-un suflet, gafâind puternic.
-Hei...am...ajuns,am crezut...că ați plecat fără mine, spune Anna printre gâfâituri.Pot să vă întreb...de ce...tocmai pe un deal?!
-Pentru că mergem să ne plimbăm prin pădure.Zise Aura cu entuziasm. Și vii și tu cu noi!
-Ok..dar pe vremea asta?
-Suntem copii mari, ne descurcăm noi! Spune Jimin.
-Da tu... Cel mai mare dintre toți, zise Aura sarcastică.Oh și luați-o voi înainte, Jimin mi-a promis că mă plimbă cu ATV-ul și vă prindem noi din urmă, la care toți încuviințează.
Anna și Jungkook mergeau deja de ceva timp încet prin pădure.
-Cum să te plimbi prin zăpada asta...ar trebui să fie distractiv? Zise Anna pășind greoi prin zăpadă.
-Anna,te plângi de 20 de minute încontinuu, mă doare capul!Zise băiatul ajuns la disperare.
-Scuze, dar pe bune...am înghețat de frig și unde mai exact mergem?
-Ne plimbăm,când te plimbi nu trebuie să ajungi undeva neapărat.
-Păi și mergem așa de nebuni prin pădure?Dacă ne rătăcim?Zise fata înaintând după Jungkook care mergea.
-Cine m-a pus să vin cu tine singur în pădure...Nu poți doar să mergi și să taci din gură?Pufnește băiatul.
...câteodată poate fi cel mai drăguț băiat din lume și câteodată se comportă ca cel mai mare idiot.
-Și...ce ai mai făcut azi? Îi pune fata o întrebare mai mult retorică, ea deja știind ce făcuse băiatul azi, în mintea ei acum fiind doar momentul când îl văzuse pe acesta în cabana Hanei.
-Meh,nimic important.Pot spune că m-am distrat.
Da,îmi imaginez că te-ai distrat...nu degeaba te-ai dus la Hana.
-Te-ai distrat singur?
-Cine naiba se distrează singur?...
-Păi...oamenii care nu au relație bănuiesc.
-Ce legătură are distratul cu relațiile? întreabă acesta derutat.
-Îți spun când mai crești. Îl bate aceasta pe umăr, făcându-l pe băiat și mai derutat.
-Dar eu am relație...nu ești tu iubita mea?
-Ce relație? Relația noastră nici nu există, e ca și cum ești singur. Deci practic nu ai iubită.
Băiatul se opri în loc privind-o acum nedumerit.
-Tu chiar vorbești serios?...adică pentru tine încă e o joacă relația asta?...
Pentru mine relația asta nu a fost o joacă niciodată...dar trebuie să par sigură pe mine, nu vreau să îl las să se mai joace cu mine.
-Păi nu o joacă a fost de la început? Zise Anna părând încrezătoare.
-Nu înțelegi nimic...,spune băiatul dezamăgit mergând mai departe.
-La ce te referi?...îl urmează fata.
-Știu că ai note mari și ești deșteaptă când vine vorba de școală, dar în rest nu prea...
-Yaaa!...Adică?
-Las-o așa...
CITEȘTI
Alt cuvânt pentru iubire //Jeon Jungkook
Teen Fiction•Totul incepe atunci când Kim Anna, o adolescenta de 17 ani este nevoita sa se mute intr-un alt oras si sa locuiasca alaturi de fratii ei mai mari.Schimbarile majore îi dau batai de cap fetei pentru ca bineînteles...oras nou înseamna si liceu nou un...