Тъкмо извадих брашното от шкафа и чух, че се отваря вратата на кухнята.
-Излизаме.-чух гласа на Итън
-Добре.-казах
Вратата се отвори и оставих пакета брашно на кухненския плот.
---
Оставих зехтина на плота и се обърнах. Взех от шкафа формичките за сладкиши и се обърнах. Олиото го нямаше.
-Къде е зехтина?-попитах
-Не знам. Не беше ли в теб?-попита Сара
-Не. Оставих го на плота.-отговорих
Обърнах се и взех нова бутилка зехтин. След което се завъртях към плота оставих бутилката и се заех с правенето на сместа за сладкишите. В този момент някой сложи брашно на носа ми. Засмях се и погледнах Итън.
-Какво правиш?-попитах го
-Дойдох да те видя какво правиш.-отговори
-Ами както гледаш готвя.-отговорих
Огледах го и сега видях, че целия е в сняг.
-Беееееейб! Защо не си почистил снега от себе си?-попитах го
-За да мога да направя това.-отговори и в следващия момент с ръката си докосна бузата ми
-Аааа!-изписках, защото по ръката му имаше сняг
-Обичам те.-Итън излезе навън като преди това постави малка целувка на устните ми -Забравих това.
Появи се и остави бутилката зехтин на плота. Засмях се и избърсах снега от бузата ми.
---
Няколко часа по-късно
Масата беше готова и сега се правяхме с Итън. То не, че беше кой знае какво оправяне. Само се преоблякохме с други дрехи. Така бяхме облечени двамата с Итън:
Обичах когато се обличахме еднакво. Пуснах си косата и си взех телефона. След което слезнахме надолу. В този момент се появиха и останалите.
-Ууу, много сте сладки!-каза Иза
-Благодаря.-усмихнах се
Седнахме на диваните около масата и Лиам пусна музика.
---
Песента Last Christmas зазвуча и започнахме да пеем.
-Last Christmas I gave you my heart. But the very next day you gave it away. This year, to save me from tears. I'll give it to someone special. Last Christmas.. I gave you my heart.. But the very next day you gave it away (you gave it away). This year, to save me from tears. I'll give it to someone special (special). Once bitten and twice shy. I keep my distance, but you still catch my eye. Tell me baby, do you recognize me? Well, it's been a year, it doesn't surprise me. "Merry Christmas" I wrapped it up and sent it. With a note saying "I love you", I meant it. Now I know what a fool I've been. But if you kissed me now, I know you'd fool me again. Last Christmas I gave you my heart. But the very next day you gave it away (you gave it away). This year, to save me from tears. I'll give it to someone special (special). Last Christmas I gave you my heart. But the very next day you gave it away. This year, to save me from tears. I'll give it to someone special (special) Ohh Oh, oh, baby A crowded room, friends with tired eyes. I'm hiding from you and your soul of ice. My God, I thought you were someone to rely on Me? I guess I was a shoulder to cry on. A face on a lover with a fire in his heart. A man under cover but you tore me apart. Ooh, ooh, now I've found a real love. You'll never fool me again. Last Christmas I gave you my heart. But the very next day you gave it away (you gave it away). This year, to save me from tears. I'll give it to someone special (special). Last Christmas I gave you my heart. But the very next day you gave it away. This year, to save me from tears. I'll give it to someone special. Special A face on a lover with a fire in his heart (I gave you mine). A man under cover but you tore him apart. Maybe next year we'll give it to someone. I'll give it to someone special. Special So long...
През цялото време докато пеехме Итън ме целуваше нявсякъде по лицето и ме гъделичкаше. Боже толкова много го обичах. Взех едно картофче и го сложих между зъбите си. Обърнах се към Итън и той хвана със зъбите си останалата част от картофа.
-Ммммм!-имрънках и той се засмя
Одръпнах се леко и издох картофа.
---
-Десет! Девет! Осем! Седем! Шест! Пет! Четири! Три! Две! Едно! Честита нова година!-извикахме всички
Обърнах се към Итън и го прегърнах като се целунахме.
-Честита нова година, любима.-прошепна щом се отделихме
-Честита и на теб, любими. Обичам те.
-И аз те обичам.
YOU ARE READING
The last chat
Romance!!! ЗАВЪРШЕНА !!! Част 1 от четирилогията: От Чат В Нещо Повече Част 2 от четирилогията: Съдба Част 3 от четирилогията: Едно Начало С Чат И Един Край С Любов Част 4 от четирилогията: The last chat Тя беше едно от популярните 17 годишни момичета. Оли...