6 Глава

310 18 2
                                    

-Офффф хайде де Лив!-измрънка Итън

Изправих се и погледнах момичетата. Добре, че спят дълбоко.

-Ще съжалявам за това, но добре.-въздъхнах

-Супер. Да вземем кетчуп, яйца, брашно, тоалетна хартия и паста.-каза и тръгна да излиза от стаята

А аз си взех един ластик и си вързах косата. Излезнах от стаята и видях Итън да носи всичко. Този човек как успя? Аз едва реагирам, а той всичко взе... Чакай малко! Той го е планирал вече! Само, че е трябвало някой да се съгласи да прави с него цялата щуротия.

-Аз ще поема гостната в която спахте, а ти поеми тази на брат ти.-каза Итън

Кимнах и взех едната кора яйца, едната туба с кетчуп, едното топче хартия и едната тубичка с паста. Влезнах в стаята на брат ми и се усмихнах зловещо.

Отворих тубата и кетчупа започна да пада по земята. Трябваше да внимавам като излизам. Намазах с кетчуп брат ми и Раян, а после и завивките.

Засмях се леко. Кетчупа свърши и се заех с постата. Сложих в ръцете на момчетата. След това сложих яйца по пода. Взех брашното и цялото отиде по завивките, момчетата и земята.

Мат и Раян щяха да ме убият. Но щеше да е забавно.

-Хей..-чух тихия глас на Итън

-Какво?-погледнах го

-Сложи камерата.-каза и ми даде една камера

Изкикотих се и отидах до бюрото. Качих се и сложих камерата в ъгъла. Натиснах копчето от където да се записва всичко.

След това слезнах от бюрото и излезнах от стаята. Отидох до другата стая и видях, че е същото положение и при момичетата.

-Хайде ние да слизаме.-каза Итън

Кимнах и слезнахме надолу докато се смеехме. Мама, татко и Елизабет бяха на дивана.

-Защо се смеете?-попита Елизабет

-АААААА!-чу се вика на Сара от горе

-ОЛИВИЯЯЯЯ!-чу се вика и на Иза

Мама ме гледаше сериозно докато и двете не почнахме да се смеем. Отидох в кухнята и си налях кафе. След което се върнах в хола.

-МАМКА МУ!-чух от горе да вика Мат

Засмях се леко и седнах на дивана.

-Покани ли Хари на вечеря?-попита ме мама

-Да.-отговорих докато си пишех със самия него

The last chatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum