3 часа по-късно
Отворих очи и видях, че съм в тази стая:
Дори не съм усетила когато сме пристигнали. Вратата на банята се отвори и от там се появи Итън. Кърпата му беше увита около торса и капки вода се стичаха по перфектното му тяло. Прехапах устни и той мина с ръка през косата си. Погледна ме и се доближи до мен. Станах леко и се целунахме. Целувката ставаше все по задъбочваше и Итън се надвеси над мен, а аз отново бях легнала. На вратата се почука и се засмях леко.
-Лив, будна ли си?-чух гласа на Иза
Тъкмо щях да отговоря, когато Итън сложи ръката си на устата ми и продължих да се смея. Изведнъж усетих как другата му ръка ми мина по бедрото ми и станах сериозна. Итън махна ръцата си от устата ми и в следващия момнт отново се целунахме.
-Нямам думи за теб.-казах тихо
-И аз те обичам.-отвърна с усмивка
Ръката му мина по вътрешната част на бедрото ми и си поех въздух.
-Итън не сме сами. Недей.-казах
-Няма да ни чуят, ако не викаш.-отвърна той като шепнеше в ухото ми
Усетих как бях започнала да се възбуждам.
---
1 час по-късно
С Итън слезнахме долу при останалите в хола. Така изглеждаше той:
Останалите бяха там и си говореха.
-Хей. Какво правите?-седнахме при тях на дивана
-Говорим си.-отговори Иза -Мислехме да се разходим.
-След малко ще се стъмни и не мисля, че е добра идея.-казах -Може да го оставим за утре през деня.
-Може.-каза Сара
-Ще закусваме, ще се оправим и след това ще излезем.-казах -Съгласни ли сте?
-Да.-отговориха всички
-Добре. А какво ще вечеряме?-попитах
-Не знам.-отговори Сара и се засмяхме
-Добре. Като решите ми кажете, за да ви помогна.-казах и станах
-Къде тръгна?-попита ме Итън
-Да пусна джакузито.-отговорих
-Чакай аз ще отида. Може да е студено сега в онази стая.-отвърна той
Кимнах и седнах на дивана, а той стана и отиде до стаята с джакузито.
-Е, някой носи ли карти?-попитах
-Аз.-отговори Зак и стана
Качи се до горе и в този момент се появи Итън.
-До 20 минути ще е готова водата за плуване.-каза и седна до мен
Преметна си ръката през раменете ми и се облегнах на него. Зак се появи с тестето карти и го остави на масата.
-Е, кои ще играем?-попитах
-Всички.-отговори Иза и се засмя
-Няма как.-засмях се и аз
-Всъщност има. По отбори. Вие момичетата ще си играете, а ние момчетата ще ви помагаме. Аз ще помагам на Иза, Лиам ще помага на Сара, а Итън ще помага на теб. А пък Мат ще играе сам.-каза Зак
-Добре.-повдигнах рамене
Взех тестето карти и започнах да ги меся. След две минути спях и раздадох по девет карти пред мен и момичетата. А после оставих останалите карти в средата на масата. Погледнах си картите и се усмихнах. Буквално всички карти ми бяха наредени само една карта трябваше да сменя и печелим.
-Коя ще е първа?-попита Сара
-Аз.-отговорих
Грабнах първата карта от тестето и като по чудо само тя ми трябваше. Смених я с другата карта. След което оставих другата карта обърнаха на обратно на масата. Останалите ни погледнаха, а ние с Итън започнахме да се смеем. Свалих картите на масата и започнах да се смея още по силно.
-Повече ти няма да месиш.-каза Иза
Кимнах през смях и тя взе картите. Започна да ги меси и след това раздаде отново по девет карти.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The last chat
Romance!!! ЗАВЪРШЕНА !!! Част 1 от четирилогията: От Чат В Нещо Повече Част 2 от четирилогията: Съдба Част 3 от четирилогията: Едно Начало С Чат И Един Край С Любов Част 4 от четирилогията: The last chat Тя беше едно от популярните 17 годишни момичета. Оли...