Глава 18

249 12 4
                                    

След 20 минути с Итън излезнахме от водата и отидохме на шезлонга. Първо седна той, а после и аз. Усетих как слага кърпата на рамене ти ми и я хванах, за да не падне. След което се обърнах към него и взех плажното масло. Отворих го и си сложих по малко на раменете му. А после започнах да размазвам. Между временно Итън взе от плажното масло и ми сложи на носа. Засмях се както и той. 

-Лив искаш ли фрапе?-попита Иза

-Да. Вие ще ходите да взимате ли?-попитах ги на двете със Сара

-Да.-отговори Сара и кимнах -Итън ти искаш ли?

-Може.-отговори и Итън 

Итън им даде пари и те тръгнаха. 

-Мразя когато плащаш и за мен.-казах 

-Не ми пука.-отвърна той и извъртях очи

-Знам.-казах и се обърнах с гръб към него

Той уви ръце около тялото ми и се облегнах на гърдите му. 

---

Итън започна да ме ръчка и аз се изправих.

-Нее! Няма да ме ръчкаш.-казах

-Ооо бебето е имало гъдел.-каза той и започна да ме гъделичка

-Неее!-смеех се с глас докато се гърчех в ръцете му 

-Не се опитвай да бягаш.-каза Итън щом трънах да се дърпам назад

Станах от шезлонга, както и той. Започнах да тичам и накрая влезнах във водата. Това обаче беше лоша идея, защото във водата беше много по трудно да се тича. Усетих ръцете на Итън които се убиха около тялото ми и изписках през смях. 

-Нима си мислиш, че можеш да ми избягаш?-попита той и ме обърна към него 

-Не. Но поне опитах.-отговорих през смях 

Итън се усмихваше широко както и аз. След което се целунахме. 

---

4 часа по-късно

Минаха четири часа от както бяхме тук и бях изморена. Итън не ме остави дори за момент да почивам. Когато бяхме на шезлонга при останалите постоянно ме ръчкаше, а когато бяхме във водата не спираше да ме гони. Като цяло не ме остави намира през тези часове. Но ми харесваше. 

-Хора искате ли да си тръгваме?-попитах 

-Да, хайде.-каза Иза

Останалите само кимнаха. Облякох си тениската и си събрахме нещата с останалите. След което Итън взе плажната чанта и тръгнахме напред. 

След 20 минути бяхме у нас. Катпо преди това бяхме минали през Итън, за да си вземе един душ. Излезнах от банята и видях Итън на леглото ми да си гледа телефона. Той също ме погледна и ми се усмихна. Отидох до него и се целунахме. Итън от своя страна ме придъпра и докато се осъзная бях под него. А кърпата беше на земята. 

---

Отворих очи, защото усетих мърдане под себе си. И първото нещо което видях, бе Итън който се усмихваше докато ме гледаше. 

-Наспинка ли се?-попита

-Ммм..-измънках и отново легнах на гърдите му като затворих очи

-Колко часа е?-попитах 

-Осем вечерта.-отговори докато ме галеше по гърба

-Някой идвал ли е?-зададох следващия си въпрос

-Не знам. И аз до сега спах.-отговори и на този ми въпрос

-Добре..-казах и в този момент на вратата се почука -Да?

-Лив ние с баща ти и сестра ти излизаме на вечеря. Ако има нещо звънни.-каза мама

-Добре.-казах и погледнах Итън -Нали ще си полежим така?

-Разбира се.-отговори той и сложи кратка целувка на устните ми 

---

Минаха няколко часа и с Итън отново си лежахме в леглото и си говорихме. 

-Мамка му..-изпсува изведнъж Итън

-Какво?-погледнах го 

-Само като се сетя, че след няколко дни заминаваш...-прекъснах го

-Ще се справим.-казах и се целунахме -Моля те нека не говорим за това. Знам, че е важна тема, но можем да минем и без да я говорим.. Нека се насладим на тези дни в които ще сме си заедно. 

Итън кимна и отново се целунахме. 



The last chatOnde histórias criam vida. Descubra agora