(Marissa PVO)
Vrijdag:
Na een hele week school gehad te hebben ben ik kapot moe, maar dat maakt het weekend niet minder leuk want Lando komt naar Nederland. Mijn vader en ik gaan hem in de avond bij het vliegveld ophalen en dan blijft hij gezellig een paar dagen slapen tot dat hij voor F1 naar een hotel moet en hij allerlei dingen moet gaan voorbereiden. Het is nu middag en ik heb super veel zin in vanavond dat de tijd voor mijn gevoel te langzaam voorbij gaat.Eindelijk is het zover de tijd dat we naar het vliegveld gaan rijden om Lando op te halen. Ik zit helemaal te trillen van de zenuwen en mee te zingen met de muziek van enthousiasme want ik heb er echt zin in om hem weer te zien. Ik heb hem echt gemist en ik kan niet wachten om hem in mijn armen te sluiten en hem voor de rest van de avond niet meer los te laten. Als we daar aan gekomen zijn is het nu wachten op Lando die elk moment kan landen. Na een tijdje te wachten zie ik hem dan eindelijk de trap af lopen en als jij de trap af is sprint ik naar hem toe. Hij heeft zijn koffer al neer gezet en zijn armen geopend. Ik spring gelijk in zijn armen en geef hem een kusje. "Ik heb je heel erg gemist" zegt hij. "Ik jou ook en ik heb heel veel zin in de komende dagen." Zeg ik. "Je komt toch ook kijken naar de race hè?" Vraagt Lando. "Ja natuurlijk! Zou het niet willen missen" zeg ik en geef hem nog een lange kus voordat we naar mijn vader lopen. Lando geeft mijn vader een hand en dan lopen we naar de auto.
(Lando POV)
Na de lange auto rit naar Marissa haar huis, zie ik dat ze in slaap is gevallen. Ik maak haar zachtjes wakker en zeg op een fluisterende toon "Hey schatje, word eens wakker. We zijn er."
Nadat marissa wakker is en ik haar moeder en broer heb begroet gaan we ons klaarmaken voor bed. Ik slaap bij marissa op haar kamer aangezien ze toch een 2 persoons bed heeft. Als we in bed liggen kruipen we helemaal tegen elkaar aan en legt Marissa haar hoofd op mijn borst. "Hoe was school deze week" vraag ik. "Ja het was vermoeiend en ik had veel huiswerk" antwoord ze. "Dat is minder, maar wel gezellig gehad met je klas?" Vraag ik. "Ja hoor" zeg Marissa. Na nog even gepraat te hebben merk ik dat Marissa in slaap is gevallen en niet veel erna val ik ook in slaap....De volgende ochtend
Als ik wakker word ligt Marissa nog te slapen en besluit naar beneden te gaan om ontbijt te maken. Haar ouders en broer zijn wel naar het voetballen van haar broer, dus zijn we alleen thuis. Als ik klaar ben met het ontbijt maken pak ik een dienblad en loop ik naar boven naar Marissa haar kamer. "Goedemorgen schatje, ik heb ontbijt voor je." Zeg ik. "Ahww dat is lief van je." Zegt ze en geeft me een kusje. "Dus wat gaan we doen vandaag?" Vraag ik. "Nou ik zat te denken om met de trein naar Amsterdam te gaan en daar rond te kijken en leuke dingetjes doen." Vertelt Marissa. "Klinkt als een goed plan." Zeg ik en we gaan verder met eten. Als we klaar zijn met eten gaan we ons klaarmaken en gaan we erna naar de stad.
Eenmaal in de stad aan gekomen gaan we leuke dingetjes bezoeken en laat marissa mij Amsterdam zien. Dit is de eerste keer dat ik in Amsterdam ben en ik vind het echt een mooie stad. Al snel komt er een meisje naar me toe en vraagt: "mag ik met je op de foto?". "Ja hoor" antwoord ik terug. Ze zegt nog dankjewel en gaan dan weer weg. Marissa en ik gaan nu even eten en daarna nog dingetjes bezoeken/bekijken voordat we weer met de trein naar huis gaan.(Marissa POV)
Nadat Lando en ik zijn thuis gekomen na een drukke dag in Amsterdam zijn we kapot en gaan we film kijken. "Ik vond Amsterdam een hele leuke stad." Zegt Lando. "Ja het altijd leuk om er een dagje heen te gaan." Antwoord ik terug. "Het was wel druk met de fans die op de foto wilden. Vond je dat erg?" Vraagt Lando. "Nee hoor, als ik hun was zou ik ook wel met zo'n knappe, lieve jongen op de foto willen." Antwoord ik terug en we moeten er om lachen. Maar het is wel waar Lando had veel fans die op de foto wilden en vooral veel meisjes. Die keken mij dan heel boos aan alsof ik wat verkeerd heb gedaan. Ik mag niet klagen want ik heb het leukste vriendje in de hele wereld en stiekem willen veel meiden hem terwijl hij nu van mij is hahaha. Veel hebben Lando en ik die avond niet gedaan behalve film kijken. Zo zat er weer een dagje op en het was heel gezellig. Nu lekker slapen en dan zien we dan wel wat we morgen gaan doen. Als we in bed liggen valt Lando als snel in slaap maar voor die dat doet kon ik hem nog slaaplekker zeggen. "Slaaplekker schatje" zei ik en gaf hem een kusje voordat ik tegen hem aan kroop. "Slaaplekker babe" antwoorde hij nog snel terug voordat we beide in slaap zijn gevallen.
JE LEEST
Crazy about you
FanfictionHallo, dit verhaal gaat over Marissa(19 jaar)die elk jaar naar de GP van Spa gaat samen met haar familie maar als ze daar is ontmoet ze iemand waar ze stiekem een Crush op heeft...... Hopelijk vind je het een leuk verhaal en laat me even weten wat j...