(Nou het hoofdstuk waarop jullie zo lang gewacht hebben. Hopelijk vinden jullie hem een beetje leuk ik ik hoop dat ik weer gewoon elke dag een hoofdstuk kan maken maar ik kan niks beloven.
Groetjes Marissa)(Marissa POV)
Het is zaterdag. De dag van de kwalificatie van de GP van Turkije. Ik ben benieuwd hoe Lando het gaat doen. De laatste GP was namelijk zo'n klote einde van de race dus ik hoop niet dat zijn zelf vertrouwen weg is.
Ik loop nu door de paddock onderweg naar de McLaren pitbox. Terwijl ik door de paddock heel loop zijn er allemaal paparazzi en interviewers. Ik zie de paparazzi foto's van mij nemen en ik denk bij mezelf dat ik die toch weer op internet ga zien. Als ik voorbij de paparazzi en de interviewers loop kom ik Pierre tegen. "Heyy Marissa!" Zegt hij enthousiast waarna zijn serieuze gezicht snel veranderd naar een heel blij gezicht. "Hoi Pierre." Zeg ik aardig terug. "Hoe is het?" Vraagt hij vriendelijk. "Ja wel goed met jou?" Vraag ik terug. "Ja nu veel beter maar ja ik heb veel pech met de auto enzo." Zegt hij teleurgesteld. "Ah dat is minder." Antwoord ik en leg een hand voor medelijden op zijn schouder. Terwijl ik dat doe staart hij mij recht aan en komt hij dichter bij. "Uhum...ik moet maar weer eens gaan." Kuch ik om het moment te verbreken. "Uhm nu al? Ja is goed ik zie je nog wel een keer." Zegt hij. Ik lach vriendelijk naar hem en loop dan n snel naar Lando die mij raar aan kijkt omdat ik met Pierre stond te praten. "Wat was je aan het doen??" Vraagt hij een beetje op een jaloerse toon. "Ik kwam Pierre tegen en hij sprak me vriendelijk aan dus heb ik even gepraat." Antwoord ik om hem gerust te stellen. "Dan is het goed." Zegt hij en slaat zijn arm om mij heen waarna we naar de McLaren pitbox lopen. "Dus hoe was vrije training 3 gegaan?" Vraag ik nieuwsgierig. "Nehh, ni heel goed maar het ging wel." Zegt hij met een teleurgestelde stem. "Ah okey, ja we zullen zien wat kwalificatie ons brengt." Zeg ik. Daarna zijn we in de McLaren pitbox en loopt Lando naar Zak toe om nog iets te bespreken en vervolgens komt hij weer mijn kant op. "Nou het is tijd dus ik zie je straks en wens me succes want dat ga ik zeker nodig hebben." Zegt hij en geeft me een kusje. "Succes babe. Jij kunt dit!" Zeg ik om hem een beetje moed in te praten. Daarna loopt hij naar het tafeltje aaar zijn helm op ligt en maakt zich klaar om in de auto te gaan zitten.Kwalificatie is afgelopen en Lando is P8 en Lando was heel teleurgesteld.
"Babe zullen we vanavond uit gaan eten?" Vraag ik als we onder tussen alweer op onze hotel kamer zijn en Lando depressief in bed ligt. "Uhm geen idee. Ik ben niet zo blij vandaag." Antwoord hij. "Dan kunnen we je dag toch juist beter maken." Zeg ik terwijl ik naar hem toe loop en bij hem op zijn schoot ga zitten. "Uhm dit vind ik wel leuk." Zegt hij met een grijs en trekt me dichter tegen zich aan. Daarna voel ik gelijk zijn lippen op die van mij. Het loopt uit tot een make-out sessie. "Nou heb ik nog geen antwoord op mijn vraag." Zeg ik als ik de zoen beëindig en hem lachend aan kijk. "Ja is goed dan gaan we uiteten maar als we terug komen wil ik er wel iets voor terug." Zegt hij met een grijs en terwijl ik op sta slaat hij mij op mijn kont. "Lekkerding." Zegt hij nog snel en ik loop de badkamer in om mij klaar te maken. Als ik klaar ben met omkleden maar ik even een spiegel foto voordat ik naar buiten loop om Lando te laten zien wat ik aan heb.
Dit jurkje!
"Ik kom nu!" Kondig ik aan zodat Lando zijn aandacht op mij gericht heeft. Vervolgens loop ik uit de badkamer, de Slaapkamer in. "Je ziet er echt super cute en knap uit." Zegt hij en staat gelijk op mijn mij van dicht bij goed te bekijken. "Ja? Vind je het jurkje leuk?" Vraag ik een beetje onzeker. "Ja ik vind hem super net zoals deze lekkerding die het draagt." Zegt hij en geeft me een kus terwijl hij naar mijn billen grijpt. "Je hebt ook een goeie kont in deze jurk." Zegt hij met een grijns en zoent me. Als de zoen is afgelopen kan ik eindelijk wat terug zeggen. "Wat ben jij toch een schatje maar nu moet je je echt gaan klaar maken." Zeg ik voor de grap streng. "Oeh sorry mevrouw, ik ga gelijk omkleden." Zegt hij en sprint naar de badkamer. Ik moet lachen en doe vervolgens mijn schoenen aan.Dit zijn de hakken die ik erop aan doe.
Na een tijdje is Lando eindelijk ook klaar en kunnen we gaan nadat ik zijn outfit heb goed gekeurd.
Zijn outfit is gwn lekker basic maat staat hem zoals altijd super goed.Dit is zijn outfit!!😍
"Nou lekkerding, komt je?" Zeg ik terwijl ik naar de deur van onze hotel kamer loop. "Yess ik kom." Zegt hij terwijl hij nog snel zijn telefoon van zijn lader pakt. Daarna lopen we naar buiten en nemen we een taxi naar het restaurant.
JE LEEST
Crazy about you
FanfictionHallo, dit verhaal gaat over Marissa(19 jaar)die elk jaar naar de GP van Spa gaat samen met haar familie maar als ze daar is ontmoet ze iemand waar ze stiekem een Crush op heeft...... Hopelijk vind je het een leuk verhaal en laat me even weten wat j...