(Marissa POV)
Na die vervelende taxi rit zijn we dan echt aangekomen bij het restaurant en is alles weer goed. Als we uit de auto stappen overspoelt het met paparazzi. Iedereen wilt weten wat we gaan doen en zeggen dat ze ons leuk samen vinden en allerlei andere dingen. Ik loop gewoon aan Lando zijn hand en Lando antwoord soms even op de paparazzi. Dan zijn we eindelijk binnen. "Nou dat was effe stress." Zeg ik. "Ja snap ik. Dat waren er echt veel. Maar gaat het nou weer goed?" Vraagt Lando een beetje bezorgt. "Ja hoor. Ik had jouw hand vast dus dat maakt het al een beetje beter en nu is het lekker rustig. Nu heerlijk genieten van een gezellige avond met jou." Zeg ik. "Ja nou vertel me eens over je dag." Zegt Lando. Ik vertel helemaal over mijn dag en hij over de zijne en tijdens dat we dat vertellen hebben we ons drinken en eten al besteld. Het eten is er best snel en ik heb gekozen voor spaghetti bolognese terwijl Lando voor spaghetti carbonara heeft gekozen. We genieten er ontzettend van en praten gezellig door over van alles en nog wat. Als Lando en ik klaar zijn en gaan afrekenen komt Lando nog bekenden tegen in het restaurant en maakt even een praatje mee. Dan zeggen we die persoon gedag en lopen we het restaurant uit. Alweer staan er zo veel paparazzi buiten het restaurant, maar dat maakt niet uit want ik heb Lando zijn hand stevig vast. "weten jullie dat jullie het schattigste en knapste koppel zijn van de afgelopen maanden." zegt een iemand van de paparazzi. Ook komen er fans naar ons toe en vragen een handtekening van Lando. Hij doet dat en we maken ook even een praatje met ze. Het is zo lief om alle fans te zien en hoeveel ze fan kunnen zijn van een persoon. Dat doet mij eigenlijk denken aan mezelf want ik was ooit ook heel erg fan van Lando en andere formule 1 coureurs en kijk waar ik nu ben. Ik heb met de meest lieve en knapste jongen e formule 1 coureur en ben gewoon bijna bij elke race gratis op het circuit. De meeste mensen gaan haten en zeggen dat ik het alleen maar om Lando zijn geld doe of om beroemt te worden maar dat is dus echt niet zo. Ik zou zo iets ook nooit doen en dat weten de mensen die mij kennen en ik hou echt super veel van Lando en hij gelukkig ook van mij. Als we eindelijk bij de taxi aan komen en zijn ingestapt merk ik dat ik best wel moe ben en dat mijn ogen langzaam dicht vallen. "schatje, ik ben kapot. Mijn ogen vallen bijna dicht." zeg ik met een lach. "ja snap ik, het was ook een drukke, lange en vermoeiende dag. Ik ben ook helemaal kapot en ben blij als we thuis zijn." zegt Lando die zijn hoofd op mijn schouder legt. Ik merk dat mijn ogen dicht vallen en voor ik het weet ben ik in slaap gevallen. Opeens hoor ik iemand zeggen: "mevrouw, we zijn bij het hotel." Ik word wakker en zie dar het de taxi chauffeur is. "oh sorry, dankjewel voor het brengen." zeg ik en betaal de lieve man. "lando word je wakker?" zeg ik fluisterend als ik Lando wakker maak. "we zijn bij het hotel." zeg ik en Lando word wakker. We stappen gelijk uit want die arme meneer heeft al lang genoeg moeten wachten. Lando en ik lopen het hotel in en lopen gelijk naar onze kamer. Als we op onze kamer zijn doe ik gelijk mijn hakken, jurk en alles uit. Dan doe ik mijn pyjama aan en loop naar de badkamer om mijn make-up eraf te halen. Lando heeft zijn kleren uit en is al in bed gaan liggen. "schatje......"zeg ik terwijl ik onze slaapkamer in loop en zie dat Lando al ligt te slapen. Ik ga naast hem liggen en zet nog even een wekker want morgen is de kwalificate en Lando moet op tijd op het circuit zijn voor vrije training 3. Dan leg ik mijn telefoon weg en kruip tegen Lando aan. "slaaplekker schatje en bedankt voor deze gezellige romantische avond. Love you." zeg ik en geef hem een laatste kusje voor ik ga slapen.
(Lando POV)
Zaterdag ochtend:
Ik word wakker van een rot geluid. Het is Marissa haar wekker. "wat een kut geluid." hoor ik Marissa in het Nederlands schelden. Ik versta het niet zo heel goed maar dat maakt niet uit. "goedemorgen schatje, ook al ben je net wakker je bent echt heel knap." zeg ik om haar een beetje op te vrolijken. "dankjewel schatje." zegt ze al een beetje vrolijker terwijl ik een lach op haar gezicht zie verschijnen en ze geeft mij een kusje. "zin in vandaag?" vraagt ze. "ja opzich wel, maar ik ben vooral zenuwachtig voor de race morgen." zeg ik. "ja dat snap ik, maar het gaat helemaal goed komen dat weet ik zeker." zegt ze terug en geeft me een kusje voordat ze opstaat om zichzelf te gaan klaarmaken voor de dag. "zou ik nu of straks leuke outfit aan doen want ja we hebben nu alleen maar ontbijt beneden." zegt ze. "schatje doe gewoon nu iets confortabels aan want ik doe gewoon een joggings broek en een hoodie aan. En dan doe je straks als we terug komen wat anders aan als je dat dan wilt. Maar alsnog maakt het mij allemaal niet uit wat je aan hebt want in mijn ogen zie je in alles heel goed uit." zeg ik. Marissa vind het een goed idee en doet een sport legging aan en zoas altijd weer een hoodie van mij. Als we allebei klaar zijn lopen we naar beneden om te ontbijten.
JE LEEST
Crazy about you
FanfictionHallo, dit verhaal gaat over Marissa(19 jaar)die elk jaar naar de GP van Spa gaat samen met haar familie maar als ze daar is ontmoet ze iemand waar ze stiekem een Crush op heeft...... Hopelijk vind je het een leuk verhaal en laat me even weten wat j...