Hoofdstuk 39

152 5 0
                                    

(Charlotte POV)
Na zo'n chill dagje die de jongens hebben gehad en Marissa en ik gesport hebben, zijn we van plan om voor de laatste keer uit eten te gaan voordat iedereen weer naar huis gaat. Het is zo gezellig deze afgelopen dagen en ik kan niet wachten tot we meer van dat soort weken hebben alleen dan eens bij iemand anders thuis ofzo. "Charlotte zullen we een beetje matching gaan?" Vraagt Marissa van uit haar en Lando's kamer. We zijn ons nu aan het klaar maken voor vanavond. Iedereen besluit zich netjes aan te kleden en om er toch nog een gezellige avond ervan te maken. Na een tijdje hebben Marissa en ik beide onze outfit gevonden en doen we het gelijk aan.

(Mijn outfit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Mijn outfit.)

(Marissa haar outfit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Marissa haar outfit.)
Dan lopen we naar beneden om te kijken wat de boys er van vinden. Als we beneden komen zitten ze nog steeds op de bank in hun chill kleding. "Wat vinden jullie ervan?" Vraag ik nieuwsgierig naar de mening van de boys maar vooral die van Charles. "Ik vind het heel mooi eigenlijk nog zoals alles dat je aan trekt." Zegt Charles en staat op om mij een kusje te geven. "Dat zijn plus punten!" Roept Max lollig. Iedereen moet lachen. Ook Lando vind Marissa haar outfit leuk en de boys vinden het vooral leuk dat we matching zijn. "Maar is het niet tijd dat jullie je ook gaan klaar maken?" Vraagt Marissa maar ze bedoelt eigenlijk dat ze nu moeten opschieten want we willen gaan. Je ziet de boys allemaal als een gek naar boven lopen. Marissa en ik moeten lachen en gaan zitten op de bank terwijl we wachten op de boys. Na een tijdje komen ze een voor een de trap afgelopen alsof het een modeshow is en we hun moeten beoordelen. Als aller eerste komt George.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Crazy about youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu