Hoofdstuk 6

307 6 2
                                    

(Marissa POV)
Zaterdag:
Het is 4:00 in de nacht en ik schrik wakker van een nachtmerrie. Het ging erover dat ik Werd aan gevallen door allerlei fans van Lando en dat ik hem zou verliezen enz. Niet een hele fijne droom maar nadat ik wakker geschrokken was wist ik dat het een droom was. Toen ben ik dicht tegen Lando aan gekropen en ben weer in slaapgevallen...

Lando en ik hebben uitgeslapen na zo'n vermoeiende dag gisteren. Het is nu 12:00 en we hebben besloten om ergens in de stad te gaan lunchen. Daarna gaan we nog gezellig shoppen.

Als we weer thuis zijn aan gekomen gaan we gewoon chillen en onze serie, die we zijn begonnen in Spa tijdens het race weekend, kijken op de bank.

De rest van de dag hebben we niks anders gedaan dan geknuffeld, serie gekeken en gechilld.

Maandag:
Het weekend ging zo snel voorbij en zondag hebben we niet veel gedaan. We zijn gaan kijken bij een voetbal wedstrijd van mijn broer. Het is nu maandagochtend want ik moet naar school. Als ik klaar ben met me klaar maken loop ik nog naar Lando toe want die ligt nog half te slapen in mijn bed. "Heyy schatje, ik ga nu naar school en dan ben ik om half 1 weer terug." Zeg ik tegen hem als ik hem een beetje wakker maak om hem nog een kusje te geven. "Is goed, tot straks en succes op school." Zegt hij met een slaperige stem.

Na een lange schooldag kom ik dan eindelijk thuis. Lando zit aan de eettafel met mijn ouders te praten en als ik binnen kom zie ik dat de tafel is gedekt. We gaan samen lunchen. "Hallo, ik ben er weer. Ohh wat gezellig gaan we samen lunchen?" Vraag ik. "Ja, zet je spullen lekker aan de kant en kom er gezellig bij zitten." Antwoord mijn moeder. Ik zet mijn spullen neer en loop naar Lando die al op is gestaan om me een knuffel en een kus te geven. "Ik heb je gemist" zegt hij. "Ik jou ook. Ik had liever geen school gehad en gewoon lekker de dag met jou besteed." Zeg ik terwijl ik aan tafel ga zitten. "Maar het is voor een goede baan later, dus dan is het niet heel erg." Zegt Lando. "Ja klopt maar het is nog steeds vermoeiend." Antwoord ik terug. "wil je misschien in de F1 werken?" Vraag hij. "Ja ik was er al aan het denken voordat ik jou ontmoeten, maar ik weet het nog niet." Zeg ik.
Als we klaar zijn met lunchen gaan Lando en ik gezellig wandelen met de hond. "Wat is haar naam ook alweer?" Vraagt Lando. "Bella(de naam van de hond)." Antwoord ik. "Oh ja, ik vind dat echt een mooie naam" zegt hij. "Ja, ik was misschien aan het denken om later mijn kind zo te noemen als ik natuurlijk een dochter krijg." Zeg ik. "Ja dat zou ik ook wel willen. Hoeveel kinderen wil je later?" Vraagt Lando. "Ik wil sowieso 2 maar misschien dat ik nog een 3de zou willen maar dat weet ik niet zeker." Antwoord ik. "Mag ik je eerlijk wat zeggen?" Vraagt Lando. "Uhmm ja natuurlijk mag dat, altijd." Antwoord ik. "Ik hoop dat we heel lang bij elkaar blijven en dat we later een gezin starten. Jij bent voor mij mijn droommeisje en ik zou met niemand anders een toekomst willen." Zegt hij. " ahww dat is heel lief en ik zat precies hetzelfde te denken." Zeg ik terwijl ik hem een kusje geef dat snel uitloopt in een zoen die dan weer snel word verstoord door de hond.
Na nog lekker gepraat te hebben tijdens het wandelen gaan Lando en ik naar een feestje zodat hij mijn vrienden en vriendinnen kan ontmoeten.
Ik heb een zwarte strakke jurk aan gedaan. Als Lando de badkamer binnen komt, komt hij gelijk op me af en geeft me een kus terwijl hij zijn armen om mijn heen doet "je ziet er zo sexy en knap uit." Zegt hij. "Dankjewel schatje, jij ziet er ook heel knap en sexy uit zoals altijd." Zeg ik als hij me los laat en me nog een laatste kusje geeft.

Als we daar aankomen maakt mijn beste vriendin Mirthe de deur open. "Heyyyyy!!" Zeggen we tegenlijk als we elkaar een knuffel geven. "Dit is Lando." Zeg ik "hoi leuk je te ontmoeten." Zegt mirthe op haar beste Engels. "Ja leuk eindelijk vriendinnen van marissa te ontmoeten." Zegt Lando. "Uhmm Marissa, had jij niet een hele grote crush op hem." Zegt ze terwijl we naar binnen lopen. "Ach nee das helemaal niet waar." Zeg ik akward. "Jaaa had je wel!!" Schreeuwt ze. "Jaja ik weet het nu wel en kijk eens met wie ik nu dan ben. Het is me toch gelukt. Maar hij is zo'n lieve jongen." Zeg ik. Het gesprek was wel in het Nederlands zodat Lando er niet veel van kon verstaan. "Waar hadden jullie het over?" Vroeg Lando. "Ja dat leg ik je straks wel uit." Zeg ik terug. Als we verder lopen zien we 3 jongens zitten en een paar meisjes. Als Lando zichzelf heeft voor gesteld aan iedereen gaan we gezellig praten over van alles en nog wat, lekker muziek luisteren enz. We hebben bijvoorbeeld gesproken over F1 en over hoe Lando en ik elkaar ontmoet hebben....

Na een hele gezellige avond gehad met al mijn vrienden en vriendinnen. Gaan Lando en ik naar huis. "Heb je het leuk gehad?" Vraagt ik. "Ja ik vond ze allemaal heel gezellig." Antwoord hij. "Maar waar hadden jij en mirthe het over in het begin?" Vraagt hij. "Nouuu het was zo dat ik een paar jaar terug een hele erge crush op je had. Die was uiteindelijk weg gegaan en toen ontmoette ik je echt en ben ik je gaan leren kennen. Ik wist meteen dat ik je leuk vond en hoopte stiekem ook jij mij want je was zooooo aardig en heel gezellig+ je bent heel knap." Zeg ik. "Ohw dus marissatje had een crush op mij, oeeehhhh." Plaagt hij me en we moeten beide lachen. Als we weer thuis zijn aan gekomen gaan we gelijk naar bed want het is al best laatst zijn beide helemaal kapot. "Ik vond het gezellig vandaag." Zeg ik als we in bed liggen. "Ja vond ik ook, ik ben blij dat we samen zijn en dat ik mijn dagen samen met jou mag besteden." Antwoord hij. "Lando?" Vraag ik. "Ja?" Zegt hij. "I love you" zeg ik. "I love you more." Antwoord hij en geeft me een kus.
Na een lange make-outsessie liggen we lekker te knuffelen en vallen we lekker in slaap.

(Ik probeer zo veel mogelijk te schrijven en dan te plaatsen. Soms gaat dit niet met school omdat ik het te druk heb, maar ik doe mijn best. Hopelijk vinden jullie het een leuk verhaal. Dus laat maar weten wat julli er van vinden en wat ik eventueel beter kan doen.

Groetjes Marissa xx)

Crazy about youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu