(Lando POV)
Gisteravond was laat geworden maar het was wel een hele leuke avond. Toen we terug kwamen van het restaurant kwamen we Charles en Pierre tegen. Die gingen richting de hotel kamer van Charles en toen we ze tegen kwamen vroegen ze of we mee gingen. Marissa zei gelijk ja maar ik moest er nog over nadenken want ik vertrouw die Pierre niet echt. Ze keek me toen met puppy oogjes aan dat ik geen nee kon zeggen dus zijn we met zijn 4e naar Charles zijn hotel kamer gegaan.
Kort samengevat het was een hele gezellige avond en Pierre bleef van Marissa af. Ze hadden wel gewoon leuk gepraat maar er was geen rede voor jaloezie. Toen Marissa en ik uiteindelijk terug in onze eigen hotelkamer kwamen, gingen we gelijk naar bed want we waren kapot na zo'n dag. Marissa heeft inderdaad mijn dag beter gemaakt na zo'n depressieve Kwalificatie dag. Hopelijk gaat de race morgen beter.Zondag:
Het is raceday. Als ik wakker word van zo'n rot geluid kijk ik gelijk naast me. Het is mijn wekker. Ik zet hem uit en draai dan naar de andere kant van mij en zie dat Marissa ook wakker is geworden van de wekker. "Goedemorgen babe." Zeg ik en ik geef haar een kusje. "Goedemorgen." Antwoord ze terug. "ik heb over een uur een meeting dus ik ga nu even douchen en dan ben ik er van door." Zeg ik en stap uit het bed. "Is goed." Antwoord ze en draait zich weer om zodat ze nog even verder kan slapen. "Zie ik je straks? Wel ruim voordat de race begint want ik wil nog even knuffelen." Zeg ik met een schattig stemmetje. "Ja is goed." Zegt ze met een glimlach en ik geef haar nog snel een zoen voordat ik ga douchen.
Na een tijdje ben ik klaar met douchen en mezelf klaar maken. Dan loop ik terug de slaap kamer in om mijn McLaren hoody te pakken en zie ik dat Marissa weer in slaap is gevallen. Ik zie op haar nachtkastje een papiertje liggen en schrijf daar een lief berichtje op. Ze kan dat dat lezen als ze wakker word.Het briefje:
Heyy babe, ik ben weg naar het circuit voor een team meeting. Ik hou heel veel van je en ik kan niet wachten tot ik je straks weer kan zien.
2 secondes zonder jou, voelt als 2 maanden.
Ik mis je nu al :((-xxx- Lando
Als ik dat geschreven heb, leg ik het neer op haar nachtkastje naast haar telefoon. Ik geef haar nog een kusje op haar voor hoofd voordat ik ga. Als ik dan al mijn spullen heb vertrek ik naar beneden waar Charlotte(mijn PR) al staat te wachten op mij zodat we naar het circuit kunnen gaan.
(Marissa POV)
Na een tijdje word ik wakker en draai ik me om, om te kijken op mijn telefoon hoelaat het is. Dan zie ik een briefje naast mijn telefoon liggen. Ik lees het. Na de eerste regel al te lezen verschijnt er een grote, brede glimlach op mijn gezicht. Wat is hij toch een schatje. Na dat ik dat briefje heb gelezen leg ik het weer weg en pak ik mijn telefoon om Lando te appen dat ik wakker ben en dat ik er zo aan kom. Het is namelijk 12:00 en over 3 uur begint de race. Voor dat ik op het circuit ben is het waarschijnlijk al 13:00/13:30. Dan ga ik me klaar maken. Als ik dan een taxi heb rijd ik naar het circuit. Ik heb de hele dag nog niks gegeten maar ik bestel daar wel wat eten. Als ik eindelijk na een tijdje op het circuit ben app ik Lando gelijk. Dan pak ik mijn pasje en loop de paddock in. Meteen zie ik Lando op me afrennen. "Ik heb je zo gemist!" Zegt hij terwijl hij me optilt van blijdschap omdat ik er ben. "Ik jou ook maar ik ben er gelukkig nu." Antwoord ik. "Heb je al gegeten?" Vraagt hij. "Nee nog niet want ik was van plan om hier wat te eten." Antwoord ik. "Is goed. Dan gaan we gezellig samen lunchen."Vertel hij met een brede glimlach. Dan pakt hij mijn hand vast en lopen we naar een stens kraampje. "Dus hoelaat moet je weer aan het werk voordat de race begint?" Vraag ik als we eindelijk zitten te eten. "Oh pas om half 3 dus we hebben genoeg tijd." Antwoord hij. "Ah fijn." Zeg ik terug. "Zullen we na het eten dan lekker gaan knuffelen in mijn driversroom?" Vraagt hij dan opeens. "Uhm ja is goed." Antwoord ik. "Je hebt me dus echt super erg gemist hè." Zeg ik terwijl ik moet lachen. Lando kijkt mij series aan en zegt met een schattig stemmetje dat hij mij inderdaad erg heeft gemist. Ik geef hem een kusje en dan eten we lekker verder.
JE LEEST
Crazy about you
FanfictionHallo, dit verhaal gaat over Marissa(19 jaar)die elk jaar naar de GP van Spa gaat samen met haar familie maar als ze daar is ontmoet ze iemand waar ze stiekem een Crush op heeft...... Hopelijk vind je het een leuk verhaal en laat me even weten wat j...