Hoofdstuk 26

154 5 0
                                    

(Charlotte POV)
We zitten gezellig te lachen en te praten met de taxi chauffeur. "Hoe oud ben je eigenlijk?" Vraagt Marissa ineens. "Ik? Ik ben 23." Antwoord hij. "Zie je nou wel dat hij jong is." Fluistert Marissa in mijn oor. We moeten lachen en praten gezellig verder. Uiteindelijk zijn we aan gekomen bij ons hotel en we betalen die jongen. "Dankjewel voor de taxi rit." Zeggen we. Hij lacht en geeft ons uiteindelijk een papiertje met zijn nummer erop. Dan stappen Charlotte en ik lachend uit en gaan stuk omdat hij ons zijn nummer heeft gegeven. "Ik kan niet wachten om dit aan Charles en Lando te gaan vertellen." Zegt ik nog steeds lachend. "Ja dat is wel echt hilarisch. Ik heb nog nooit zo'n taxi rit meegemaakt." Zegt Marissa terwijl ze al een beetje bij gekomen is van het lachen. In de lobby komen we Pierre tegen. "Hey, wat doe jij hier? Heb jij geen interviews?" Vraagt Marissa. "Hoii, nou ik ben uitgevallen bij Q1 omdat we motor problemen hadden/hebben." Antwoord Pierre. "Ah balen." Zeggen Marissa en ik tegenlijk. "Moet je morgen achteraan starten?" Vraagt Marissa. "Ja want we gaan een nieuwe motor erin zetten." Antwoord Pierre. "Ja dat is heel erg balen." Zegt Marissa terwijl ik sta te luisteren naar hun gesprek. "Zullen we gaan?" Vraag ik aan Marissa. "Ja is goed." Antwoord ze snel en kijkt weer terug naar Pierre. "Nou ik wens je heel veel succes morgen." Zegt Marissa en raakt zijn arm even aan uit medelijden. Ik merk dat Pierre het wel leuk vind als Marissa hem aan raakt. Dan lopen Marissa en ik weg. Ik kijk nog even achter me en zie dat Pierre zich zelf omdraait omdat hij erachter kwam dat ik keek. "Heyy Marissa?" Zeg ik. "Ja." Antwoord ze. "Volgens mij vind Pierre je leuk." Zeg ik tegen haar. Ze kijkt me verbaasd aan. "Hoezo denk je dat." Vraagt ze. "Nou toen jij zijn arm aan raakte keek hij alsof hij vlinders in zijn buik kreeg en net toen we weg liepen keek hij je na. Hij vindt je zeker weten leuk." Vertel ik. "Nee dat is gewoon toeval. Hij vindt mij echt niet leuk." Antwoord ze een beetje afkeurend. "Tja dan niet maar ik heb je gewaarschuwd." Zeg ik en we lopen verder. Dan komen we aan bij Marissa en Lando hun hotel kamer. "Lando zei ook al iets van dat Pierre me leuk vindt of nou ja hij zei dat Pierre constant met mij aan het flirten is en dat hij mij wilt afpakken van hem." Vertelt Marissa terwijl we de hotel kamer naar binnen lopen. "En wat zei je tegen hem?" Vraag ik als ik op de bank plof. "Ik zei dat het niet zo is en dat hij minder jaloers moet doen want dat was hij heel erg. Hij was zelfs zo jaloers dat hij gemeen tegen Charles deed en een boos reageerde tegen mij." Vertelt ze. "Nou meid, misschien is het wel echt zo. Pierre vindt je leuk." Vertel ik haar. "Nou ik hoop het niet want ik vind onze vriendschap zo leuk." Zegt ze terwijl ze naast mij komt zitten op de bank. "Dus wat voor film wil je kijken?" Vraagt ze erna. "Uhmm....die!" Zeg ik terwijl Marissa door Netflix heen scrolt. "Okey, dat word dan de film After." Zegt Marissa en zet hem aan. Dan staat Marissa snel op en pakt wat lekkers erbij, ook pakt ze een dekentje. Als we dan eindelijk helemaal klaar zitten begint de film. Wat een timing hahah. 

(Lando POV)
Ik ben klaar met alle interviews en ben opzoek naar Charles. Charles en ik gaan namelijk samen terug naar het hotel. Marissa en Charlotte zijn namelijk in het hotel film aan het kijken. Ik loop nu door de paddock richting Ferrari. Op dat moment komt Charles de motor home uitlopen. "Klaar?" Vraag ik als hij naar me toe komt. "Jazeker." Antwoord Charles. "Zullen we anders nog even langs een bloemen winkel/de winkel gaan en een bosje bloemen te halen?" Stel ik voor als idee. "Ja is goed. Dat is een goed idee en ik denk dat ze er heel blij mee zullen zijn." Antwoord Charles. Dan lopen Charles en ik uit de paddock en lopen naar de dichtstbijzijnde winkel. Daar komen we 2 bosjes bloemen. Ene voor Marissa en de andere voor Charlotte. Als we dan naar buiten lopen staat de taxi al klaar. Die brengt ons naar het hotel. Deze taxi chauffeur is echt aardig en ziet een niet oud uit. "Dus wat is je naam?" Vraagt Charles. "Alexandro." Antwoord de aardige taxichauffeur. "En hoe oud ben je als ik mag vragen?" Vraag ik. "23." Antwoord hij. "Zie je nou wel, ik zei toch dat hij niet zo oud is." Fluister ik in Charles zijn oor. "Ik had vandaag al 2 meisjes bij dit hotel afgezet." Zegt alexandro als we bij het hotel zijn aangekomen. "Ja dat zouden onze vriendinnen kunnen zijn." Zeggen Charles en ik tegenlijk. "Hoe heten ze dan?" Vraagt hij. "Marissa en Charlotte." Antwoord ik. "Ja die twee meiden heb ik hier heen gebracht. Wat waren ze van jullie?" Vraagt hij nog even. "Een van die twee is mijn vriendin en de andere is zijn vriendin." Antwoord Charles. "Oh okey, nog een fijne dag dan." Zegt hij en wij stappen uit. "Wat een rare maar aardige jongen was dat." Zeg ik tegen Charles. Hij knikt instemmend. Dan lopen we de lobby van het hotel in en gelijk door naar de hotel kamer van Marissa en ik. Marissa had namelijk geappt dat ze daar zijn. Als we daar aankomen kloppen we op de deur met onze bosjes bloemen in de handen.....

Crazy about youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu