(Er kunnen seksuele dingen in voor komen!)
(Lando POV)
Marissa en ik zijn eindelijk aan gekomen bij 'de afterparty'. Als we naar binnen lopen komt Daniël op Marissa af en geeft haar een dikke knuffel. Ik merk dat ik een beetje jaloers ben maar ik laat het niet merken. Marissa feliciteert Daniël met zijn winst. Daniël laat Marissa nog steeds niet los en als hij haar eindelijk los laat geeft hij haar een kus op de wang. Nu word ik nog jaloerse maar laat het niet merken want die gast is dronken. Ook ik feliciteer hem met zijn winst als hij Marissa heeft los gelaten. Hij feliciteert mij op mijn eerste P2 in formule 1. Daarna loopt hij wel naar andere mensen toe. "Volgens mij is hij een beetje dronken." Zegt Marissa lachend. "Een beetje? Heel veel." Zeg ik lachend en dan lopen we naar Zak en Andreas. Ook zij feliciteren we nog een keer met de P1 en P2. Dan gaan we een rondje maken om iedereen van het team te begroeten. Ik pak Marissa haar hand vast en laat hem de hele avond niet meer los. Zo laat ik zien dat ze van mij is. En beter dat Daniël die heel dronken is van haar af blijft anders zwaait er wat. De avond verloopt heel goed en het is super gezellig! Ik merk dat Marissa het ook naar haar zin heeft. Ik ben zo blij dat ze goed kan opschieten met iedereen van McLaren en ook van formule 1. Marissa staat de hele avond bij mij of met Charlotte(mijn PR) te dansen en te feesten. Ik zit het me op een afstandje te bekijken en verken haar lichaam van top tot teen. "Eh! Kan je het zien?" Vraagt iemand me en komt naast me staan. Ik kijk verbaast om en zie dat het John is(mijn personal trainer). "Huh, hoe bedoel je?" Vraag ik nog steeds verbaasd en moet lachen. "Ja ik zie je wel staren naar je vriendin haar lichaam terwijl ze staat te dansen samen met Charlotte." Zegt hij lachend. "Tja het is mijn vriendin hè en ik mag kijken wanneer ik wil." Zeg ik lachend terug. "Jaja dat begrijp ik. Zou ik ook doen als ik een knappe vriendin heb maar ja jammer genoeg blijf ik single voor mijn hele leven." Zegt hij toch een beetje sad. "gast, geloof me. Ik dacht ooit ook dat ik single zou zijn voor mijn hele leven enzo maar kijk waar ik nu ben en wat voor knappe vriendin ik heb. Nooit gedacht dat ik zo'n knappe meid kon krijgen." Zeg ik nog steeds verbaasd omdat ik echt een geweldige vriendin heb. Ik zie Daniël op Marissa af stappen terwijl ze nog steeds aan het dansen is met Charlotte. Ik ren snel de dansvloer op en dans leuk met Marissa mee. Dan merk ik dat Daniël achter uit stapt en weg loopt. Hij is zeker van gedachte veranderd. Charlotte laat ons alleen en Marissa blijft door dansen. Ik ga achter Marissa tegen haar aan staan/dansen en ze duwt haar kont tegen mij aan terwijl ze achter zich kijkt. We blijven door dansen en ze doet haar arm om mijn nek terwijl ze nog steeds met haar kont tegen mij aan danst. Ik merk dat het niet langer meer goed gaat daar beneden en stop. Ik neem haar mee aan haar arm naar een privé plekje. Ergens waar geen mensen of muziek is. Als we daar aankomen druk ik mijn lippen meteen op die van haar. "Jij bent zo gemeen." Zeg ik terwijl ik haar onschuldige gezicht zie. "En hoezo dat dan........daddy?" Fluistert ze ondeugend. Terwijl ze haar hand op mijn broek legt. Ik kuch van ongemakkelijkheid omdat ik nou ja een stijve heb. "Zullen we maar naar het hotel gaan?" Vraagt ze ondeugend. "Uhm lijkt me een goed plan." Zeg ik. Dan lopen we snel terug naar iedereen om ze gedag te zeggen. Als ik bij John aan kom met Marissa haar hand in de mijne zeggen we gedag. "Je hebt het goed voor elkaar daar beneden." Zegt hij lachend. Ik lach ongemakkelijk terug. "Nou doei hè." Zeg ik snel. Dan lopen Marissa en ik snel naar de taxi en rijden terug naar het hotel. Als we er aan komen betalen we snel de taxi en lopen we het hotel binnen. Op dat moment komen we Pierre tegen. Net juist degene die ik niet wilde zien. "Heyy, hoe gaat ie? Nog gefeliciteerd met je P2 Lando. Nog lekker na gefeest?" Zegt/vraagt hij vrolijk. "Thx man." Zeg ik. "Ja we komen net terug van de 'afterparty'." Antwoord Marissa. "Uhm ja nou ik ga maar weer eens want volgens mij hadden jullie haast." Zegt Pierre ongemakkelijk en ik merk gelijk dat hij door heeft dat ik een stijve heb dus ik verberg het een beetje ongemakkelijk. Dan zegt Marissa hem nog gedag en we haasten ons verder naar boven. Toen we weg liepen hoorde ik Pierre nog na lachen. Zou ik ook doen als ik zo'n situatie van zijn kant zou meemaken. HAHA! Zodra de hotel kamer deur open gaat zoen ik Marissa en loop langzaam zoenend onze hotel kamer binnen. De deur duw ik dicht met mijn been en til haar op en leg haar dan voorzichtig op bed. Marissa shopt haar schoenen uit en trekt haar trui over haar hoofd terwijl ik hetzelfde doe. Dan wrijft ze met haar handen over mijn sixpack en vind haar weg naar de knoop van mijn broek....
JE LEEST
Crazy about you
FanfictionHallo, dit verhaal gaat over Marissa(19 jaar)die elk jaar naar de GP van Spa gaat samen met haar familie maar als ze daar is ontmoet ze iemand waar ze stiekem een Crush op heeft...... Hopelijk vind je het een leuk verhaal en laat me even weten wat j...