Hoofdstuk 47

142 7 0
                                    

(Lando POV)
Marissa en ik zitten nu in de auto onderweg naar Marissa haar favoriete restaurant(dus een Italiaans restaurant). De weg naar het restaurant zijn we beide stil. Als we daar aan komen en we uitstappen komen allerlei fans op mij af. "Lando mag ik met je op de foto??" Vraagt een jong meisje. "Ja hoor." Antwoord ik en ga snel met de meeste mensen op de foto en geef mijn handtekening. Dan pak ik Marissa haar hand vast en loop ik snel door het restaurant binnen. "Sorry dat het zo lang duurde." Zeg ik. "Oh ja maakt niet uit. Dat is nou eenmaal wat je krijgt als je met een Formule 1 coureur een relatie hebt." Antwoord ze lachend terug. Dan lopen we naar de Balie en zeg ik dat we gereserveerd hebben. "Op Welke naam?" Vraagt de mevrouw achter de balie. "Norris.....Lando Norris." Antwoord ik vriendelijk terug. "Ah hier! Ja volgt u mij maar." Zegt ze na een tijdje en Marissa en ik volgen haar netjes naar een tafel. Dan gaan we zitten en er word gelijk gevraagd of we wat drinken willen. "Doe mij maar een ice tea green." Antwoord Marissa en kijkt daarna mij aan. "Mij een cola alstublieft." Antwoord ik dan. Marissa en ik praten erna gezellig verder en bestellen eten. Ik natuurlijk pizza Hawaï en Marissa natuurlijk pasta.
Na een lange tijd gezellig gepraat te hebben en genoten te hebben van ons eten gaan we nu naar huis. Maar voordat we naar huis gaan vragen we nog even aan iemand van het personeel of hij/zij en foto van ons tweetjes kan maken.

Dit is de foto geworden!(gebruik maar je fantasie en denk maar dat het Lando en Marissa zijn)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is de foto geworden!(gebruik maar je fantasie en denk maar dat het Lando en Marissa zijn)

Dan lopen we naar de auto en rijden we gelijk door naar huis. Thuis aangekomen, gaan Marissa en ik gelijk douchen. Dat doen we dan gezellig samen. Het is altijd zo leuk en liefdevol om samen te douchen. Ma het douchen duiken we gelijk in bed om film te kijken. We zijn beide best moe dus vandaar dat we in bed film kijken. Morgen moeten we vroeg op want we vliegen weer naar huis. Na een uurtje kijk ik naast me en zie ik dat Marissa al in slaap is gevallen. Mijn ogenleden worden ook zwaar dus ik zet de tv uit en doe al het licht uit. Vervolgens ga ik ook slapen.

De volgende ochtend(maandag):
De wekker gaat en het is dus tijd om op te staan want we vliegen vandaag terug naar mijn huis. Deze week word wel leuk want ik heb als verassing voor Marissa geregeld dat haar ouders, broer(en zijn vriendin) en haar oma kunnen komen naar Groot-Brittannië. Ik heb een hotel voor ze geregeld dus dan kunnen ze een paar dagen lekker verblijven en kunnen we leuke activiteiten gaan doen. Marissa weet hier nog niks vanaf gelukkig.

De hele ochtend verliep goed en het vliegen ook. We zijn nu eindelijk aan gekomen thuis en liggen gelijk op bed. We zijn allebei zo moe en denken dat we vandaag maar gewoon eten gaan bestellen want we zijn allebei te moe om te koken. We liggen dus nu in bed zo als altijd onze serie aan het kijken. Ik kijk naast me en zie dat Marissa ligt te slapen en ik kruip dichter tegen haar aan. Ik knuffel haar stevig en geef haar een kusje op haar wang. Ze wordt er een beetje wakker van en draait zich om naar mij. Terwijl ze met spleet ogen mij aan kijkt moet ik lachen. "I love you." Zeg ik dan. "Love you to." Zegt ze en sluit haar ogen weer. "Hoelaat wil je eten?" Vraag ik dan. "Uhm over een uurtje?" Stelt ze voor. "Is goed." Antwoord ik en doe dan ook mijn ogen even dicht. Het duurt dan niet lang voordat ik ook lig te slapen.
Na anderhalf uur word ik wakker gemaakt door Marissa. "Hey babe, zullen we eten gaan bestellen?" Zegt ze. "Uhm ja is goed." Antwoord ik en pak mijn telefoon van het nachtkastje. "Wat wil je eten?" Vraag ik.

Na een tijdje is het eten er eindelijk en zitten we beneden in onze chill kleding aan tafel te eten. "Wat gaan we deze week doen?" Vraagt Marissa dan ineens. Ik moet glimlachen maag ik kan nog niet zeggen wat we gaan doen maar morgen avond komt haar familie aan. "Uhm geen idee, ik denk niet veel bijzonders." Zeg ik dan om te zorgen dat ze niks door heeft. "Oh okey." Antwoord ze dan. "Zullen we gaan golfen ofzo?" Vraagt ze dan. "Ja zou kunnen maar dat zien we dan op de dag zelf wel." Antwoord ik. "Ja is goed." Zegt ze en we eten verder.

Na het eten gaan we op de bank liggen met allemaal dekentjes en Netflix op. We kijken zoals altijd gewoon weer onze serie en dat gaat zo lang door tot dat we beide moe zijn en naar boven gaan.

(Het gaat nog steeds niet goed met mijn blessure maar ik heb een hoofdstuk kunnen schrijven. Hopelijk vinden jullie hem wel leuk.

Groetjes Marissa)

Crazy about youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu