Hoofdstuk 22

179 5 0
                                    

(Lando POV)
De tweede vrije training ging best goed. Ik eindigde P4 achter Lewis, Bottas P2 en Max p1 dus deze vrije training is goed verlopen. Terwijl ik terug de pits in rij kan ik niet wachten tot ik Marissa weer kan knuffelen en dat ze me kan vertellen over hoe het in de stad was. Ze was samen met Charlotte(de vriendin van Charles) gegaan en ik ben benieuwd of ze het gezellig hebben gehad. Als ik weer terug ben in de pitbox, en mijn helm en alles heb af gedaan, heb ik nog een vergadering over de informatie die we vandaag te weten zijn gekomen, de strategie voor morgen(de kwalificatie) en over nog meer dingen. Als de lange dag er dan eindelijk op zit kan ik met mijn schatje uiteten en gezellig praten over haar dag. "Heyy babe." Zegt ze als ik aan kom lopen. "Klaar voor ons etentje?" Vraag ik. "Ja we moeten ons wel nog even omkleden." Zegt ze. "Ja daar ben ik het helemaal mee eens en ik ga ook douchen want ik ben helemaal bezweet. Ga je mee douchen?" Vraag ik als we het hotel binnen lopen. "Ja is goed. Ik ben ook helemaal bezweet door het rondlopen in de hitte." Zegt Marissa. "Nou is goed. Dan gaan we eerst douchen en dan ons klaar maken. En als we dan klaar zijn kunnen we eindelijk uit eten gaan." Zeg ik. Als we dan lekker gaan douchen praten we over van alles en nog wat. Ook vertelt Marissa een beetje over haar dag. Als we klaar zijn met douchen laat Marissa haar nieuwe kleding die ze vanmiddag gekocht heeft zien. "Vind je het leuk?" Vraagt ze. "Jazeker!" Zeg ik enthousiast. "Ik heb nog een jurkje maar die ga ik vanavond aan doen dus die krijg je zo te zien." Zegt ze. Nu word ik nog enthousiaster. Terwijl Marissa zich op de badkamer klaar maakt, kleed ik me om.

Ik heb dit aan en vind het echt wel netjes

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik heb dit aan en vind het echt wel netjes. Marissa had het voor me in gepakt. Ze heeft een goede smaak als het aan komt op kleding stijl. "Ben je klaar?" Roep ik wachtend tot Marissa de badkamer uit komt. "Ja bijna." Roept ze terug. "Ik moet nog even mascara op doen." Zegt ze. Dan is ze eindelijk klaar. "Ready?" Vraagt ze voordat ze de deur open maakt. "Jazeker. Ik ben al de hele tijd aan het wachten tot mijn knappe vriendin naar buiten komt lopen en mij eindelijk haar nieuwe jurkje laat zien." Vertel ik met een brede glimlach op mijn gezicht. "Okey ik kom." Zegt ze en de deur gaat open. Ze komt naar buiten gelopen en ik ben gewoon sprakeloos. Ik bewonder haar hele lichaam.

Dit is de jurk die Marissa aan heeft!"Niet leuk?" Vraagt ze onzeker

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is de jurk die Marissa aan heeft!
"Niet leuk?" Vraagt ze onzeker. "Jawel echt wel. Sorry schatje maar ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Je ziet er zo knap, sexy en leuk uit dat ik er gewoon sprakeloos van word." Vertel ik. "Ahww schatje." Zegt ze en geeft me een kusje. Mijn handen blijden over haar rug naar beneden en ik stop bij haar kont. Ik knijp er effe in. "Lekkerding van me." Zeg ik. Marissa moet er om lachen. "Waar heb ik jou toch aan verdient. Nooit gedacht dat ik zo'n knappe vriendin kon krijgen en jij moet het met een lelijke jongen doen zoals ik." Zeg ik. "Ah schatje das echt lief maar jij ben ook heel knap. Alle meiden van de hele wereld willen iets met jou. Ze zijn zo jaloers op mij." Zeg ik. "Zullen we nu maar uit eten gaan want anders word het een beetje laat." Zeg ik lachend. "Ja is goed." Zegt Marissa lachend terug. Als we beneden in de lobby zijn komen we Pierre tegen. Ik merk dat hij zijn ogen niet van Marissa kan afhouden en word jaloers. "Heyy Marissa, Heyy Lando." Zegt Pierre vrolijk. We zeggen gewoon Heyy terug. "En waarom zie je er zo mooi uit? Wat is de gelegenheid?" Vraagt Pierre aan Marissa waardoor ik jaloers wordt. "We hebben een date en we zijn al laat dus we moeten gaan." Zeg ik snel en kort af en neem Marissa mee naar buiten waar de taxi staat te wachten. "Wat was dat nou?" Vraagt Marissa een beetje boos. "Ja zag je niet hoe hij naar je zat te staren." Zeg ik boos terug. "Nee heb ik niet gezien maar alsnog hij deed gewoon aardig en dat wat jij deed was zo onbeschoft. Ik probeer vrienden te maken met de mensen om jou heen zodat ik het gewoon gezellig kan hebben als ik iemand tegen kom en dat verpest je nu. Ik wil gewoon bevriend kunnen zijn met Pierre als dat ik met Charles ben." Zegt ze boos en kijkt uit het raam. We zijn beide stil. Onderweg naar het restaurant voel ik me wel een beetje schuldig. Ik snap ook wel dat ze vrienden om haar heen wilt hebben als ze telkens met mij mee gaat naar de races is andere landen. Dit is onze eerste ruzie en ik weet niet wat ik moet doen. "Schatje?" Zeg ik zachtjes en tik haar aan. Ze blijft boos uit het raam staren. "Schatje het spijt me okey? Ik.....ik....ik was gewoon jaloers. Je bent een geweldige meid die iedereen wenst als vriendin zijnde. En toen ik Pierre zo zag kijken had ik gewoon het idee dat je me zou verlaten voor hem." Zeg ik terwijl ik de tranen in mijn ogen krijg. Marissa draait zich ongerust om. "Gaat het?" Vraagt ze. Dan merkt ze dat ik aan het huilen ben en pakt ze me stevig vast. "Het spijt me." Kan ik steeds alleen maar zeggen. "Het is al goed. Ik begrijp het ook wel en zo'n gevoel heb ik ook soms maar alsnog had je niet zo moeten reageren en vooral niet tegenover mij. Dus beloof me nu alsjeblieft dat je minder jaloers probeert te zijn?" Zegt ze. "Ja is goed, ik zal het proberen. En het spijt me oprecht." Zeg ik en het enige wat Marissa doet is mijn gezicht pakken en mij een zoen geven........

(Ja hoor dat was Lando en Marissa hun eerste ruzie. Het is ook niet altijd makkelijk als je jaloers bent.
Hopelijk vinden jullie dit deel leuk. Laat vooral weten wat je er van vind en of je misschien ideetjes hebt wat je graag in het verhaal wilt lezen.

Xx Marissa)

Crazy about youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu