Hoofdstuk 36

145 5 1
                                    

(Max Verstappen POV)
Het is avond en we liggen gezellig allemaal op de bank een film uit te zoeken. "JA, DIE!" Roept Marissa. "Willen jullie Baywatch kijken?" Vraagt ze snel erna. "Ik vind het prima." Zegt Lando instemmend. Ook Charles, George en Charlotte knikken instemmend. Dan kijkt Marissa mij met puppy oogjes. Ze is echth een schatje en echt mijn beste vriendin in een korte geworden. "Ja is goed." Zeg ik dan. "YESSS!" Juicht Marissa blij en opgelucht omdat ik ja zei. Dan zet Lando de film op en op een gegeven moment komt Zak Efron in beeld en ik zie Marissa al kijken. "Ehhh Marissa! Niet zo kwijlen." Zeg ik voor de grap als ik haar aandacht heb. Dan kijkt Lando ook met een jaloerse blik naar hoe Marissa kijkt. "Ik kwijl helemaal niet." Zegt Marissa onschuldig. Ik vind het alleen maar grappig en ga stuk. "Kijk hoe jaloers die Guy is op Zak Efron!!" Roept George en gaat helemaal stuk. Nu gaat iedereen stuk om Lando zijn jaloerse gezicht. Doordat iedereen zo stuk gaat om Lando zijn gezicht word zijn gezicht rood van schaamte. Wij gaan hierdoor alleen maar meer stuk. "Dit schatje hier is gewoon jaloers op Zak Efron's lichaam." Roept Marissa en alweer gaan we stuk. "Jaja nu is het genoeg. Ga nou maar gewoon de film verder kijken." Zegt Lando erna. We luisteren allemaal en kijken weer verder. De film duurt nog een half uur tot ik ineens hoor dat Marissa iets fluisteren in Lando zijn oor. Lando zijn gezicht kleurt helemaal op en krijgt een brede grijns op zijn gezicht. "Uhum ik ga naar bed want ik ben moe." Kucht Lando als hij op staat. "Ga je mee?" Vraagt hij Marissa. Dan knikt ze en staat ze op. Ik zie dat het bij Lando daar onder wat mis is want zijn broek staat een beetje bol. Ik moet lachen terwijl Marissa en Lando naar boven lopen terwijl ik al weet wat ze gaan doen. Ik schijf naar George en fluister hem wat ik denk/weet wat ze gaan doen en wat ik zag bij Lando. George moet lachen. "They are nasty people." Zegt hij met een lach op zijn gezicht. "Veel plezier lovebirds." Roept George nog na als Marissa en Lando net boven aan de trap zijn. George en ik lachen maar Charles en Charlotte kijken ons aan met een 'waarom lachen jullie?' gezicht. "Ze gaan waarschijnlijk vieze dingen doen." Zegt George en gaat weer helemaal stuk. Ook ik en Charles gaan stuk. "Wat zei je?" Vraagt Charlotte nog want zij verstond het niet. "Ze gaan 'de nasty'
doen." Zeg ik dan om het duidelijker te maken. "Omg" zegt Charlotte die nu helemaal stuk gaan. Ook wij gaan weer allemaal stuk omdat Charlotte zo laat was met lachen. Dan vertel ik ze wat ik net zag en hoorde waardoor ik door had dat ze 'de nasty' gaan doen. We kijken gewoon de film af en daarna gaan we gewoon gezellig praten met een beetje muziek op de achtergrond. "Ahh Lando!" Klinkt er opeens gekreund door het hele huis. We kijken verbaast elkaar en niet snel erna barsten we in lachen uit. Nu worden de kreunen meer en meer. Wij gaan alweer stuk en dan bedenken George en ik een plannetje. "Zullen we naar boven lopen en dan de kamer binnen stormen?" Vraagt George lollig. "Ja is goed!!" Roep ik en we staan gelijk op om de trap op te rennen. Charles en Charlotte blijven gewoon onder zitten. Als we bij de achterste kamer aan de rechter kant komen kloppen we 2x keihard en stormen dan naar binnen. "Ahh gekken! Wat doen jullie hier!" Schreeuwt Marissa terwijl ze haar lichaam verbergt met de deken. Lando was eerst ook een beetje pissig maar nu kunnen ze er beide wel om lachen als we ze vertellen dat je het gekreun door het hele huis hoorde. "Ehh jullie mogen het wel doen enz maar probeer de volgende keer het wat zachter te doen." Zegt George lachend. En dan lopen we beide lachend de kamer uit. Als we dan beneden komen zien we Charlotte boven op Charles zitten en ze zitten te zoenen. "Omg kan niemand hier van elkaar afblijven of het onopvallend doen?" Vraag ik lachend. Charles en Charlotte schrikken en het eerste wat Charlotte doet is van Charles af gaan. "Nou ja jullie doen jullie ding maar. Ik ga drinken pakken." Zegt George en ik knik instemmend en loop met hem mee. Dan komt Lando naar beneden lopen in zijn badjas om ook wat drinken te pakken voor hem en Marissa. "Was it Nice mate?" Vraag ik. "Ja tot dat jullie kwamen." Antwoord hij lachend. "Nou probeer de volgende keer wat zachter te doen." Zegt George lachend, wrijft over Lando zijn haren en loopt door naar de woonkamer om op de bank te gaan zitten. "Eh sorry trouwens maar was het zo luid dan?" Vraagt hij en bied hij zijn excuses aan. "Jaaa het was echt hard maar wel top dat je het fijn hebt gehad man." Zeg ik lachend en loop dan ook naar de bank toe. "Nou dit keer echt Slaaplekker mensen." Zeg Lando dan als hij met 2 glazen drinken weer naar boven loopt. "Slaaplekker." Zegt iedereen terug. Na een tijdje staan Charles en Charlotte op. "Wij gaan ook maar een slapen en dan bedoel ik echt slapen. Niet zoals Lando en Marissa." Maakt Charles ons lachend duidelijk. "Okeyokey dan is het goed." Antwoord George lachend. "Slaaplekker." Zegt Charlotte dan en ze lopen naar hun kamer. "Dusss, ik denk dat ik ook maar ga slapen want ik ben ook moe." Zeg ik dan. "Ja ik ook." Antwoord George en we staan beide op en doen alle lichten uit enzo. Dan gaan we beide naar onze eigen kamer. "Goodnight mate." Zegt George voordat hij zijn eigen kamer in gaat. "Goodnight." Zeg ik terug als ik ook mijn eigen kamer in ga. Als ik me dan heb omgekleed en in bed ga liggen vallen mijn ogen meteen dicht.

(Dat was een beetje een akward moment met Lando en Marissa die 'de nasty' aan het doen waren.

Hopelijk vonden jullie dit deel leuk en vonden jullie het ook leuk om te lezen vanuit Max zijn POV.
Morgen komt weer een hoofdstuk rond 23:00 online.

Groetjes Marissa)

Crazy about youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu