Hoofdstuk 44

144 6 0
                                    

(Lando POV)
Marissa en ik zijn net klaar met eten en lopen nu hand in hand richting de McLaren home(het gedeelte waar ze zijn als ze niet in de pitbox of aan het racen zijn). Als we daar aan komen zien we Charlotte(mijn PR) nog en praat ik nog even met haar over de race straks. Marissa is alvast mijn driversroom in gegaan. In mijn driversroom staat een soort van bank/bed. Als ik dan klaar ben met praten loop ik snel mijn driversroom in want ik verheug me op alle knuffels en kusjes. Wanneer ik mijn driversroom binnen kom zie ik dat Marissa een deken heeft gepakt en al ligt op de bank/het bed. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en kruip er snel bij. "Hey babe." Zeg ik zacht terwijl ik onder de dekens kruip. "Heyy." Zegt ze als ze zich naar mijn kant draait. Ze kruipt helemaal tegen me aan en legt haar hoofd op mijn schouder. We liggen nu lepeltje-lepeltje.

(Zo liggen jullie nu)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Zo liggen jullie nu)

Na een tijdje zijn we beide even in slaap gevallen maar worden we wakker van het geklop op de deur. "Hey Lando, word je wakker?" Fluistert een stem. Als ik dan mijn ogen open doe zie ik dat het Charlotte is. "Uhm ja" zeg ik terwijl ik wakker word. "Je warming-up begint over een half uur." Zegt ze. "Okey." Antwoord ik met een slapende stem. Daarna kijk ik naar Marissa en zie dat ze nog steeds ligt te slapen. Ik maak haar dan ook wakker en zeg dat ik zo moet gaan. "Nu al?" Vraagt ze met een sip gezicht. "Ja sorry schatje maar vanavond kunnen we lekker verder knuffelen okey?" Vertel ik. "Ja is goed." Antwoord ze. "Kom eens hier." Zeg ik en ga boven op haar borst liggen terwijl ik haar stevig vast heb.

(Zo liggen jullie nu voordat Lando weg moet

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Zo liggen jullie nu voordat Lando weg moet.)

"Heyy Lando" zegt Marissa na een tijdje. "Ja?" Vraag ik nieuwsgierig. "I love you and I'm crazy about you Norris." Zegt ze en pakt mijn gezicht vast en gelijk voel ik haar liggen stevig op de mijne drukken.
"I love you more." Zeg ik dan terwijl ik op sta. "Ik kom zo." Zegt ze dan. "Is goed." Zeg ik en ga mezelf klaar maken voor de warming-up.

(Marissa POV)
Na dat ik nog even gelegen heb is het nu echt tijd om van de bank/bed af te komen en mijn vriendje te gaan supporten. Als ik dan Lando zijn driversroom uit loop zie ik Charlotte. "Hey, ga je mee naar de pitbox?" Vraagt ze dan. "Jazeker." Antwoord ik. Dna lopen we samen naar de McLaren pitbox waar Lando al staat te wachten tot hij zijn helm kan op doen. "Hey babe, succes zo meteen." Zeg ik als ik naast hem ga staan en hem nog succes wens voordat hij in zijn auto stapt. "Thx." Zegt hij en geeft me een lange kus. "Okey tortelduifjes nu is het echt tijd dat Lando de auto in gaat." Zegt Zak. Iedereen die het gehoord heeft moet lachen. Zelfs Lando en ik moeten er om lachen. Dan geef ik hem snel nog een kort kusje en loop dan naar Charlotte die al een koptelefoon voor mij heeft. Ik doe hem half op en zie dat Lando zijn helm op heeft. Op dit moment stapt hij in zijn auto.

De race verloopt niet heel soepel en het gaat niet echt goed maar Lando staat nu P7 dus hij heeft 1 plekje gewonnen.

De race verder was niks bijzonders voor Lando. Hij is uiteindelijk P7 geëindigd en ik weet zeker dat hij daar niet zo blij van word. Hopelijk kan ik hem vanavond een beetje opvrolijken als we film gaan kijken en gewoon lekker gaan knuffelen.
Lando stapt zijn auto uit en loopt gelijk door naar zijn driversroom waar hij zich klaar maakt voor de interviews. "Hey babe?" zeg ik voorzichtig als ik zijn driversroom in loop nadat ik hem achterna ben gelopen. "Ja?" Vraagt hij een beetje sad en geïrriteerd tegenlijk. "Het was vandaag een mindere dag maar bij de volgende race gaat het zeker weten wat beter." Beloof ik hem om hem wat op te vrolijken maar het helpt niet echt. Het duurt even voordat hij het verwerkt heeft. Dan is het tijd om naar zijn interviews te gaan, waar hij natuurlijk helemaal geen zin in heeft na zo'n rotdag maar het moet natuurlijk wel.

Verder is er niet echt iets bijzonder gebeurt en hebben we in het hotel room service bestelt. We liggen nu op bed een film te kijken terwijl we liggen te knuffelen. Na een tijdje voel ik mijn oog leden zwaar worden en voor ik het weet lig ik te slapen.

Crazy about youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu