(Lando POV)
Vandaag gaan we gezellig karten met de ouders, broer(en zijn vriendin) en de oma van Marissa. Ik heb er super veel zin in want ik kan karten in mijn eigen kart die ik binnen kort ga uitbrengen. Ik ben benieuwd naar hoe de kart gaat uit zien enzo. "Zullen we gaan schat?" Vraag ik na een tijdje als ik zit te wachten op Marissa die zoals altijd uren bezig is met klaarmaken. "Ik kom." Zegt ze. Na een tijdje komt ze de trap afgelopen in haar sport kleding.(Dit is haar outfitje)
"Looking good babe." Zegt Ik als ik zie dat ze een super leuk sport outfitje aan heeft. "Thx bby." Zegt ze en geeft me een kus. "Zullen we naar het hotel gaan?" Vraagt ze dan. "Ja ik was aan het wachten op jou." Zeg ik lachend. Dan pakken we onze spullen en lopen we naar de auto. Na een half uurtje(30 min) rijden zijn we daar aan gekomen en staan de ouders, Tim(haar broer), annalivia(zijn vriendin) en haar oma, al op ons te wachten. "Klaar om te karten?" Roept Marissa blij. "Jazeker." Roept iedereen enthousiast behalve haar oma en haar moeder want die weet nog niet zeker of ze gaat.
Na dat iedereen in de auto zit rijden we naar het circuit waar ik voor het eerst mijn LN kart ga zien. Ik kan echt niet wachten.Als we daar aan komen word ik voor gesteld aan de mensen die de kart hebben gemaakt en kleden we ons allemaal om en maken we ons klaar om te gaan karten.
Deze LN kart is zo vet en ik ben zo blij dat ik dit kan meemaken en kan doen voor anderen. "Hij is echt zo mooi schat." Zegt Marissa. "Ja hè." Zeg ik vol trots. "Ja ik ben super trots op je." Zegt Marissa. "Ja hij is inderdaad echt super mooi Lando." Zegt haar vader. "Thx Dennis(zo heet de vader van Marissa)." Antwoord ik dan. "Ik kan niet wachten om er in te rijden." Zeg ik. Dat duurde niet lang meer en voor ik het wist zat ik in de kart te rijden op het circuit. Ook Marissa, Dennis, Tim en Annalivia zitten te racen in een kart op het circuit. Het is allemaal zo gezellig. We gaan ook een korte Kwalificatie en race houden.
Als we de kwalificatie hebben gehad gaan we even gezellig lunchen. We praten dan gezellig over van alles en nog wat.
(I know het zijn Kelly en Max maar beeld je maar effe in dat het Marissa en Lando zijn!!)
Het is gewoon een gezellig Familie uitje ofzo. Ik weet in ieder geval dat ik me fijn voel in deze familie en dat ik er in thuis hoor. Ook Marissa is echt de liefde van mijn leven en ik zal haar nooit willen verlaten. Vervolgens gaan we racen en ik start dus 2de want Tim heeft pole gepakt. P3 start Dennis, P4 start Marissa en P5 start Annalivia.
Na de race ben ik 1ste geëindigd, Marissa P2, Tim P3, Dennis P4 en Annalivia P5. Marissa en ik maken nog een leuke foto samen voordat we ons weer gaan omkleden en naar huis gaan.
(Gewoon weer inbeelden dat het Lando en Marissa zijn!)
Na alles ligt Marissa helemaal moe op de bank terwijl ik me zit om te kleden.
(Gewoon in beelden dat het Marissa is!!)
"Vond je het wel leuk vandaag?" Vraag ik aan Marissa die moe op de bank ligt. "Ja echt wel. Het was super gezellig. En ik ben blij dat je zo goed in de familie past." Zegt ze en staat vervolgens op om mij een kusje te geven en zelf ook in te kleden weer terug naar haar sport outfitje. Wat trouwens haar heel goed en sexy staat.
Na een tijdje komen we allemaal weer bij elkaar en rijden we naar het hotel waar we voor nu even afscheid nemen van Marissa haar familie want die zien we vanavond(over 3 uurtjes) weer. Dan gaan we gezellig uiteten. Nadat we hun hebben af gezet bij het hotel rijden we weer terug naar mijn huis en gaan wij gewoon lekker chillen voordat we uit eten gaan.
(Dat was hem voor vandaag. Hopelijk vinden jullie hem leuk.
Morgen hoop ik weer een te kunnen schrijven.Groetjes,
Marissa)
JE LEEST
Crazy about you
FanfictionHallo, dit verhaal gaat over Marissa(19 jaar)die elk jaar naar de GP van Spa gaat samen met haar familie maar als ze daar is ontmoet ze iemand waar ze stiekem een Crush op heeft...... Hopelijk vind je het een leuk verhaal en laat me even weten wat j...