Hoofdstuk 3

408 7 0
                                    

(Marissa PVO)
De volgende dag(raceday)
Nadat Lando en ik gisteren hand in hand liepen en hij mij een kusje op mijn wang gaf heeft dat veel vragen in mijn hoofd opgeroepen. Vind hij me leuk? Hebben we iets? Ga ik hem nog vaker zien? Gisteravond hebben Lando en ik 2 uur gebeld, uiteindelijk is Lando in slaap gevallen en heb ik zachtjes gefluisterd "Slaaplekker en succes morgen bij de race. Ik zal voor je duimen" en hing erna vervolgens op.
In de ochtend: " papa, Lando heeft me geappt dat we de race kunnen kijken vanuit de McLaren pitbox en dat hij voor ons allemaal kaartjes heeft." Roep ik. "Ah dat is aardig van hem" zegt mijn vader terug "we zouden afspreken bij de ingang van de paddock waar hij onze kaartjes geeft en we maar binnen kunnen gaan. Daarna loop hij met ons mee naar de pitbox" zeg ik. "Oké dan vertrekken we over een half uurtje" zegt mijn vader.
Aangekomen bij de ingang van de paddock staat Lando er al te wachten zoals afgesproken "Heyy" zeg ik "Heyy leuk je weer te zien. Ik ben echt blij dat jullie konden komen" zegt hij en geeft mij een knuffel. Daarna lopen we met z'n alle naar de pitbox en worden we voor gesteld aan Zak Brown. "Hey Marissa leuk je weer te zien" zegt hij tegen mij "ja fijn dat ik en mijn familie konden komen kijken" zegt ik terug "ja geen probleem, we doen graag iets voor Lando en je was de vorige keer heel gezellig om erbij te hebben" vertelt hij. "Ik zie dat alles hier goed is dus ik ga me maar eens klaar maken voor de race" zegt Lando en geeft me een knuffel. Na een tijdje komt Lando terug in zijn racepak en heeft zijn helm vast. Hij neem me mee naar zijn auto en geeft me nog een laatste knuffel voordat hij in de auto stapt en zegt "deze race is voor jou en ik ga nog beter mijn best doen" "ahw dat is lief zolang je maar veilig rijdt en je levend uit de auto komt" we lachen en geven elkaar nog een lange knuffel. Hij stapt zijn auto in en ik loop terug naar mijn familie.
De race is spannend en Lando staat nu p2 maar word onder druk gezet door Hamilton. Max is ver voorop op p1. Laatste bocht en ik hoor allemaal geschreeuw om me heen "Yesss boysssss" hoor ik Lando over de board radio roepen. Lando is p2!!! Ik juich blij en gelukkig mee. We rennen allemaal snel naar de plek waar de coureurs stoppen en uit hun auto stappen. Mijn familie mag ook mee. Als Lando uit zijn auto stapt rent hij naar zijn monteurs en zak Brown. Als hij daar klaar mee is komt hij naar mij toe en doet zijn helm af. "Goed gedaan, ik ben trots op je" zeg ik en zodra Lando zijn helm af heeft geeft hij me een kus. Alles om me heen verdwijnt en het voelt alsof niks meer mis kan gaan. Zodra de kus is afgelopen merk ik dat iedereen juicht en dat het op camera staat. "Ik zie je straks" zegt Lando en loopt naar het tafeltje waar hij zijn spullen neer legt en zich klaar maakt voor het interview voordat ze het podium opgaan.

Na het podium moet Lando allerlei andere interviews doen en zie ik hem niet zo veel. Mijn familie en ik zitten gezellig met het hele McLaren team te chillen wanneer Lando uiteindelijk klaar is. Hij komt naar me toe en zegt "ik heb je gemist" "ik jou ook" antwoord ik terug en ik voel zijn lippen al op die van mij. "Dus kunnen we straks afspreken want ik wil praten over wat we nu hebben" zeg ik "ja is goed, om 7 uur bij het hotel en dan breng ik en later terug naar de camping waar we nog wat tijd kunnen besteden met je familie of zo?" Zegt hij "ja is goed, tot straks" zeg ik. We knuffelen nog een keer en dan gaan mijn familie en ik terug naar de camping waar ik me ga klaar maken voor vanavond.

Die avond....
Ik heb me klaar gemaakt en mijn vader brengt me naar het hotel waar Lando en eigenlijk alle coureurs verblijven. Als ik daar aan kom zie ik Lando al staan. Wat ziet hij er goed uit. Ik hoop dat hij hetzelfde voor mij voelt als ik voor hem. "We zijn er" zegt mijn vader "dankjewel, we komen straks nog langs op de camping. Love you" zeg ik en mijn vader rijdt weg. Ik loop naar Lando toe en zie hem praten met iemand anders "hoi Lando" zeg ik en hij draait zich om "oh Heyy. Marissa dit is Carlos, Carlos dit is Marissa" zegt hij "hey Marissa leuk en eindelijk te ontmoeten, Lando heeft veel over je verteltl" zegt Carlos "ik hoop alleen goede dingen en leuk jou ook te ontmoeten" we lachen nog effe en dan zegt Lando "nou wij gaan er vandoor zie je later, doei" en hij pakt mijn hand vast. "Dus zullen we naar een restaurant gaan? gezellig eten en dan nog even langs de camping gaan? Als je wilt kan je ook hier blijven slapen in het hotel bij mij?" Zegt Lando en ik begin te blozen. Heeft hij nou echt gevraagd of ik bij hem wil blijven slapen? Natuurlijk wil ik dat, maar dan moet ik wel weten wat we nu zijn. "Ja klink als een goed plan en als ik van mijn ouders mag dan kan ik zeker hier blijven slapen" zeg ik en we lopen naar het restaurant toe. Tijdens het eten leren we elkaar nog beter kennen en het is heel gezellig.
Na het eten gaan we terug naar het hotel en gaat Lando even een chillere outfit aan trekken aangezien we naar de camping gaan. Aan gekomen in Lando zijn hotel kamer zie ik dat hij zich gelijk gaat omkleden en ik draai me snel om "je hoeft niet perse om te draaien" zegt hij en ik kijk hem aan "wil je een hoodie van mij lenen want het is best wel koud en je hebt een jurkje aan" zegt hij "ja graag, dankjewel" antwoord ik. "Lando kan ik je iets vragen" "ja tuurlijk altijd" antwoord hij "nou sinds ik je heb ontmoet vind ik je eigenlijk al leuk en toen ik bij de kwalificatie kwam kijken pakje je mijn hand vast en kreeg ik een kusje op mijn wang. En bij de race kreeg ik een kus. Wat zijn we nou eigenlijk?" Vertel ik "ik heb het gevoel alsof ik je echt al voor een hele lange tijd ken en het voelt heel vertrouwd. Ik vind je ook al vanaf het begin leuk en het liefs wil ik dat je mijn vriendin bent maar ik wist niet of je het zelfde voor mij voelde" antwoord hij. Ik loop naar hem toe en kus hem "is dit ene antwoord op die vraag?" Zeg ik "ja en dan heb ik nu een vraag voor jou. Wil je mijn vriendin zijn?" Zegt hij "ja natuurlijk" en ik voel zijn zachte lippen al tegen die van mij en al snel loopt die kus uit in een lange rustige zoen. Nadat we klaar zijn met zoenen lopen we de hotelkamer uit en gaan we naar de auto op weg naar de camping.

(Lando POV)
We zijn onderweg naar de camping waar Marissa haar familie staat en de hele rit houd ik haar hand vast. Ze is nu mijn vriendin en ik ben zo blij met haar ze maakt me echt gelukkig. Eenmaal aan gekomen bij de camping lopen we naar de campingplaats "hallo" zeggen Marissa en ik "hallo, fijn dat jullie er zijn" zegt iedereen. "Willen jullie wat drinken?" vraagt de moeder van Marissa "ja graag, doe mij maar water en jij Lando?" Zegt Marissa "mij ook graag water" antwoord ik "pap, mag ik vanavond bij Lando in het hotel slapen?" Vraagt Marissa "als jullie voorzichtig zijn en lief zijn voor elkaar dan mag dat" antwoord haar vader "ja komt goed" zegt Marissa en ze kijkt me blij aan en geeft me een knuffel. "Zullen we een spelletje spelen?" Zegt de oma van Marissa. Marissa haar familie is zo gezellig en nu gaan we ook een spelletje spelen wat heel leuk is. We lachen veel en ik voel me al helemaal een deel van de familie. Na het spelletje gaat Marissa haar spullen pakken want ze blijft bij mij in het hot slapen. Als ze al haar spullen heeft en we doei hebben gezegd tegen haar familie lopen we terug naar de auto. Onderweg naar de auto word ik nog door een paar fans aangesproken en ga ik met ze op de foto, ook vragen ze of Marissa erbij wilt op de foto. Zo leuk dat ze haar er ook op willen maar natuurlijk gun ik haar haar privé leventje. Na op de foto geweest zijn met een paar fans zijn we bij de auto en rijden we terug naar het hotel. Als we bij het hotel zijn aangekomen zie ik dat Marissa in slaap is gevallen. "Hey, Marissa we zijn er" fluister ik en ik hoor haar langzaam wakker worden "kom je dan gaan we ons klaar maken voor bed en gaan we lekker slapen" zeg ik. We pakken haar spullen uit de auto en lopen naar mijn hotel kamer waar we ons direct klaarmaken voor bed. "Het was gezellig vandaag" zeg ik "ja vond ik ook" antwoord Marissa en we gaan lekker knuffelend tegen elkaar aanliggen. Na 5 minuten ligt Marissa al te slapen en niet snel erna val ik ook in slaap.

Crazy about youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu