(Lando POV)
In de ochtend hebben Marissa niet veel bijzonders gedaan behalve gechilld. Over een paar minuten komen haar ouders en oma. Dan gaan we even door de stad. Tim en Anna gaan niet mee want die gaan gezellig de hele dag op date.Als Marissa en ik klaar zijn en de ouders + oma van Marissa er ook zijn gaan we lekker naar de stad lunchen en dingen bezichtigen. Ik ben een beetje de tourgids die allerlei dingen laat zien. Marissa en ik lopen lekker hand in hand en praten gezellig met haar familie. Haar moeder stelt ook veel vragen over bepaalde gebouwen en ik probeer ze zo goed mogelijk te beantwoorden. "Je bent goed bezig schatje." Zegt Marissa lachend omdat ik alle vragen goed beantwoord enzo.
Verder hebben we gewoon door de stad rond gelopen en niet veel bijzonders gedaan. Als Marissa en ik dan ook thuis komen zijn we moe van al dat rondlopen en gaan we even op de bank liggen en misschien een dutje doen voordat we uit eten gaan voor de laatste keer dat de familie van Marissa naar huis gaat.
Ik ga op de bank zitten en klop op een plekje naast me voor Marissa om te gaan zitten/liggen. Als ze dan op de bank gaat zitten/liggen sluit ik haar stevig in mijn armen. We gaan op een comfortabelere manier liggen en knuffelen gewoon lekker tot we misschien in slaap vallen.
Na een tijdje gaat de wekker die ik voor de zekerheid had gezet. Marissa en ik worden er beide van wakker en weten beide dat het tijd is om ons te gaan klaar maken. "Ik ga douchen. Ga je mee?" Vraag ik voorzichtig. "Ja is goed." Antwoord ze en we lopen samen naar boven. Marissa kiest al een outfitje terwijl ik gewoon een onderbroek pak en de badkamer in loop om al te gaan douchen. Na een tijdje komt ze de badkamer binnen en ik sta net onder de douche. Ze legt haar kleren klaar, kleed zich uit en stapt gezellig bij mij onder de douche. Als ze onder de douche stapt draai ik me om en bekijk haar weer eens goed. "Kan je het zien?" Vraagt ze lachend. "Jazeker. Je bent echt mooi." Antwoord ik haar. Ik merk dat ze begint te blozen en ik neem haar in mijn armen. "I love you." Zegt ze. "I love you more." Zeg ik dan en trek me terug uit de knuffel waarna ik haar in haar ogen aan kijk. Uiteindelijk breng ik mijn lippen steeds dichter tegen die van haar tot onze lippen eindelijk elkaar raken. Het loopt uit tot een gepassioneerde zoen en voorzichtig laat ik mijn hand richting haar kont glijden. Als ik daar ben aan gekomen knijp ik er even in. Na een tijdje te staan zoenen onder de douche, trek ik terug en pak de shampoo. Ik zeep Marissa haar rug in terwijl ze haar haren wast. Ik probeer haar zo liefdevol en zachtjes in te zepen.Na het douchen kleed Marissa zich om en doet haar haren, terwijl ik de slaap kamer in loop om een outfitje te zoeken.
Ik heb besloten voor dit outfitje!
Na een tijdje komt Marissa de badkamer uit gelopen terwijl ik op bed lig te chillen want ik ben verder al helemaal klaar. Ze komt naar buiten gelopen in een heel leuk outfitje. Het is namelijk een grijze jurk dat haar super goed staat."Looking good babe." Zeg ik als ik naar haar toe loop en haar nog even in haar billen knijp omdat haar billen er goed uit zien in die jurk. "Thx." Zegt ze lachend.
(Marissa POV)
Na een tijdje zijn we aan gekomen in het restaurant met iedereen aanwezig. Morgen ochtend gaat mijn familie al weer naar huis. Heel jammer want ik had het echt naar mijn zin en volgens mij had Lando het ook heel gezellig met mijn familie. Ik ben zo blij dat hij goed kan om gaan met mijn familie.
Mijn moeder en oma hebben vis bestelt, zoals bijna elke keer. Lando haar vis en elke keer wanneer er vis op tafel komt kijkt hij op een bepaalde manier. Ik heb daar dit keer een foto van gemaakt.
We hebben verder een hele gezellige avond. Veel gelachen, gepraat en er gewoon een gezellige avond van gemaakt. Na het etentje nemen we even afscheid. "Alvast succes morgen met jullie vlucht en ik zie jullie morgen nog even snel." Begin ik kijk afscheid. Ook Lando zegt iedereen gedag. "Wanneer zien we je weer?" Vraagt mijn moeder. "Nou ik denk snel weer maar dan is het voor de verhuizing." Antwoord ik een beetje sad maar ook weer blij want ik heb heel veel zin om bij Lando in te trekken.
Na de afscheid gaan we naar huis.(Dat was hem voor vandaag!
Hopelijk vonden jullie hem leuk?Groetjes Marissa.)
JE LEEST
Crazy about you
FanfictionHallo, dit verhaal gaat over Marissa(19 jaar)die elk jaar naar de GP van Spa gaat samen met haar familie maar als ze daar is ontmoet ze iemand waar ze stiekem een Crush op heeft...... Hopelijk vind je het een leuk verhaal en laat me even weten wat j...