Hoofdstuk 37

163 5 0
                                    

(Lando POV)
De volgende dag(dinsdag)
Het is vandaag dinsdag en donderdag ochtend vliegt iedereen weer terug naar hun eigen huis en land. Dat is nog lang niet en we gaan er nog een paar gezellige dagen van maken! Ik word wakker van het licht dat de kamer in schijnt want we zijn gister avond door alle drukte en hectiek(😉) het rolluik vergeten om laag te doen. Als ik me dan om draai en kijk hoelaat het is zie ik 6:00 op mijn telefoon staan. Bohh veel te vroeg denk ik bij mezelf. En sta dan op om het rolluik om laag te doen. Marissa zicht en word ook wakker van het licht en van het geluid als ik het rolluik dicht doe. "Was hij nog om hoog?" Vraagt ze als ik weer in bed kon liggen. "Ja ik heb hem weer omlaag gedaan want het is pas 6:00." Zeg ik dan terwijl ze weer tegen me aan kruipt. "Okey dan kunnen we nog lekker verder slapen." Zegt ze met een  slaperige en fluister stem. "Ja is goed bby." Zeg ik en geef haar een kusje op haar voorhoofd. Dan vallen we allebei beiden in slaap. Uiteindelijk word ik na 3 uur weer wakker en is het 9uur. Ik kijk naast me en zie dat Marissa nog slaapt. Ik besluit om haar maar te laten liggen en loop naar beneden na dat ik mijn badjas heb aan gedaan. Als ik beneden kom zie ik dat Max ook al wakker is. "Hey, goedemorgen. Jij ook al vroeg wakker?" Vraag ik omdat ik verbaasd ben om hem al wakker te zien. "Ja ik kon niet meer verder slapen." Zegt hij terwijl hij een slok van zijn koffie neemt en verder Netflix kijkt. Ik loop naar de keuken en pak me een glas drinken en ga dan ook op de bank zitten. Na een tijdje is iedereen wakker en gaan we ontbijten. Marissa en Max maken het ontbijt dus ik ben benieuwd of het lekker is maar dat is vast wel zo. Als ze klaar zijn met het ontbijt komen ze naar de eetkamer met het ontbijt en zetten ze het neer. Er is een keuze uit pannenkoeken, ei, bacon en toast. "Het ziet er heerlijk uit schat." Zeg ik. "Ah dankjewel babe." Antwoord Max voor de grap. We gaan allemala stuk en dan geef ik Marissa een kusje omdat het natuurlijk voor haar bedoelt was. Na het ontbijt gaat iedereen gewoon zijn eigen ding doen en gezellig met elkaar praten. Dan bespreken we wat we vandaag allemaal gaan doen. "Dus ik was van plan om Carlos uit te nodigen voor golf in de middag met zijn alle en dan in de avond uit eten te gaan en dan te gaan bowlen." Stel ik voor. "Klinkt als een goed plan." Zegt Charles. Na dat iedereen het goed gekeurd heeft ga ik Carlos appen.

Carlos😆❤️
Ik: Hello mate, ik had gehoord dat je in Groot-Brittannië bent. Zin om vandaag met mij, Marissa, Max, George, Charles en Charlotte in de middag te gaan golven. In de avond dan te gaan bowlen en uiteten?

Carlos: hey mate, dat klinkt goed. Hoelaat wil je dat ik naar jou toe kom?

Ik: kijk maar wanneer je komt maar ik zat te denken om gewoon rond 15:00 te gaan. Is dat goed?

Carlos: ja is goed. Tot straks mate!👋🏻

Ik: tot straks!

"Het is geregeld met Carlos." Zeg ik na een tijdje met hem geappt te hebben. "Ah okey. Zin in!" Zegt Marissa enthousiast. Dan gaat iedereen zich klaar maken. Terwijl ik naar beneden loop om mijn schoenen aan te doen hoor ik de deur bel. Ik loop naar de deur en doe hem open. "Hey mate!" Zegt Carlos blij. "Hey!" Zeg ik terug en geef hem een bro hug. "Goed je te zien! Hoe bevalt het om iedereen hier te hebben?" Vraagt hij nieuwsgierig. "Ja het is een beetje druk maar wel heel gezellig." Antwoord ik en dan komt Max ook Carlos hoi zeggen. "Is Carlos er al!" Roept Marissa vanuit boven. "Ja hoor!" Roept Carlos voor de grap terug. Dan komt Marissa naar beneden toe gerent, zegt Carlos even hoi en gaat dan weer naar boven naar Charlotte toe want die vroeg haar wat.
Na een tijdje gaan we gezellig golven enzo. Het gaat bij mij heel goed en ik heb net niet gewonnen van Carlos maar Carlos is ook geen eerste geworden want dat is Charles geworden.  Marissa heeft van ons foto's gemaakt en dan bedoel ik de boys.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na een tijdje gegolfd te hebben gaan we weer terug naar mijn huis en gaan we ons klaarmaken voor het bowlen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na een tijdje gegolfd te hebben gaan we weer terug naar mijn huis en gaan we ons klaarmaken voor het bowlen. Na een tijdje, als iedereen klaar is, gaan we dan eindelijk bowlen. Zo gaat het gezellige dagje nog lekker door. Marissa filmt weer sommige dingen zoals dat ik en Carlos tegelijkertijd een bal gaan gooien en dat ik probeer te winnen van Carlos die beurt.

Zo als je ziet is me dat niet gelukt! Na leuk gezellig gebowld te hebben gaan we uit eten en maken we er nog een gezellige avond van. Deze dag is zo leuk en we hebben zo veel herinneringen en filmpjes gemaakt vandaag. Als we het restaurant binnen willen vergeten de meiden iets uit de auto en zijn de boys en ik aan het wachten op hun. Als hun terug komen kunnen we eindelijk gaan eten. Na zo'n gezellige avond komen we allemaal kapot moe thuis. Carlos blijft vandaag ook slapen en gaat morgen dan weer weg. "Nou bedankt voor de gezellige dag en alles. Slaaplekker allemaal!" Zeg ik iedereen gedag en wens ze Slaaplekker. Marissa doet het zelfde en dan gaan we beide naar bed. Iedereen gaat eigenlijk naar bed want iedereen is heel moe na zo'n vermoeiende dag. Als Marissa en ik dan eindelijk in bed liggen duurt het niet lang tot we in slaap vallen.

(Yesss dat was het deel weer voor vandaag. Hopelijk vinden jullie hem leuk want ik vond hem zeker leuk om te maken. Morgen komt weer rond/na 23:00 een nieuw hoofdstuk online dus zeker die ook lezen.

Groetjes Marissa)

Crazy about youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu