(Marissa POV)
De volgende ochtend:
Gisteravond was een wilde avond en ik heb er echt van genoten. Als ik wakker word zie ik dat Lando nog ligt te slapen en laat hem ook door slapen. Het feest gisteren was echt leuk. Eigenlijk was de hele dag leuk maar de race was vooral heel spannend. Het was wel grappig op het feest. Daniël ricciardo was heel erg dronken na zijn winst. Die zou vandaag wel een flinke kater hebben na die avond van gisteren. Hij kwam op me af, knuffelde mij en liet me niet meer los. Ik merkte aan Lando dat hij dat wat minder vond en dat de jaloezie op kwam spelen want hij lied mijn hand de rest van de avond niet meer los. Op een gegeven moment liet hij hem wel los en ging ik dansen met Charlotte(zijn PR) op de dansvloer. Lando zijn ogen waren op mij gericht en volgens mij vond hij het leuk dat ik zo stond te dansen want uiteindelijk kwam hij zelf erna toe en ging mee dansen. Na het feest was een wilde avond en het was heel fijn. Nu is het gewoon lekker rustig aan doen vandaag en morgen ochtend naar huis vliegen. Ik ben benieuwd of iedereen naar Lando zijn huis komt en of ze dan gezellig blijven voor een paar dagen. Dat zou zo gezellig en leuk zijn.Als Lando wakker is gaan we ontbijten/ lunchen. Ook gaan we vandaag gezellig iets doen met iedereen.(Charles, charlotte(zijn vriendin), Max, George en Alexander). Lando en ik lopen nu naar de eetzaal om te gaan ontbijten/lunchen. "Hoe voel je je na gisteren?" Vraag ik aan hem. "Ja de race was gewoon top dus daar ben ik nog steeds heel blij mee en ja de avond was lekker wild maar heel fijn." Zegt hij met een knipoog na zijn laatste zin. Ik moet er van lachen en we lopen gewoon door. Als we in de eetzaal komen zien we Charles en Charlotte al zitten. We zwaaien even en gebaren dat we daar zo meteen gaan zitten. Lando en ik lopen dan door naar het eten en doen wat dingen op ons bord. Als we beide ons eten hebben lopen we naar de tafel waar Charles en Charlotte zitten. "Dusss, weten jullie al of jullie morgen naar mij toe komen voor een paar dagen?" Vraagt Lando nieuwsgierig. Charles kijkt Charlotte weer aan en ik merk aan hem dat hij wel heel graag wilt maar weet gewoon niet of zij daar zo'n zin in heeft. "Uhmm, ik denk dat we wel een paar dagjes kunnen blijven." Zegt Charlotte en kijkt naar Charles om te kijken of hij het er mee eens is. Charles juicht een beetje en kijkt blij. "Ah yess zo veel zin in." Zegt Lando en geeft Charles een bro-hug. Tijdens het eten zien we Max en Checo langs lopen. "Hey Max?" Roept Lando en Max kijkt op. Als hij ziet dat het Lando is komt hij naar ons toe lopen. "Ja?" Antwoord hij als hij nu bij ons staat. "Vlieg jij ook morgen naar huis? Zo ja wil je dan in plaats van naar Monaco naar Groot-Brittannië om gezellig een paar dagen met Charles, Charlotte, Marissa, mij en misschien George en Alex door te brengen?" Vraagt Lando in de hoop dat hij ja gaat zeggen. "Uhm ik zal even kijken want moet even vragen of Kelly(zijn vriendin) dat goed vind omdat ze eigenlijk van plan was om naar mij toe te komen met Penelope(haar dochter), dus ik laat het straks weten." Antwoord Max en geeft Lando een box waarna die wegloopt. Lando draait zich weer naar zijn eten toe en eet verder. Ook kijkt hij mij snel aan en lacht even. Zo te zien heeft hij er wel zin in als iedereen kan. "We moeten alleen nog George en Alex vragen want zie hebben ook niet echt gereageerd op de groepsapp." Zegt Charles als herinnering. "Ja klopt, maar als we ze tegen komen dan vragen we het ze wel en anders appen we ze zo meteen even." Antwoord ik. Charles knikt en praat verder met Lando. Ik praat ook gewoon verder met Charlotte.
Als we allemaal het eten op hebben gaan we terug naar de hotel kamers en gaan ik en Lando gewoon even chillen vandaag want pas in de avond gaan we uiteten met Charles en Charlotte.(Vandaag een wat korter hoofdstuk want ik had niet zoveel tijd om er een te schrijven. Hopelijk vinden jullie hem wel leuk en laat even weten wat je tot nu toe van het verhaal vind.
Groetjes Marissa xx)
JE LEEST
Crazy about you
ספרות חובביםHallo, dit verhaal gaat over Marissa(19 jaar)die elk jaar naar de GP van Spa gaat samen met haar familie maar als ze daar is ontmoet ze iemand waar ze stiekem een Crush op heeft...... Hopelijk vind je het een leuk verhaal en laat me even weten wat j...