Hoofdstuk 54

123 5 0
                                    

(Lando POV)
Ik word wakker van een heel hard en vervelend geluid. Het is de wekker! Als ik naast me kijk zie ik dat Marissa de wekker uit doet. "Ah ik wil niet uit bed. Het is nog zo vroeg." Zeurt ze een beetje. Het is inderdaad vroeg want het is 5:00. Dat betekent dat over een uur de vlucht van Marissa haar familie terug naar Nederland gaat. "Ik weet het schatje, maar het is toch maar voor effe. Nog even doen zeggen tegen je familie want het gaat nog even duren voordat je weer terug naar Nederland gaat." Zeg ik. "Ja klopt. Ik kan erna toch nog slapen." Zegt ze dan snel erachter aan. "Ja precies. Dan kruipen we gewoon gezellig weer samen in bed." Vertel ik haar. "Ja...." Zegt Marissa met een slaperige stem en vervolgens hoor ik niks meer. Als ik naar haar kijk zie ik dat ze weer in slaap gevallen is. "Schatje we moeten nu echt op staan anders halen we het niet." Maak ik haar weer wakker. Vervolgens sta ik op en trek Marissa ook uit bed. "Hier, mag je mijn jogging broek en hoodie lenen." Bied ik haar aan. Ook ik doe me makkelijke kleren aan. Vervolgens lopen we naar beneden en gaan we gelijk in de auto onderweg naar het hotel waar we samen met haar familie naar het vliegveld rijden. Terwijl ik rij doet Marissa nog een dutje in de auto en hou ik mijn hand op haar been.

Na 20/30 min rijden zijn we aan gekomen bij het hotel waar de familie van Marissa al staat te wachten in de auto

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na 20/30 min rijden zijn we aan gekomen bij het hotel waar de familie van Marissa al staat te wachten in de auto. "Heyy, klaar om te gaan?" Vraag ik vriendelijk aan de vader van Marissa als ik het raam open doe. "Jazeker." Antwoord hij. "Is Marissa aan het slapen?" Vraagt de moeder van Marissa. "Ja, die doet nog even een dutje." Zeg ik lachend. "Zullen we dan maar gaan?" Vraagt de vader van Marissa. "Ja is goed. Volgen jullie mij?" Vraag ik. "Ja." Antwoord de vader van Marissa. Vervolgens gaan we rijden naar het vliegveld en na een tijdje rijden zijn we daar aangekomen. "Schatje, we zijn bij het vliegveld." Maak ik Marissa langzaam wakker. "Okey." Zegt ze en wordt langzaam wakker.
"Nou doei mam en pap." Begint Marissa en geeft ze beide een knuffel terwijl ik haar oma gedag zeg. Vervolgens zeg ik haar broer en zijn vriendin gedag. En daarna haar ouders. "Het was leuk je weer te zien Lando. Hopelijk snel weer een keer in Nederland." Zegt de moeder van Marissa. "Ja dank u wel." Zeg ik beleefd. "Je mag gewoon 'je' zeggen hoor." Zegt ze lachend. Ik knik en vervolgens ga ik weer naast Marissa staan en pak haar hand vast. Dan zwaaien we ze uit tot dat ze het vliegveld in lopen. Daarna stappen we weer in de auto onderweg naar huis, om weer in bed te liggen. Het is inmiddels 6:00 als we thuis zijn en kruipen gelijk weer het bed in.

De rest van de dag doen we niks bijzonders dan chillen op de bank of in bed en dan series kijken. Ook pakken we de koffer in want we moeten morgen alweer vliegen naar de VS(austin).

 Ook pakken we de koffer in want we moeten morgen alweer vliegen naar de VS(austin)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Foto's van hun chill dagje!)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Foto's van hun chill dagje!)

(Dat was hem voor vandaag. Niet heel erg lang: sorry daarvoor! Hopelijk vinden jullie hem toch nog leuk.

Morgen komt waarschijnlijk geen hoofdstuk online!!

Groetjes Marissa)

Crazy about youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu