Hoofdstuk 21

181 4 0
                                    

(Marissa POV)

Als ik wakker word en ik om me heen kijk schrik ik wakker. We zijn nog steeds in George zijn hotel kamer en Lando ligt nog naast me te slapen. Iedereen is weg behalve Lando en ik. Ik sta op en loop door de kamer heen. Dan loop ik George zijn slaapkamer in om te kijken of hij al wakker is. Maar nee dat is hij nog niet. Dan loop ik terug de woonkamer in en ga naar de wc. Dan als ik terug kom zie ik dat George wakker is en loop naar zijn kamer. "Heyy, goedemorgen." Hoor ik hem zeggen. "Goedemorgen." Zeg ik terug. "Is Lando nog aan het slapen?" Vraagt hij. "Ja." Antwoord ik en ga bij hem op bed zitten. We praten gezellig na over de avond en lachen om alle grappige dingen die gebeurt zijn. Zoals Alex die met zijn kont buiten het raam moest gaan hangen en Pierre die struikelde over Charles zijn voeten. Lando en Charles die acrobatische kunstjes doen en het compleet mislukt.

(Lando POV)
Als ik wakker word zie ik Marissa niet meer naast me liggen. Ik kijk op en zie dat ik nog steeds in de hotel kamer van George ben. Dan hoor ik gelach uit de Slaap kamer van George komen. Als ik dan opsta en er naar toe loop zie ik Marissa bij George op bed zitten. Dan hebben ze door dat ik wakker ben. "Heyy, goedemorgen slaapkoppie." Zegt Marissa en staat op om mij een kusje te geven. "Goedemorgen." Zegt George ook. "Goedemorgen knapperds van me." Zeg ik lachend terug nadat Marissa mij een kusje heeft gegeven. Ik ga ook bij ze op bed zitten terwijl we nog gezellig na praten over gisteravond. "Zullen we zo gaan ontbijten samen?" Zegt George. "Ja is goed. Misschien dat we iedereen ook daar zien en dan gezellig samen kunnen ontbijten." Stelt Marissa voor. "Ja vind ik een goed idee." Zeg ik. Dan staan Marissa en ik op en zeggen George gedag die zich al aan het klaarmaken is. Als Marissa en ik bij onze hotel kamer aankomen gaan we ons ook klaar maken en lopen dan naar de ontbijt zaal waar we iedereen ontmoeten zodat we samen kunnen ontbijten. Als iedereen er is gaan we met zijn alle ontbijt halen. "Hey, dit moeten we vaker doen en dan ook nog met De vriendinnen van Max, George en Alex." Zegt Charlotte tegen mij. "Ja vind ik ook. Heb je hun vriendinnen ooit ontmoet?" Vraag ik aan Charlotte. "Kelly(Max zijn vriendin) en die van Alexander(Lily)niet maar die van George(Carmen) heb ik wel ontmoet en ze is zo aardig. Ik denk wel dat je haar mag." Vertelt Charlotte. Dan lopen we weer terug naar de tafel waar iedereen al zit. "Smakelijk." Zegt iedereen en we beginnen te eten. We praten gezellig na over de avond en over de plannen die we vandaag hebben. Ik zit naast Lando en hij houd mijn hand stevig vast. "Alles goed." Vraag ik fluisterend. "Ja hoor, wil je alleen bij me hebben dus vandaar dat ik je hand vast houd." Zegt die. "Ah okey, love you." Zeg ik. "Love you more." Antwoord Lando en geeft me een kus op mijn wang. Dan als we allemaal klaar zijn staan we op en lopen we allemaal een aparte kant op richting onze eigen hotel kamers. Lando pakt zijn spullen want hij moet met het team naar het circuit omdat hij vandaag de eerste en de tweede vrije trainingen heeft. Ook Charles, George, Max, Pierre en alex hebben hun eerste en tweede vrije trainingen daarom gaan Charlotte en ik de stad in. We gaan dingen bekijken en misschien voor wat kleding shoppen maar vooral om dingen te bezichtigen. Dan komen we in de middag terug en kijken we naar vrije training twee. En in de avond gaan we met zijn alle uit eten. Als Lando de deur uit loopt zien we Charles, George, Max, Pierre en Alex al staan. Ik geef Lando nog een laatste kus en wens hem succesvol. Dan loop ik naar Charles en Charlotte hun hotel kamer en klop ik aan. "Klaar om te gaan?" Vraag ik als Charlotte de deur open doet. "Jazeker." Antwoord ze en doet de deur op slot. Dan lopen we het hotel uit en nemen we de taxi naar de stad. Daar is van alles uit de geschiedenis te zien zoals het Colosseum.(zie foto)

Nadat Charlotte en ik de hele ochtend/middag in de stad hebben gelopen en dingen hebben bezichtigd zijn we kapot

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nadat Charlotte en ik de hele ochtend/middag in de stad hebben gelopen en dingen hebben bezichtigd zijn we kapot. We gaan wel nog langs het circuit om onze jongens te supporteren. Als we daar aan komen is het 15 min voordat de tweede vrije training begint. "Het was heel gezellig en ik zie je de volgende keer." Zeg ik Charlotte gedag omdat ik naar de McLaren pitbox moet en zij naar die van Ferrari. "Jazeker, moeten we snel weer doen." Zegt ze en loopt dan wel. Ik loop gelijk door naar Lando zijn driversroom. En zoals gedacht ligt hij op te warmen. "Heyy schatje. Hoe was het?" Vraagt hij. "Het was heel mooi enzo en het was heel gezellig maar ik vertel je vanavond wel alles." Zeg ik als Lando mij een kusje heeft gegeven. "Ah fijn." Zegt hij. "Hoe is het gegaan in de eerste vrije training?" Vraag ik. "Nou we hebben veel informatie kunnen op doen en ja ben P7 dus er moet nog verbetering komen. We zullen zien de tweede vrije training." Zegt hij. "Ah dat is minder maar misschien dat je met de informatie uit vrije training 1 wel een betere vrije training 2 kan rijden." Vertel ik. "Ja misschien. We zullen het zien hè." Zegt Lando. "Ja klopt." Zeg ik en Lando moet nu naar de auto lopen. Terwijl hij dat doet heeft hij mijn hand stevig vast. Als we dan bij zijn auto staan zegt hij mij even gedag. "I love you en ik ben altijd bij je.....hier." Zegt hij en wijst naar het kettinkje waarna hij mij een kusje geeft. "Doe voorzichtig en i love you more." Zeg ik terug voordat hij zijn helm op doet en in de auto stapt.......

Crazy about youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu