Én idiótám...
Annyira szeretlek!Ha te nem lennél nem is tudom mit kezdenék magammal és az így is romokban heverő életemmel...
Te vagy az a személy aki újra épít bennem mindent..
Reményt..hitet, szeretetet, bizalmat.. MindentTe vagy a legjobb barátom!! Nélküled egy senki vagyok!
Nélküled elveszek ebben a nagy és veszélyes világban...Amikor velem vagy, úgy érzem bármire képes lennék!
Melletted önmagam lehetek.. Előled nem kell takargatnom az igazi énem, akit még senki sem látott. Melletted szabad vagyok,!Imádok veled lenni!!
Imádom azt.. Amikor úgy röhögünk, hogy nem jön ki hang a torkunkon..
Amikor hülyeségeket csinálunk és úgy viselkedünk mint két elmebeteg...!
Amikor csak egymásra nézünk és már tudjuk is mit akar mondani a másik.
Azt amikor egyszerre mondjuk ki ugyan azt a szót, amikor kiegészítjük egymás mondatait..
Amikor kiegészítjük egymást!!Te vagy a másik felem.. Az a felem aki nélkül nem tudnék élni..!
Veled minden oly könnyű és jó..
Emlékszem... Mikor teljesen össze törtem... Te ott voltál velem
Életet leheltél belém, miközben a könnyeim eláztatták a ruhád és hangosan zokogtam...
Te ott öleltél és vígaztalál...vigyáztál rám akkor is.
Te előre megmondtad, hinnem kellett volna neked...!
Sajnálom hogy nem tettem.. És így kellett látnod.. Ne haragudj!Te vagy az a személy akit annyira szeretek, hogy elmondani nem tudom.. És nem is lehet!!
Ez nem egy átlagos barátság.. Ez már testvéri kötelék..!Köszönöm, hogy vagy nekem.. És hogy nap mint nap segítesz nekem túlélni...
Mindet köszönök!
Szeretlek Sub!❤️ sleepyxiao