جونگکوک خندید.بلند خندید.
خنده های هیستریکی که با گریه بودن.
میدونست این نباید تهش باشه اما هنوز گریه میکرد.
گریه کرد.بعدچند دقیقه ساکت شد اما متوجه ی رفتن تهیونگ نشده بود.تهیونگش بهش خیانت میکرد؟این چیزی نبود که جواب منفی ای واسش داشته باشه.
چون اون تهیونگ بود ممکن بود هرکاری کنه.
ولی این...این یکم بی انصافی بود.اشکاش رو پاک کرد و از اتاق ضبط بیرون رفت.
مستقیم سوار ماشینش شد و بی مقصد توی خیابون ها رانندگی میکرد.
یعنی چی که باید بهش اعتماد میکرد؟یعنی نباید زود قضاوت میکرد؟اما تهیونگ خودش گفت که با هم رابطه دارن.
با اون پسره ی مو آبی بی ریخت.
نفس عمیقی کشید و با گوشیش شماره ی یکیاز دوستای قدیمیش رو گرفت.
:"الو؟سلام بکیوم."
:"اوه کوک تویی؟میدونی چند وقته خبری ازت نداشتم؟شوکه شدم وقتی اسمتو رو گوشیم دیدم پسر."
جونگکوک لبی گزید و گفت:"واقعا معذرت میخوام بکیوم اصلا وقت پیدا نمیکردم که حالی از دوستای قدیمیم بگیرم...اما یه زحمتی برات داشتم."
:"جانم بگو..هرچی باشه."
جونگکوک یکم دودل بود امابلخره گفت:"هنوز سسانگ فنی؟"
پشت خط برای چند ثانیه ساکت شد تا بکیوم به حرف اومد:"آه...راستش نه...بعد پخش کردن رسوایی پارک سوجون که ازم شکایت شد دیگه این کارو ادامه ندادم...واسه ی چی؟"
:"اممم.خب،کیم تهیونگ رو میشناسی؟چیزی از رسوایی جدیدش میدونی؟"
:"اوه اره خبرا پخش شده...شنیده بودم که دوست پسر داره..استایلیستش بود مثل اینکه...ولی این یکی جدیده چیزی ازش درز پیدا نکرده..چی شده که به اخبار آیدل ها علاقه مند شدی؟یادمه خیلی تو فازش نبودی..."
جونگکوک یکم ساکت موند و بعد ادامه داد:"اره همینطور بود...ولی تو که میدونی داداش کوچیکم چقدر کیپاپره...اون ازمخواست یکماطلاعات راجب این پسره پیدا کنم...منم فقط تو به ذهنم اومدی...میتونی برام کاری کنی؟یا رفیقی چیزی داری؟"
:"آه فک کنم بتونم برات یه کاری کنم..نگران نباش...حلش میکنم."
:"واقعا ممنونم بکیوم جبران میکنم."
---------- -------------- ------
:"وای دست از سرم بردار چانیول....هیچی نمیدونی پس خفه شو..."
چانیول ساکت نشد و صندلی رو دور زد و کنار تهیونگ نشست:"یعنی داری میگی قصد داری با جونگکوک کات کنی و بری پیش این پسره جنده؟"
تهیونگ هوفی کشید و داد زد:"چانیول...مجبورم...نمیتونم کار دیگه ای انجام بدم."
چانیول دادی کشید و گفت:"اینقدر برات راحته که با احساسات کوک بازی کنی؟"
YOU ARE READING
𝔹𝔸𝔻 𝔾𝕌𝕐
Fanfictionجئون جونگکوک استایلیسته آیدل معروف و خوشتیپی به اسم کیم تهیونگه...چی میشه که کم کم بین این دوتا به اصطلاح فقط*همکار*یسری اتفاقات بیوفته؟ :"همیشه تو به سلیقه ی خودت بدنمو نقاشی میکنی." :"این دفعه من میخوام با لبام بدنه تورو نقاشی کنم." ژانر=فان،اسمات...