.12.

5.9K 1K 317
                                    

جونگکوک جلو تر رفت و  دکمه ی طبقه ی مورده نظرشون رو زد و بعدش تهیونگ و سهون داخله اسانسور اومدن.

نگاه نکردن به تهیونگی که با اون قیافه ی جذابش داشت کنارش راه میرفت مطمعنن سخت ترین کاره دنیا بود.مخصوصا وقتی که تهیونگ از عمد حرکاتی مثه زبون کشیدن رو لبش یا مدام خاروندن ترقوه های برجستش میکرد.

سرشو تکون داد این افکاره مزخرف از سرش خارج شن و نگاهشو به عدد های قرمز رنگی که کم شدن طبقات و نشون میدادن داد.

با صدای دینگی هر سه شون از اسانسور پیاده شدن و سمته استدیوی شوگا رفتن.

سهون بدون در زدن درو باز کرد و جونگکوک تهیونگ بعده اون وارد شدن.

:"اِیو شوگ."

سهون با شوگا دست دادو ادامه داد:"این دوتارو که اذیت نکردی؟؟"

شوگا چشماشو چرخوند و خواست چیزی بگه که صدای جیغی خفش کرد.

جیمین جیغه بلندی کشید و سره جاش خشکش زده بود.

بکهیون با دهنه باز نگاهش به در بود.

جونگکوک بعده دیدنه این صحنه میدونست چی شروع شده.
محکم توی پیشونیش کوبوند و رفت عقب تا اون دوتا ووروجک روی تهیونگ بیوفتن.

تهیونگ با صدای جیغ عقب پرید و از ترس به در چسبید.
جیمین وقتی جیغش تموم شد تقریبا داد زد:"ایننن کیممممم تهیووونگگگگههههه...وای خداااا چقدددد خوشتیییپههه"

جیمین بعده این جمله نزدیکه تهیونگ رفت و بکهیون هم پشته سرش اومد.

تهیونگ نگاهه ملتمسشو به جونگکوک دوخت و جونگکوک سری تکون داد.

:"خداای من شما حتی از توی عکساتون هم جذاب ترید...نمیتونم باور کنم یه نفر اینقددررر میتونه هات باشه..وای خدا"

بکهیون با ذوق گفت و دوتاشون مثه فن گرلای جیغ جیقو سرشونو تکون میدادن و حرفای همو تایید میکردن.

تهیونگ ابه دهنشو قورت دادو گفت:"خ..خوشحالم ازاینکه میبینم طرفدارام بهم علاقه دارن..می...میخاید عکس بگیریم؟؟"

تهیونگ پیشنهاد داد و جیمین درجا گوشیشو به جونگکوک داد تا ازشون عکس بگیرن.

:"نمیشه...فقد این فن گرل بازیاتون رو بیرونه اتاقه من انجام بدید؟؟؟من باید کار کنم."

یونگی‌اعتراض کرد که البته هیچ کس بهش توجه نکرد پس با حرص خودشو روی صندلیش انداخت و به ذوق کردنای جیمین خیره شد.

پوزخندی زدو توی دلش گفت که این پسر فقد جلوی خودش اینقد زبون داشت و حالته الانش که شبیه یه گربه ی ملوسه جیغ جیغوی با وقتی که به یونگی نگاه میکرد زمین تا اسمون فرق میکرد.

:"جیمین..البوماموننن."

بکهیون تقریبا جیغ زد که باعث شد جیمین کول پشتیشو به هم بریزه و دوتا البوم رو بیرون بیاره.

𝔹𝔸𝔻 𝔾𝕌𝕐Where stories live. Discover now