10. Bölüm

203 32 21
                                    

"Jimin bu aralar Jeon'la çok yakın değil mi?"

Adını duymasıyla birlikte olduğu yerde kalıp raftan kitapları inceler gibi yapmıştı. Jimin onun hakkında konuşan iki kızı görebiliyodu fakat kızlar onu göremiyordu.

"Hemde fazla yakın. Jeon Jungkook kimseyle takılmayan egolunun teki. Şimdi ise Jimin'le yakınlar."

Jungkook hakkında öyle konuşmaları hoşuna gitmezken kaşlarını çattı ve elindeki kitabı sıktı. Jungkook hiçte öyle biri değildi. Tamam kendisi de başlarda öyle düşünmüştü ama onu tanıyınca bu düşüncesi değişmişti.

"Kamp gününden beri genelde birlikte görüyorum onları. Aralarında bir şey olabilir mi?"

Kızlardan biri konuştuğunda Jimin'in gözleri kocaman olmuştu. Jungkook ve onun arasında ne olabilirdi ki.

"Neden olmasın? Ben Jungkook'un gay olabileceğini düşünüyorum."

"Hareketlerine bakılırsa bu düşüncen mantıklı. Kimseyle konuşmuyor. Sadece Yoongi ve Jimin."

"Yoongi ile başından beri yakınlar ama Jimin sonradan yakınlaştı ona. Bence aralarında bir şey var."

Daha fazla dinlemek istemedi. Sinirli adımlarla çıktı kütüphaneden. Neden sinirlendiği hakkında bir fikri yoktu ama sinirliydi işte. Jungkook hakkında yersiz konuşmaları onu kızdırmıştı. Sırf kendilerine yüz vermiyor diye ona 'gay' damgası vuramazlardı.

"Hey, sorun ne?"

Kolundan tutulup durdurulduğunda çatık kaşlarını düzeltti. "Hiçbir şey."

"Çok kez seslendim ama duymadın. İyi olduğuna emin misin?"

"İyiyim."

Jungkook kaşlarını çattı ve bir adım daha attı Jimin'e. Jimin ise bununla gerilmiş ve hafiften çekilmişti.

"Neden kaçıyorsun? Sana bir şey yapmamdan mı korkuyorsun?"

Yanlış anlaşıldığını fark eden Jimin sesli bir nefes verdi ve her ne kadar soğuk olsa da Jungkook'un elini tuttu.

"Senden korkmuyorum, Jungkook. Sadece hakkımızda söylenilen birkaç şey duydum ve yanlış anlaşılmamak için mesafeli davranmaya çalışıyorum."

"Ne duydun?"

Söylemek istemedi Jimin. Kendisi yüzünden ona öyle dediklerini nasıl söyleyebilirdi.

"Yüzüme bak ve söyle."

"Söylemek istemiyorum."

"Bana bak." Jimin'in yanaklarını ellerini koyduğunda Jimin de refleks olarak kendi ellerini onunkinin üzerine yerleştirmişti. Yanaklarındaki belirgin soğukluk hoşuna gidiyor, içindeki ölmüş kelebekleri canlandırıyordu.

"Zihnin şu an çok karışık. Bu yüzden okuyamıyorum. Ne olduğunu söyle bana."

Jungkook'un ona bu şekilde dokunuyor olmasının verdiği sarhoşluk ile gözlerini kırpıştırdı.

"Kütüphanedeyken iki kız bizim hakkımızda konuşuyordu. Aramızda bir şey olduğunu ve senin gay olduğunu söylüyorlardı. Buna sinirlendim."

"Hangisine?" Diye bir soru yöneltti Jungkook. Parmakları usul usul yanaklarını okşuyordu. "Aramızda bir şeyler olduğunu söylemelerine mi?"

"Gay olduğunu söylemelerine."

İstediği cevabı almış olan Jungkook sırıttı. Doğru söylediğini biliyordu çünkü zihnindeki karışıklık azalmıştı. Ve Jimin tek bir şey düşünüyordu.

My Blood is Yours // KookMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin