Bölüm 20

704 40 2
                                    

<Mesaj> 0507...: "Herkese iyi hafta sonları diliyorum. Umarım beni özlemişsinizdir! Son zamanlarda çok ciddileştiğinizi ve benden uzaklaştığınızı hissettim. Anlıyorum ki benim de ciddileşme zamanım gelmiş. Şu ana kadarki kısma ısınma turları desek yanlış olmaz değil mi? O zaman artık birilerinin gerçek yaralar almasının vakti geldi...

Kaan ve Buğra. Bu sefer ana karakterlerimiz sizlersiniz. Artık iyi birisi olduğumu biliyorsunuz, o yüzden bu sefer size seçim özgürlüğü tanıyacağım. İstemiyorsanız hiçbir şey yapmak zorunda değilsiniz.

Pazartesi. Okul bitince, sınıf kapılarını kapatıp herkesin önünde yapacaksınız. Kazanmak için yapmanız gereken şey, diğerini ayağa kalkamayacak hale getirmek.

İkiniz de hayatının bu yıllarını dolu dolu ve sosyal geçirmeye çalışan insanlarsınız. Sizi tanıyorum. Bu sizin için eğitiminizden bile önemli. Şu ana kadar öyle yaşadınız sonuçta, değil mi? Kazanan kişinin sosyal hayatı sona erecek. Bu okulun mensubu kimseyle bir daha konuşmayacaksınız. Buradaki son yılınız tamamen yalnız geçecek. Mesajı okuyanlar merak ediyordur, 'Kazanmanın ödülü bu mu?' diye. Ancak emin olun onlar için kaybetmenin cezası çok daha kötü. İkinizin de ne sakladığını biliyorum. Siz de ne sakladığınızı biliyorsunuz. Bunları kimsenin öğrenmesini istemiyorsanız, kazanın. Kazanan olmazsa, doğal olarak ikiniz de kaybedeceksiniz.

Herkes, siz yumruklarınızı savururken, büyük bir sırrın kendini yalnız bırakma pahasına korunmaya değer olduğunu görecek. "

----------------------------------------------------------------------------------------------------

1k okunma ve desteğiniz herkese çok teşekkürler ^^ Anladığınız üzere bu bölüm cumartesi günü aldıkları mesajın ortaya çıktığı bir ara bölüm. Asıl olay önümüzdeki bölüm başlıyor, beklemede kalın :> Okuduğunuzu belli eden bir işaret bırakırsanız beni çok mutlu edersiniz 

Sırlarınızı BiliyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin